Study with CHILL
前往频道在 Telegram
🟦Telegram channel https://t.me/StudyWithCHILL 🟩Facebook https://www.facebook.com/Study-With-CHILL-104053341778974/ 🟥Youtube https://youtube.com/channel/UCByDgPI4jhu1l9O495pa3KA
显示更多2 995
订阅者
无数据24 小时
-157 天
-5430 天
帖子存档
2 995
කැම්පස් පොත පුරවන ලිස්ට් එකේ උඩින්ම පේරා AGRI ??
පේරාදෙණිය කෘෂිකර්ම පීඨය මඟින් පිරිනමන උපාධි පාඨමාලා පිළිබඳව දැනුවත් කිරීමේ විශේෂ වැඩසටහන ලඟදීම zoom තාක්ෂණය ඔස්සේ ..
හරිම හේතුව,හරිම අයගෙන් දැනගන්න පහලින් Join වෙන්න !
https://chat.whatsapp.com/JVwREgUN1BL8QJAB89MGfR
2 995
‼️ලංකා සාගර විශ්වවිද්යාලය
බොහෝමයක් ළමුන්ගෙ නොදැනුවත්භාවය නිසාවෙන් ගිලිහී යන ඉතා වටිනා උපාධි පාඨමාලාවක්https://telegra.ph/Ocean-University-Of-Sri-Lanka-06-09 ✅https://t.me/StudyWithCHILL
2 995
📌️උසස්පෙළ අසමත් ඔබට degree එකක් දක්වා යෑමට මූලික අඩිතාලම ලෙස SLIIT මගින් ලබාගත හැකි Foundation course එක ගැන
•Duration - 1 year
•Requirement - O/L
•Lecture time - week days or weekend
•Course fee = approximately 3 laks
✅https://youtu.be/gmjphurryJ8?si=IJ9aEEn8fDkQra3C
https://t.me/StudyWithCHILL
2 995
ඉංග්රීසි ඩිප්ලෝමා පාඨමාලාව -
Rajarata University
උසස් පෙළ සමත් ඕනෑම ශිෂ්යයෙක්හට අයදුම් කල හැක. පාඨමාලා කාලය - වසර 1අයදුම්පත් භාරගන්නා අවසන් දිනය මේ මස (ජූනි) 20 අයදුම්පත් 👇 https://t.me/StudyWithCHILL/259 https://t.me/StudyWithCHILL
2 995
මොරටුව විශ්ව විද්යාලයේ ඉංජිනේරු පීඨය ට අයත් Department of Computer Science Engineering මගින් ලබාදෙන පරිගණක විද්යා සහ ඉංජිනේරු ගෞරව උපාධි පාඨමාලාව, ගෝලීයව පිළිගත් (Washington Accord) ප්රමුඛ පාඨමාලාවකි.
මෙය ඉංජිනේරු පීඨයට අයත් අනුකොටසක් වන අතර උසස්පෙළ ඉහලම ප්රතිපල වාර්තා කර මොරටුව විශ්ව විද්යාලයේ ඉංජිනේරු පීඨයට ඇතුල් වන සිසුන්ට පළමු අධ්යන වාරයෙන් (1st Semester) පසු තෝරාගත හැකි පාඨමාලා අතරින් බහුතර සිසුන්ගේ අවධානය දිනාගත් ප්රමුඛ පෙළේ පාඨමාලාවකි.
දිවයිනේ මේ වන විට පවතින හොඳම පරිගණක ආශ්රිත උපාධි පාඨමාලාව ලෙස පිළිගන්නා මෙය සඳහා වාර්ෂිකව සිසුන් 200 දෙනෙක්ට අවස්ථාව ලැබේ.
මෙම පාඨමාලාව හදාරන සිසුන්ට වරලත් පරිගණක ඉංජිනේරුවකු (Chartered Engineer) ලෙස සුදුසුකම් ලබා ගැනීමේ අවස්ථාව හිමි වේ.
පරිගණක විද්යා සහ ඉංජිනේරු දෙපාර්තමේන්තුව තුළින් ලබාගත හැකි ප්රධාන උපාධිය (BSc Engineering (Hons) Specialized in Computer Science and Engineering) විෂය ක්ෂේත්ර හතරක් ඔස්සේ හැදෑරිය හැක. දෙපාර්තමේන්තුවට ඇතුලත් වන සිසුන්ට තම අභිමතය පරිදි මෙයින් එකක් තෝරාගැනීමේ අවස්ථාව ලැබේ.
🔸Computer Science and Engineering🔸
පරිගණක විද්යාවේ සිද්ධාන්ත සහ ප්රායෝගික අංශය පිළිබඳ හසල දැනුමක් ලබා දෙන පාඨමාලාවකි. මෙය දැනට ලංකාවේ ඇති පරිගණක විද්යාව (Computer Science) හා පරිගණක ඉංජිනේරු (Computer Engineering) යන දෙඅංශයම එක්වූ එකම ඉංජිනේරු උපාධි පාඨමාලාව වේ.
🔸Data Science and Engineering🔸
දත්ත විද්යාව වර්තමානයේ ඉතා වේගයෙන් ජනප්රිය වන ක්ෂෙත්රයකි. මෙම පාඨමාලාව හැදෑරීම තුළින් දත්ත විද්යාව, කෘතිම බුද්ධිය (AI), Machine Learning, බුද්ධිමය පද්දති ඉංජිනේරු (Intelligent Systems Engineering) වැනි අංශ පිළිබඳ පුළුල් දැනුම් සම්භාරයක් ලබාගත හැක. මෙහි ඇති විශේෂතාවනම් ඉංජිනේරුමය දැනුම යොදා ගනිමින් දත්ත හා කෘතීම බුද්ධිමය පද්දති (AI Systems) නිර්මාණය කිරීමේ ව්යපෘති වලට නායකත්වය ලබාදීමේ විශේෂ නිපුණතාවයයි.
🔸Integrated Computer Engineering🔸
රොබෝ තාක්ෂණය, පරිගණක දෘඪාංග, සංගෘහිත පරිපථ, Internet of Things (IoT), සුහුරු පද්ධති (Smart Systems) වැනි අංශ ගැඹුරින් හැදෑරීමේ අවස්ථාව මෙය තුළින් ලැබේ.
🔸Cyber Security Engineering🔸
පද්දති ආරක්ෂණය, ජාල ආරක්ෂණය, දත්ත හා තොරතුරු ආරක්ෂණය හා රැකවරණය, Cryptography, පරිගණක අපරාධ වැලැක්වීම හා සයිබර් ප්රහාර වැලැක්වීම වැනි අංශ ගැඹුරින් හැදෑරීමේ අවස්ථාව මෙය තුළින් ලැබේ.
පළමු අධ්යන වර්ෂ දෙක ඇතුළත මෙම අංශ හතරට අයත් විශයන්, මුලික සිද්දාන්ත හා ප්රායෝගික දැනුම ලබා ගත හැකි අතර අවසන් වසර 2 තුලදී තෝරාගත් එක් ක්ෂේත්රයක් ඔස්සේ ගැඹුරු ලෙස අද්යනය කල හැක.
පරිගණක විද්යා සහ ඉංජිනේරු දෙපාර්තමේන්තුවෙන් තම උපාධිය සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ඉංජිනේරු උපාධිධාරින්හට යොමු විය හැකි රැකියා අවස්ථා බොහොමයකි. ඉන් වර්තමානයේ වඩාත් ජනප්රිය රැකියා කිහිපයක් පහත දැක්වේ.
🔸පරිගණක ඉංජිනේරු (Computer Engineer)
🔸මෘදුකාංග ඉංජිනේරු (Software Engineer)
🔸ජාල ඉංජිනේරු (Network Engineer)
🔸පද්ධති ඉංජිනේරු (Systems Engineer)
🔸පරිගණක විද්යාඥ (Computer Scientist)
🔸දත්ත විද්යාඥ (Data Scientist)
🔸කෘතීම බුද්ධි ඉංජිනේරු (AI Engineer)
පර්යේෂණ අංශයට (research) යොමු වීමට ඇති විශේෂ අවස්ථා බහුල වීමද මෙම දෙපාර්තමේන්තුවේ ඇති විශේෂත්වයකි. විදේශ විශ්වවිද්යාලවල පශ්චාද් (MSc / MEng) හා ආචාර්ය උපාධි (PhD) වැඩිදුර අධ්යාපනය හැදෑරීමට ද, පර්යේෂණ අංශයේ රැකියාව නියැලීමට ද කැමති සිසුන්ට මෙම දෙපාර්තමේන්තුවට ඇතුළත් වී එම සිහින සැබෑ කර ගත හැක.
Department of Computer Science & Engineering - University of Moratuwa
#moramate #uom #UniversityofMoratuwa #computerscience #cse #mora
2 995
මේක ශ්රී ලංකාවේ විශාලතම රාජ්ය විශ්වවිද්යාලයෙන් එනම් ශ්රී ලංකා විවෘත විශ්වවිද්යාලයෙන් පිරිනමන Foundation course එකක්.
නංගි , මල්ලි ඔයාලා,
•A/L Subject 3 ම අසමත් නම්. •ඔයාලගේ Shy 3 ත් ඉවර නම්,ඒත් ඔයාලට උපාධියක් ගන්න ලොකු අවශ්යතාවයක් තියෙනවනම් මේක තමා හොඳම මාර්ගය.. මේකෙදි ඉස්සෙල්ලම අවුරුදු 2 ක පදනම් පාඨමාලාවක් හදාරන්න ඕනේ. ඒකෙන් pass උනාට පස්සේ ඔයාලට විද්යාවේදී උපාධියක් හදාරන්න අවස්ථාව හිමිවෙනවා. ‼️මේ සඳහා අයදුම්පත් කැඳවන දිනය දීර්ඝ කරලා තියෙනවා..ඒකත් දවස් 3 කට විතරයි.. ඒ ජූනි 7 ඉඳන් ජූනි 10 වෙනකල් විතරයි. (තව දවස් 2 යි ඉතුරු) 📌️ වැඩිදුර විස්තර 👇 https://t.me/StudyWithCHILL/253 ✅Online අයදුම්පත් කැඳවීම 👇 https://reginfo.ou.ac.lk/applyonline/index.php
2 995
‼️උසස්පෙළ විෂයන් 3 ම අසමත් අයටත් රජයේ විශ්වවිද්යාලයකින්ම විද්යා උපාධියක් (ඩිප්ලෝමා නෙමේ) ගන්න පුළුවන් කියල දැනගෙන හිටියද...
ඒ ගැන හරියටම දැනගන්න ඕනෙනම් පහල post එක කියවන්න.
යාලුවොන්ටත් share කරන්න
2 995
©️ එක දිගටම පාඩම් කරන්න කම්මැලි හිතනවද ??
සාමාන්යයෙන් ඕනෑම කෙනෙක්ට ඕන දෙයක් එක දිගට කරගෙන යද්දි පොඩ්ඩක් එපා වෙනවා.. කම්මැලි හිතෙනවා ..
මේ පාඩම් කරන්නකොට මගදි එන කම්මැලිකම නැති කර ගන්න පොඩි tricks කිහිපයක් මං අද ගෙනාවා ..
(Post එක කියවන්න පල්ලෙහා highlight වෙලා තියෙන කොටස click කරන්න )
🌸 ඒ වෙලාවට කරන්න පුළුවන් හොඳම දේ තමයි පොඩි විවේකයක් ගන්න එක .. ඒ වගේම ඒ විවෙික විනාඩි 5කට වඩා වැඩි නොවිය යුතුයි .. මම කිව්වේ ඔයා පැයක් පාඩම් කළා කරලා විනාඩි 5 ක බ්රේක් එකක් අරන් ආයෙමත් පාඩම් කරන්න පටන් ගන්න.. නැතුව ඔයා පැය තුනක් විතර එක දිගට පාඩම් කරලා විනාඩි 5ක බ්රේක් එකක් අරන් ආයෙ පාඩම් කරන්න කියනවා නෙවෙයි .. ඔයා එච්චර වෙලා පාඩම් කරා නම් ඔයාට අවම විනාඩි 20 ක වත් බ්රේක් එකක් ගන්න පුළුවන්... 🌸මේ බ්රේක් එක ඇතුලේ ඔයාට පොඩි සින්දුවකට ඇහුම්කන් දෙන්න, පොඩ්ඩක් එළිය ඇවිදින්න, තේකක් වගේ එකක් හදාගෙන එන්න පුළුවන් .. හැබැයි මේ වෙලාව කොහොමටවත්ම සෝෂල් මීඩියාවලට යන්න බෑ. 🌸 පොඩි ස්නැක් එකක් තියාගෙන ඒක කකා වැඩ කරන්න .. හැබැයි ඉතින් මලපෙරේතයා වගේ ඔක්කොම ටික එක පාර කාලා කම්මැලි කමට හපන්න දෙයක් නැත්නම් එතකොට තමයි අවුල් වෙන්නේ 😂 🌸 සබ්ජෙක්ට් එක මාරු කරන්න .. ඔයාලට එක දිගට දෙයක් කරගෙන ඉද්දි කම්මැලි හිතෙනවා නම් ඔයාලා චූටි වෙලාවකට හරි වෙනත් සබ්ජෙක්ට් එකට මාරු වෙලා බලන්න .. එතකොට අලුතෙන් refresh ගතියක් දැනේවි .. 🌸 m.c.q. එකක් දෙකක් නිකමට හරි හදන්න .. පාඩම් කර කර ඉන්න වෙලාවට කම්මැලිකමක් ආවොත් ඒක නැති කරගන්න පුළුවන් ගොඩක් හොද ක්රමයක් තමයි ෆිසික්ස් හරි මොකක් හරි ගණිතමය m.c.q. එකක් වගේ දෙයක් හදන්න ගන්න එක .. 🌸 මොකක් හරි චිත්රයක් අදින්න, doodle එකක් වගේ.. හැබැයි මේකත් ලොකු වෙලාවක් අරගෙන කරන්න ගන්න එකක් නෙවෙයි වෙන්න ඕන. 🌸 ගිහිල්ලා හොඳ වොෂ් එකක් දාගෙන ආයිමත් එන්න.. 🌸 තේකක් වගේ උණුවෙන් මොනවා හරි බොන්න. 🌸කලින් පාඩම් වලට ගහපු mind map, short notes පොඩ්ඩක් බලන්න.. 🌸ගෙදරි අය එක්ක නිකමට කතාවක් දාලා යන්න.. සුරතලෙක් ඉන්නව නම් එයාලත් එක්ක පොඩ්ඩක් සෙල්ලම් කරන්න.. 🌸මේ මොනවත්ම කරන්න හිතෙන නැත්නම්,ගොඩක්ම කම්මැලියි නම්, ගොඩක්ම නිදිමතයි වගේ නම් පුංචි වෙලාවකට චුට්ටක් නිදියලා එන්න. පාඩම් කරන අතුරතුර දවල්ට නිදාගන්න එක( පොඩි වෙලාවක් ) මොළේට හොදයි කියලා කියල හොයාගෙන තියනවා..එහෙනම් කම්මැලි නැතුව පාඩම් කරමු! එහෙනම් හැමෝටම ජය!! #Stydywithchill #studytips #bemotivated ✅https://t.me/StudyWithCHILL
2 995
📌️Physiotherapy Degree ,
JOB feild
භෞතචිකිත්සකවේදය පිළිබඳ සියල්ල
https://youtu.be/d45TB_KF9fM?si=lYvOEXuo7SKSVMom
https://t.me/StudyWithCHILL
