ch
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

前往频道在 Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

显示更多
717
订阅者
无数据24 小时
-17
-930
帖子存档
گاهی وقت‌ها فکر می‌کنم زاده شدم برای تعلق نداشتن، دوست‌ داشته نشدن، دوری از روابط انسانی، برای پوچی و هیچ‌چیزی نبودن‌.

زمان‌هایی پیش می‌آید، عزیز دلم، که متقاعد می‌شوم برای هیچ گونه ارتباط و وجود داشتنی مناسب نیستم.

گوهم رو از دست دادم و بلد نیستم چطور جمع می‌شه. خدایاشکرت.

نمیدانم چطور توضیح بدهم؛ اما نیاز مبرمی دارم به گم شدن، پوچ شدن و نبودن. به تلاش نکردن و منفعل شدن.

Marilyn-Manson-Fated-Faithful-Fatal-320.mp310.88 MB

Repost from بیگانه
دلم بی‌نهایت وقت می‌خواد برای نشستن و خوندن.

جون آزبورن به دخترش گفت mommy's always come back. نمی‌دونم چطور بگم ولی خب اگر می‌دانید، می‌دانید دیگه.

Repost from N/a
میزان تنفر و ترامایی که از مردای مثل آیسان (سگ استریت سیس هد مردسالار دودول طلا) دارم غیر قابل توصیفه، همیشه یه دلیلی واسه متنفر بودن ازشون پیدا میکنم، اگر فیزیکالی‌ یا منتالی خودمو اذیت نکرده باشن دیدم که با یکی کردن، آیسان با داشتن ۱۴ میلیون طرفدار بیشتر ثابت میکنه که سخت میشه آدمای جالب پیدا کرد.

sometimes violence is justifiable.
sometimes violence is justifiable.

Repost from N/a
برخورد سانتی‌مانتال داشتن با اتفاقاتی که باید با خشم باهاش مواجه شد، عصبی‌ترم می‌کنه.

چقدر این آیسان اسلامی مشمئزکننده و کریه‌المنظر و منزجرکننده‌ست خدایا بس.

Repost from N/a
Not all men but always a man

عاشق اولین تجربه‌ها هستم.

بدون اغراق، کلم کیری‌تر از این نمی‌تونست باشه.

اون شخصیت‌های کارتونی رو یادتونه که از فرط عصبانیت دود از سرش بلند می‌شد و نزدیک بود کله‌ش آتیش بگیره؟ منم همینطور.

Repost from N/a
یه «بچها خودمونو بکشیم؟» لازمم

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد. - Telegram 频道 @emptycreature 的统计与分析