ch
Feedback
♥️ چالش زنونه ♥️

♥️ چالش زنونه ♥️

前往频道在 Telegram

جواب چالش هارو به ایدی زیر بفرستین @Sgh2805 تعرفه تبلیغات👇 @zaannoon کانال جدیدمون مشاوره درهم رو عضو بشین👇👇 @zaannonne

显示更多

📈 Telegram 频道 ♥️ چالش زنونه ♥️ 的分析概览

频道 ♥️ چالش زنونه ♥️ (@zaanoone) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 13 557 名订阅者,在 家庭与儿童 类别中位列第 1 189,并在 伊朗 地区排名第 23 751

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 13 557 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -29,过去 24 小时变化为 0,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.90%。内容发布后 24 小时内通常能获得 7.42% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 1 748 次浏览,首日通常累积 1 006 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 27
  • 主题关注点: 内容集中在 عقد, عروسی, وقت, کس, گیاه 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
جواب چالش هارو به ایدی زیر بفرستین @Sgh2805 تعرفه تبلیغات👇 @zaannoon کانال جدیدمون مشاوره درهم رو عضو بشین👇👇 @zaannonne

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 家庭与儿童 类别中的关键影响点。

13 557
订阅者
无数据24 小时
-107
-2930
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+29
在1个频道中
五月 '26
+18
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+42
在5个频道中
Get PRO
一月 '26
+50
在4个频道中
Get PRO
十二月 '25
+23
在2个频道中
Get PRO
十一月 '25
+27
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+41
在2个频道中
Get PRO
九月 '25
+30
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+69
在3个频道中
Get PRO
七月 '25
+137
在4个频道中
Get PRO
六月 '25
+50
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+31
在1个频道中
Get PRO
四月 '25
+31
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+28
在2个频道中
Get PRO
二月 '25
+46
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+66
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+65
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+54
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+392
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+53
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+65
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+67
在2个频道中
Get PRO
六月 '24
+24
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+133
在3个频道中
Get PRO
四月 '24
+115
在1个频道中
Get PRO
三月 '24
+89
在2个频道中
Get PRO
二月 '24
+84
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+76
在2个频道中
Get PRO
十二月 '23
+54
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+82
在2个频道中
Get PRO
十月 '23
+669
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+84
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+102
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+100
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+50
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+60
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+71
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+64
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+71
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+138
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+114
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+73
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+75
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+63
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+80
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+17
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+11
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+78
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+16
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+35 206
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+35
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+27
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+22
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+36
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+27
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+16
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+25
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+4
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+819
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+52 813
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+131
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+138
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+112
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+228
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+38 940
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
27 六月+4
26 六月+1
25 六月+1
24 六月+1
23 六月0
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月+3
17 六月0
16 六月+2
15 六月+1
14 六月+2
13 六月0
12 六月0
11 六月+3
10 六月+1
09 六月0
08 六月+3
07 六月0
06 六月+2
05 六月0
04 六月+1
03 六月+1
02 六月+1
01 六月+2
频道帖子
به همین سادگی…!
چطوری ۶ صبح بیدار شم؟ چطوری شب‌ها زودتر بخوابم؟ چطوری صبح بلند شم مدیتیشن کنم؟ چطوری ۲ ساعت در طول روز ورزش کنم؟ چطوری از اینستاگرام کمتر استفاده کنم؟ همه‌شون جوابشون ساده‌ست؛ فقط کافیه بخوای و انجامش بدی…!
@zaanoone

2
ایشونم الان یاد این چالش افتاده😁 فکر کنم کاپیشنشو دیده☺️ سلام به همگی💖 یکم دیر رسیدم برا چالش اولین بوسه ولی بپذیرید ازم😂🥲 ما اولین بوسمون دومین قرارمون بود که البته قبلش اشنایی داشتیم و حدود یک ماهی چت کرده بودیم زمستون بود برف اومده بود منم کاپشن نو خریده بودم واسه قرار و خیلی ذوق داشتم شبونه رفتیم ی جا که ی روستا دور از شهر بود و کل شهر زیر پامون بود قرار شد فقط حرف بزنیم هوا سرد بود و اونم از هول بجای بخاری کولر زده بود وسط حرفامون نمیدونم چیشد که یهو لباشو گذاشت رو لبام و منم از استرس و هیجان و کمی هم سرما داشتم میلرزیدم موقع بوسیدنش اما همراهیش کردم و تا دو سه روز عطرش رو کاپشنم مونده بود خیلیم خاطره شیرینی شد برام که هرموقع کاپشنمو میبینم یا میپوشم یاد اون روز میوفتم❤️ ممنون میشم هرکی این خاطرمو خوند دعا کنه که زودتر بهم برگرده💋💋💋 @zaanoone
527
3
sticker.webp
481
4
🔹وویس معرفی 5 وام بانکی با بهترین شرایط بازپرداخت - ویژه تیرماه ۱۴۰۵ 🔹معرفی وام‌های واقعی و قابل دریافت با کمترین میزان سود از زبان پیام بهرام‌پور، کارآفرین ایرانی ، بنیانگذار مجموعه آموزشی و گالری طلای بیشتر از یک ‌نفر. مشاهده لیست وام‌های بدون ضامن در کانال:👇👇👇 🔹 @bishtarazyek 🔹 @bishtarazyek 🔹 @bishtarazyek
367
5
این دوستمون هم یکم تاخیر داشته توی چالش🤦‍♀☺️ سلام بانو ودوستان 🌹🌹‌چالش مهریه گذاشتین : دی ماه سال ۸۱ خانواده همسرم آمدن که اجازه بگیرن ما عقد کنیم منهم ترم آخر دانشگاه بودم وسط امتحانات پایان ترم ، رفتیم آزمایش دادیم ومشاوره رفتیم و بابام نوبت گرفته بود ساعت۷غروب بریم محضر ،بدون هیچ صحبتی در باره مهریه !البته من خودم نظرم رو۱۱۰سکه بود به اسم ابجد علی( ع) آقا ما رفتیم اونجا یه نفر جلو تر ازما اونجابود کارشون تمام شد نوبت ما که شد آقا میخواست خطبه رو بخونه ، رسید به مهریه پرسید چقدر مهریه اس ؟ اینا همگی به همدیگه نگاه کردن کسی چیزی نگفت . ناگفته نماند طایفه ما اصلا سر مهریه سخت گیری نمیکنن ولی طرف شوهرم خط قرمزشون مهریه اس. حالا بابام ازم پرسید چقدر بزنن مهرت منم به مادرم گفتم بگو ۱۱۰تا سکه یهوپدرشوهرم که اصلا انتظار نداشت ما اینقدر کم بگیریم ،چشماش برقی زد گفت این مقدار کمه منهم ۱۴تا دیگه بهش اضافه میکنم بشه ۱۲۴سکه بعد عاقده گفت چه جالب اینای که قبل ازشما عقد کردن همین مقدار مهریه زدن ! واین چنین شد من بچه اول خانواده بودم ،پشت سرم ۵تاخواهر و۲برادر ازدواج کردن همگی ۱۲۴سکه مهریه زدن حتی دخترخواهرم چند وقت پیش تو سن کم شوهرش دادن باز همین عددو زدن ، خلاصه من قانون وضح کردم تو کل خانواده ، اینم بگم خانواده همسرم کمتر از۵۰۰تا سکه نزدن و منو بخاطر مهریه کم مسخره میکنن ، ولی شوهرم فقط فیش حقوقش به اسم خودشه ،خونه وماشین پس انداز وهرچی داریم به نام منه خودش میزنه نه من گفته باشم . اطلسی بانو جان پیشاپیش قدم نورسیدت مبارک باشه عزیزم ،خوش یُمن وخوش قدم باشه 😘😘 خاله خوش پسندعزیز وقتی پیامتو میبینم باذوق میخونم ،دست خودم نیست ندید دوستت دارم گلم . وهمچنین همه دوستان عزیز و الهی که همیشه سلامت باشین ودلخوش . دوستدار همگی عروس مادر فولادزره ام @zaanoone
495
6
sticker.webp
471
7
🎓 فرزند شما فقط برای امتحان آماده می‌شود یا برای آینده؟ ⭐️ دبیرستان دخترانه هوشمند مدبّران (بارسا) 🏫 ✨در مدبّران، دانش‌آموز
🎓 فرزند شما فقط برای امتحان آماده می‌شود یا برای آینده؟ ⭐️ دبیرستان دخترانه هوشمند مدبّران (بارسا) 🏫 ✨در مدبّران، دانش‌آموزان علاوه بر موفقیت تحصیلی، مهارت‌های زندگی، اعتمادبه‌نفس ، تفکر خلاق و آمادگی برای دنیای آینده را نیز می‌آموزند. 🚨 ثبت‌نام آزمون ورودی آغاز شد 🚀 📩 برای دریافت اطلاعات و ثبت‌نام: 🆔 @modaberanschools_bot 📩 یا عدد ۴۴ را به سامانه پیامکی 3000909030 ارسال کنید. 📲 ⚠️ آشنایی با روش‌های نوین آموزش و موفقیت تحصیلی👇 🆔 @barsaschools 📍 تهران
355
8
نادر ابراهیمی عادت داشته کارهایی را که برای یک سال برنامه‌ریزی می‌کرده با خط خوش و درشت می‌نوشته و روی دیوار اتاقش می‌زده. ای
نادر ابراهیمی عادت داشته کارهایی را که برای یک سال برنامه‌ریزی می‌کرده با خط خوش و درشت می‌نوشته و روی دیوار اتاقش می‌زده. این یادداشتی است که اواخر عمرش نوشته تا به مفاد آن پایبند باشد، و چقدر جالب است. (این یادداشت اکنون در موزه‌ی نادر ابراهیمی قرار دارد.) @zaanoone
516
9
برای خوشبختی راه درازی نروید ... دنبال داشتن آدم خاصی ... شغل خاصی ... موقعیت و مدرک و قیافه ی خاصی نباشید ...! خوشبختی یعنی
برای خوشبختی راه درازی نروید ... دنبال داشتن آدم خاصی ... شغل خاصی ... موقعیت و مدرک و قیافه ی خاصی نباشید ...! خوشبختی یعنی که از همین چیزهای مثلا معمولی و دم دستی ، لذت ببرید ...! از همین چیزهای ساده ای که یادتان رفته روزی ... شبی ... وقتی ... داشتنش آرزویتان بود ...! خوشبختی را با همین چیزهای معمولی به خانه هایتان بیاورید ...! @zaanoone
1 425
10
به خدا اعتماد کن! به زمانبندی هاش! به حکمتش! گاهی شاید بعضی اتّفاقات به ظاهر برات خوش نباشه، صبرت رو از دست بدی و حتی به نومیدی برسی، ولی بعدها به حکمت و معناش پی می بری. اونوقته که متوجه می شی باید اینطوری می شده تا تو به این جایی که الان هستی برسی. پس، در مقابل موانع و مشکلات زندگیت صبور باش و امیدت رو از دست نده! شاید خدا چیزهای بهتری برات در نظر داره. پس فقط بهش اعتماد کن! @zaanoone
1 361
11
ساعت خوابت، حال فردات رو می‌سازه! 🌙⏰ فقط تعداد ساعت‌های خواب مهم نیست؛ زمانی که می‌خوابی هم روی کیفیت استراحت، انرژی، تمرکز
ساعت خوابت، حال فردات رو می‌سازه! 🌙⏰ فقط تعداد ساعت‌های خواب مهم نیست؛ زمانی که می‌خوابی هم روی کیفیت استراحت، انرژی، تمرکز و خلق‌وخوی روز بعد تأثیر می‌گذارد. هرچه خواب شبانه دیرتر شروع شود، بدن فرصت کمتری برای آرام‌شدن و ریکاوری مناسب پیدا می‌کند. خواب زودتر می‌تواند به خواب عمیق‌تر، انرژی بیشتر و عملکرد بهتر در طول روز کمک کند. @zaanoone
1 328
12
سلام سحر جون❤️ و تک تک اعضای کانال ،امیدوارم خوب و خوش وسرحال باشین🌺🌺 #چالش_جنگ شب ۲۱ ماه رمضان بود سه تا از خواهراها جمع شدیم خونه آبجی کوچیکه م اینم بگم همشهری خاله خوش پسند هستم😉 ساعت حدودای یک شب بود ما هم از تلوزیون دعای جوشن کبیر نگاه می کردیم که ظاهرا یکی از مساجد همون محل خونه آبجی رو هم نشون می داد. منم دو تا بچه کوچیک ،یه ساله تقریبا و چهارساله دارم خواهرمم که صابخونه بود یه دختر کلاس هشتم و یه دختر ۵ ساله تا اینجا داشته باشین😉 یهو چشتون روز بد نبینه چند تا پشت سرهم خیلی نزدیک موشک زدن 😱😱 منم داشتم پسر کوچیکم رو رو پام می خوابوندم اون یکی پسرم کنار دستم بود 😢 همگی بلند شدیم پابه فرار به سوی حمام منزل😂 پنج شش نفری بودیم به زوری جامون شد صدای خیلی مهیب و نزدیک بود طوری که فک می کردی سرکوچه رو زدن😱 بعد همون مسجد محل که گفتم مثلا پخش زنده نشون می داد اصلا تغییر نکردن حتی صدا هم نیومد 😂😂 یعنی چجور پخش زنده ای بود😉 خواهرم بعد که آروم شدیم برام تعریف کرد و غش کرده بود که من با یه دست مثل چنگال عقاب ،پسرم رو که روی پام بود از لباسش گرفتم و بلند کردم با دست دیگه م اون یکی رو😂😂 ولی خیلی روزهای بدی بود خودم که دیگه صدای یخچال خونه هم میومد می گفتم صدای پدافنده 😭
3
13
سلام سحر عزیزم وهمه هم گروهی های عزیز ج.چ من سنندج هستم اویل جنگ چند بار نقاط مختلف شهر رو زدن خونه ما نزدیک پادگان هست درطول جنگ هم هرشب وروز صدای جنگنده میومد قسمت بدش اینجاس که ما به خونه یک فامیل درجه یک در یک روستا پناه بردیم چون خونمون صدمتر با پادگان امام علی فاصله داره نهار خوردیم واسه شام بیرونمون کردن باوجود اینکه واسه چند روز باخودمون غذاهم برده بودیم 😞😞 شاید یه روز براتون تعریف کردم ماجرای بیرون کردنمون و اوارگیمون رو🙍‍♀️ کل دنیا ناامن باشه فقط خونه خودته که امنه الهی که هیچ کس آواره نشه دخترسنندجی
4
14
سلام خدمت سحر جان و دوستای عزیزم در مورد چالش جنگ،،،من میخوام کمی قبلتر از جنگ حرف بزنم،،اتفاقی که تو ۱۸ و ۱۹ دی افتاد حالم خییییلی بد بود مدام بخاطر همه عزیزانی که کشته شده بودن گریه میکردم شبها با کللللی فکر تو سرم میخوابیدم البته خواب راحتی هم نداشتم این ادامه داشت تا ۲۹ دی با ضربان شدید قلبم نصفه شب از خواب بیدار شدم کمی قدم زدم نفس عمیق کشیدم دیدم حالم خوب نمیشه بعد یکساعت سرم گیج رفت افتادم که راهی بیمارستان شدم که از حال بدم برای دکتر توضیح دادم دکتر گفتن ضربان قلبش روی ۱۶۰ هست بهش آرامبخش تزریق کنید که از استرس اینجوری شده بالاخره ۲۴ ساعت تو بیمارستان تحت نظر بودم،،،البته اینم بگم ما تو رشت زندگی میکنیم و بیشتر خسارت تو اون شبها به شهر ما وارد شد و کشته شده های شهر ما از همه جا بیشتر بود خلاصه کمی حالم بهتر شد که مدام میگفتن آمریکا میخواد به ایران حمله کنه هدفش هم جاهای نظامی هست و پدافند هوایی من پسرم سرباز پدافند هوایی تو پادگان خوجیر هست که منطقه عملیاتی و خطرناکی هست،،پسرم بعد اموزشی که تقسیم شد اینجا افتاد گفت مامان بهمون گفتن اگه جنگ بشه اول پدافند هوایی رو میزنن ممکنه شهید بشین وقتی میگفتن که میخواد منطقه نظامی رو بزنه من متوجه حالم میشدم که فشارم میفتاد سرم گیج میرفت،،تا اینکه چند روز مونده بود به جنگ پسر کوچیکم گفت مامان ممکنه امشب بزنه من دوباره استرس اومد سراغم تا صبح نخوابیدم من چهار شب تا صبح نخوابیدم بعد صبح با سر سنگین باید تمام روز رو طی میکردم ،،،اینجوری ادامه داشت چند شب تا صبح نمیخوابیدم یک شب با استرس و اضطراب میخوابیدم دیگه دیدم نمیشه رفتم دکتر اعصاب و روان بهم قرص آرامبخش دادکه خدارو شکر شبها میخوردم راحت میخوابیدم من هر روز صبح از خواب بیدار میشدم به خواهر و برادرم که تهران بودن باید زنگ میزدم که ببینم حالشون خوبه خواهرم شرق تهران بود که مدام اونجا رو میزدن،،به پسرم هم روزی دوبار صبح و شب زنگ میزدم که حال اونم بپرسم،،البته بگم استرسم در مورد پسرم بیمورد نبود تمام دوروبر پادگانشونو زده بودن،،شهر موشکی نزدیکشون بود اونم زده بودن که با خاک یکسان شده بود،،بعدا پسرم برامون تعریف میکرد که چه اتفاقایی اونجا افتاده،،پسرم منشی فرمانده هست میگفت شبها تو ساختمان فرماندهی نمیخوابیم ممکنه بزنه تو ماشین میخوابم یه شب که هنوز نخوابیده بود میگفت نزدیکمونو زدن امواج میخورد به ماشین،،، ماشین رو تکون میداد باد او امواج هم میخورد به من خدایا الهی هیچوقت جنگ نشه ،،،من روزگار بدی رو قبل جنگ و موقع جنگ گذروندم اصلا یادش هم میوفتم حالم بد میشه البته اینم بگم من فقط نگران پسر و خواهر برادر خودم که تهران بودن نبودم،،،من نگران و ناراحت تمام مردم و سربازای کشور عزیزم بودم مخصوصا سربازهایی که جنوب کشور بودن برای همشون دعا میکردم خدا پشت و پناه همه سربازهای وطنم باشه تا این دوران رو تو موقعیت جنگی سپری کنن ،،خدا به دل مادرهاشون هم ارامش بده بخاطر دوری پاره تنشون مهربانوی گیلانم
1 555
15
سلام سحرعزیزم و همه دوستان عزیزم 😘 ان شالله که دیگه هیییچ جای دنیا جنگ نباشه... وحشتناک ترین چیز تو دنیا جنگه..ماهم تهران هستیم و از جنگ بی نصیب نموندیم.دائم انفجار و صدای جنگنده می‌شنیدیم..حتی تو شهرک ما کلانتری و چندجا هم زدن😔که از موج انفجارش خونه ما می‌لرزید و صدای وحشتناکی میومد.. خانواده پدریم دیدن که بچه‌ها دارن اذیت میشن رفتن شهرستان ایوانکی ی خونه اجاره کردن و ما وقتایی که انفجار و جنگ شدید میشد می‌رفتیم اونجا چند روز میموندیم و خدارو شکر اونجا خبری نبود و آرامش داشتیم...اونجا مردم خیلی خوبی داره بسیار بی آلایش و ساده هستن..شهرستان کوچیک و تمیزی هست هوای خوبی داره..منکه دوست داشتم...از تهران هم حدود یک ساعت فاصله داره..وسایل لازم و ضروری بردیم اونجا.. خانواده پدرم و برادرها باهم میریم..هر کس هر وسیله و مواد غذایی و ....برای خودش میاورد و همه باهم استفاده میکردیم و چیزی کم و کسر نبود..همه هوای همو داشتن تا خدارو شکر اون روزای سخت هم تموم شد ‌‌ان شالله که دیگه هیچ وقت تکرار نشه..
2 053
16
سلام به چالشیای گل وسحربانو🌹🖐چالش جنگ🥀 من کرمانشاه زندگی میکنم، واینجایکی ازسنگرهای مهمِ پرتاب موشکه وجایی که موشک ها رو پرتاب میکردن بارها زدن کلانتری هارو کلا زدن، مراکزمهم وبعضی از شهرک هارو زدن،🚀🚀🚀 هرجنگنده ای بلندمیشدازآسمان شهرماعبورمیکرد،✈️ بعضی روزها ده تاجنگنده باهم پروازمیکرد صداشون از بمب هابیشتربود و واقعا وسط جنگ بودیم،💣 توی جنگ دوازده روزه من ودوتابچه هام تنهابودیم، شوهرم سرکاربود، شهر 90درصد خالی شده بودو ترسی که اون زمان کشیدم روهنوزم تووجودم دارم،بادوتابچه ی کوچیک🙍🙍 جایی راحت نبودم برم، خانواده ی مادرشوهرم روستابودن ولی باهمدیگه رفت وآمدنداشتیم،باوجود بمباران 🔥🔥واینکه نمیدونستیم میمیریم یانه، حتی یه بارم تعارف نکردن بیاین، دوباره که جنگ شروع شدهم جایی نرفتیم🙂، صدای جنگنده که می اومدنمی دونستیم چی به سرمون میادباصدای انفجاردرودیواروپنجره ی خونه میلرزید،💣 بارها موشک هارو رو توهوامیزدن وصدایی صدبرابر بدتراز پرتابش داشت، وجنگ روباتمام وجودحس میکردیم والانم که شرایط زندگی از روزهای جنگی بدترشده، خداعاقبتمون رو به خیرکنه زندگی توی منطقه ی مرزی خیلی سخته🙏💔
1 933
17
⚖️ حرفِ حق، باید درست نوشته بشه تنظیم تخصصی: لایحه دفاعیه شکواییه دادخواست اظهارنامه چک ، مهریه ، طلاق ، مطالبه وجه و قرارداد
⚖️ حرفِ حق، باید درست نوشته بشه تنظیم تخصصی: لایحه دفاعیه شکواییه دادخواست اظهارنامه چک ، مهریه ، طلاق ، مطالبه وجه و قراردادها 📞 09361802003 📩 @Tanzim_Layehe
1 750
18
سلام عزیزانم الهی همگی خوب باشین پسرم حامدشون برای من دعا کردن خیلی خیلی ممنونم 🌹🙏🌹 خدارو شکر یه کم‌بهترم الهی به حرمت این شبهای عزیز خدا همه مریض هارو شفا بده من تو ایام عید خیلی درد کشیدم به خاطر ناراحتی کلیه طفلی پسرم هر جا میشد منو برد که کمتر درد بکشم ولی دکتر خوب نبود بیمارستان محب مهر . هاشمی نژاد یا میلاد هر جا می‌برد فقط مسکن میزدن تا یه کم دردم کم بشه میگفتن دکتر متخصص نداریم تو جنگ بود خیلی می‌ترسیدیم که جایی بریم تا آتش بس اعلام شد پسرم چند روز بعدش منو برد بیمارستان میلاد اونجا بعد سی تی اسکن و آزمایش گفتن باید سریع عمل بشه چون خیلی وضع کلیه م وخیم بود با عرض معذرت سنگ تو حالب بود عفونت کرده بود عفونت زده بود به کلیه دیگه سریع اورژانسی عمل کردن تو کلیه فنر گذاشتن بیست روز بعد دوباره رفتم اتاق عمل که فنر در بیارن و دوم خرداد عمل سنگ شکن کلیه انجام دادن یعنی تو این یکی دوماهه پسر کوچکه و دخترم از کار و زندگی افتادن من که اصلا به حال خودم نبودم همش به دخترم وصیت میکردم که حواست باشه این کار بکن این کار نکن دخترم می‌خندید😂 میگفت نترس هیچ اتفاقی نمیفته ولی خدا رو شکر الان یه کم بهترم همش میترسیدم که دوباره جنگ شروع بشه همش برای همه مردم دعا میکردم که سلامت باشن ودر صلح و آرامش باشن 🤲
1 843
19
سلام سحر جون❤️ و تک تک اعضای کانال ،امیدوارم خوب و خوش وسرحال باشین🌺🌺 #چالش_جنگ شب ۲۱ ماه رمضان بود سه تا از خواهراها جمع شدیم خونه آبجی کوچیکه م اینم بگم همشهری خاله خوش پسند هستم😉 ساعت حدودای یک شب بود ما هم از تلوزیون دعای جوشن کبیر نگاه می کردیم که ظاهرا یکی از مساجد همون محل خونه آبجی رو هم نشون می داد. منم دو تا بچه کوچیک ،یه ساله تقریبا و چهارساله دارم خواهرمم که صابخونه بود یه دختر کلاس هشتم و یه دختر ۵ ساله تا اینجا داشته باشین😉 یهو چشتون روز بد نبینه چند تا پشت سرهم خیلی نزدیک موشک زدن 😱😱 منم داشتم پسر کوچیکم رو رو پام می خوابوندم اون یکی پسرم کنار دستم بود 😢 همگی بلند شدیم پابه فرار به سوی حمام منزل😂 پنج شش نفری بودیم به زوری جامون شد صدای خیلی مهیب و نزدیک بود طوری که فک می کردی سرکوچه رو زدن😱 بعد همون مسجد محل که گفتم مثلا پخش زنده نشون می داد اصلا تغییر نکردن حتی صدا هم نیومد 😂😂 یعنی چجور پخش زنده ای بود😉 خواهرم بعد که آروم شدیم برام تعریف کرد و غش کرده بود که من با یه دست مثل چنگال عقاب ،پسرم رو که روی پام بود از لباسش گرفتم و بلند کردم با دست دیگه م اون یکی رو😂😂 ولی خیلی روزهای بدی بود خودم که دیگه صدای یخچال خونه هم میومد می گفتم صدای پدافنده 😭
2 005
20
سلام سحر عزیزم وهمه هم گروهی های عزیز ج.چ من سنندج هستم اویل جنگ چند بار نقاط مختلف شهر رو زدن خونه ما نزدیک پادگان هست درطول جنگ هم هرشب وروز صدای جنگنده میومد قسمت بدش اینجاس که ما به خونه یک فامیل درجه یک در یک روستا پناه بردیم چون خونمون صدمتر با پادگان امام علی فاصله داره نهار خوردیم واسه شام بیرونمون کردن باوجود اینکه واسه چند روز باخودمون غذاهم برده بودیم 😞😞 شاید یه روز براتون تعریف کردم ماجرای بیرون کردنمون و اوارگیمون رو🙍‍♀️ کل دنیا ناامن باشه فقط خونه خودته که امنه الهی که هیچ کس آواره نشه دخترسنندجی
2 099