شکوفه آلو در برف.
前往频道在 Telegram
لابهلای درختهای توسکای گرینگیبلز. "Four seasons with NO reason." "Tiramisuholic" https://telegram.me/BChatsBot?start=sc-pYsjlFcRDx
显示更多229
订阅者
-124 小时
无数据7 天
-530 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+5
在1个频道中
五月 '260
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '260
在2个频道中
Get PRO
一月 '26
+1
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+2
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+7
在5个频道中
Get PRO
十月 '25
+4
在3个频道中
Get PRO
九月 '25
+4
在1个频道中
Get PRO
八月 '25
+13
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+141
在37个频道中
Get PRO
六月 '25
+11
在3个频道中
Get PRO
五月 '25
+38
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+75
在6个频道中
Get PRO
三月 '25
+97
在6个频道中
Get PRO
二月 '25
+1 012
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+29
在2个频道中
Get PRO
十二月 '24
+504
在4个频道中
Get PRO
十一月 '24
+1 010
在1个频道中
Get PRO
十月 '240
在0个频道中
Get PRO
九月 '240
在0个频道中
Get PRO
八月 '240
在0个频道中
Get PRO
七月 '240
在0个频道中
Get PRO
六月 '240
在0个频道中
Get PRO
五月 '240
在2个频道中
Get PRO
四月 '240
在1个频道中
Get PRO
三月 '24
+52
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 25 六月 | 0 | |||
| 24 六月 | 0 | |||
| 23 六月 | 0 | |||
| 22 六月 | +1 | |||
| 21 六月 | 0 | |||
| 20 六月 | 0 | |||
| 19 六月 | 0 | |||
| 18 六月 | +1 | |||
| 17 六月 | 0 | |||
| 16 六月 | 0 | |||
| 15 六月 | 0 | |||
| 14 六月 | +1 | |||
| 13 六月 | 0 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | +2 | |||
| 10 六月 | 0 | |||
| 09 六月 | 0 | |||
| 08 六月 | 0 | |||
| 07 六月 | 0 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | 0 | |||
| 03 六月 | 0 | |||
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | 0 |
频道帖子
| 2 | 🍒📖 | 53 |
| 3 | تابستون شد.🥹 | 54 |
| 4 | این تابستون دیگه میترکونم. (اگه اون منو نترکونه.) | 89 |
| 5 | یجوری واسه تابستون TBR نوشتم انگار آخرین تابستون زندگیمه.
25 تا کتاب قراره بخونم🎀 | 73 |
| 6 | همین الان کتاب Verity از کالین هوور رو تموم کردم و درحالی که هنوز از شوک درنیومدم رفتم تیکتاک فهمیدم یه فیلم دارن ازش میسازن که ان هثوی و داکوتا جانسون توش بازی میکنن و اکتبر امسال میاد://///
زمانبندی کائنات عالیه. | 85 |
| 7 | 没有文字... | 20 |
| 8 | همین الان رندوم یادم اومد پارسال یه اتفاق خوبی برام افتاد که خیلی برام مهم و خوشحالکننده بود. ولی انقدر هیچکدوم از دوستام رو حضوری ندیدم که بهش بگم و دوتایی ذوق کنیم، که دیگه اصلا یادم رفت همچین اتفاقی افتاده. الانم دیگه دوست ندارم در موردش حرف بزنم چون ذوقش رفته.
دلم سوخت. | 127 |
| 9 | کیک آلبالو و ادبیات کلاسیک. | 124 |
| 10 | چطور جرئت میکند لبهایی رو ببوسد که برای محافظت از آنها حاضر به شکستن هیچ قانونی نیست، در حالی که من برایش...
«تو براش چکار میکنی؟»
لعنت به من. من برایش چکار نمیکنم؟
زیدن رایرسن. جناح چهارم. | 156 |
| 11 | baked my feelings into these. | 118 |
| 12 | واقعا صبحونه دلیل خوبیه برا ادامه زندگی.
شب در لجنی و به خودت میگی "ولی میتونم صبح زود بیدار شم و برم صبحونه بخورم؟؟؟"
و زندگی پیش میره. | 125 |
| 13 | +You're a child.
-I'm your child. | 133 |
| 14 | امروز با آریانا رفتیم کلاس طراحی، بعدش رفتیم کافه، بعدشم رفتیم مطب دکتر. وسطش هم دوتا ماجراجویی کوچولو داشتیم.
خیلی خوش گذشت. | 122 |
| 15 | «روزهای خوب وسط زندگیِ بد.» | 136 |
| 16 | 没有文字... | 119 |
| 17 | اگه یه سریال خوشساختِ تراژدی میخواستین حتما برین سراغش.
کتابش رو هم یه ورقی زدم قلم خوبی داشت. | 104 |
| 18 | یه تیزر کوتاه اومده از سیزن دوم we were liars.
بعد از snowdrop این دومین سریالی بود که با قسمت آخرش زجه زدم:)))))
مطمئن نیستم آمادگی دیدن سیزن دومش رو داشته باشم. | 102 |
| 19 | در کل از انسانها بدجوری ناامیدم. | 125 |
| 20 | تو بدترین و وحشتناکترین فیلمهای دیستوپیایی آمریکایی هم چنین تصاویری ندیدم. | 121 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
