ch
Feedback
كلمات

كلمات

前往频道在 Telegram

📈 Telegram 频道 كلمات 的分析概览

频道 كلمات (@posts74) 阿拉伯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 10 474 名订阅者,在 宗教与灵性 类别中位列第 8 891,并在 伊拉克 地区排名第 11 648

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 10 474 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -171,过去 24 小时变化为 -9,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.16%。内容发布后 24 小时内通常能获得 N/A% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 0 次浏览,首日通常累积 0 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Postz

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 宗教与灵性 类别中的关键影响点。

10 474
订阅者
-924 小时
-367
-17130
帖子存档
لدّي شخص واحد، هو جميع أصدقائي وأحبابي واستثنائي الوحيد، شخص يفوز في جميع فزات قلبي، وكل شعور حلو بداخلي، شخص يغنيني عن جميع من حولي

ثم قالت له بصوت يرتجف : لا تكن خيبتي بعد كل هذا التباهي الذي تباهيته بك، كن انتصاراتي ولا تكن هزائمي..!

كبرنا لدرجة أننا نتجنب الجدال والنقـاش واستهلاك الطاقة بلا فائدة مع بعض البشر..

8 | رمضان 🌙 " قَالَ قَدْ أُوتِيتَ سُؤلَكَ يا مُوسى " اللهم هذا الشعور يا الله .👐♥

‏"معرفش بصراحه ازاي حد ممكن يزيف علاقه كامله .. أنا مابعرفش ازيِّف "أزيك" لشخص مش بحبه".

بما اننا كلنا صاحيين، ادخل استغر ربنا ♥️

مالوش لزوم انك تيجي تسندني بعد ما قمت وسندت نفسي بنفسي, في حاجات لو ماحصلتش في وقتها يبقي ملهاش لازمه🤝
مالوش لزوم انك تيجي تسندني بعد ما قمت وسندت نفسي بنفسي, في حاجات لو ماحصلتش في وقتها يبقي ملهاش لازمه🤝

‏ُهناك شخص وقع في حَبك ومازلت لا تعرفه ، هناك شخص مهووس بابتسامتك ولم يخبرك بعد ، هناك شخص يتحقق من ملفك الشخصي كل يوم وتعتقد أنك دائمًا يتم تجاهلك ، هناك شخص يقوم بحفظ صورك المبهجة من أجل رؤيتها كل يوم ولم تعرف عنها أبدًا ، فهناك شخص يذكرك دائمًا في صلاته دون أن يخبرك.

"- ولماذا أحببتها؟ - لم أكن أنوي الوقوع في الحب مجدداً.. كنت أعلم أن الحياة لا تستحق مجازفة جديدة تحت اسم الحب .. لكنها تشبهني فأردت الاقترب ليس اكثر من ذلك. - في أي شئ تشبهك؟ - في الحزن .. لقد تألمت مثلما تألمت أنا .. عانت وتحملت أثقال الحياة دون سند .. لطالما عانيت أنا ايضآ من الوحدة ومن صفعات الحياة .. كانت تقسو عليها الحياة فتبتسم .. وكانت تقسو عليّ الحياة فأبتسم .. اننا بقايا لأحلام محطمة يا سيدي .. رسائل غرامية مبعثرة علي طريق الجحيم ومجموعة من سيمفونيات لبيتهوفين لم تُعزف من قبل .. الأختلاف الوحيد بيننا أنها فاتنة يا سيدي .. أقسم لك ملامحها في الحزن تجبرني أحياناَ علي الصمت .. أحب اللون الأحمر علي خديها حين تبكي .. وأكرة نظرات حزنها .. أقف مكتوفي الايد ما بين عشقي لجمال حزنها وما بين كرهي لحزنها .. بين ابتسامتها وضحكتها مزيج بسيط جداً يغمرني ببهجة دون تفسير لذلك .. وحين أداعب أنفاسها تجتاحني رغبة ملحة في الامتلاك .. في البقاء بين ذراعيها للأبد .. مزيج من رغبة شاب في العشرينيات وطفلآ رضيع .. أريدها حد التملك .. وأريد البقاء بداخلها للأبد .. لم أقصد عشقها .. لكنه حدث .. وعشقت."

لما تقابل حد تِخِن فجأة متسألوش ايه السبب .. يمكن بياخد أدوية لحاجة تانية وانت بتدوس عليه لما تلاقي واحدة مش متجوزة ومتأخرة بالنسبة لحضرتك.. ماتدعيش ليها ربنا يرزقها بعريس بصوت عالي ادعي في سرك لو عايز بس ماتضغطش عليها أكتر ما المجتمع ضاغط لما تلاقي اتنين متجوزين ومافيش أطفال متسألهمش بمُحن إيه الأخبار.. هما احرار او يمكن فيه ظروف لسه سؤالك مش هيعمل فيها أي حاجة.. خليهم مبسوطين بحياتهم لما تلاقي حد علاقته اتفصلت ماتروحش تديله واحدة (بكرة تلاقي سيد سيدة/ست ستها) سيبه في اللي هو بيعدي بيه لما تلاقي حد فيه أي حاجة متأخرة أو مختلفة بالنسبة لك.. مالكش دعوة بيه.. انت مؤذي جداً بكلماتك اللي بتأكد له إنه متأخر الحاجة الوحيدة اللي المفروض لسانك يكون فالح فيها هو لما تلاقي حد مضايق تقوله (أقدر أساعدك ازاي)...

- نعم = بصي.. - طيب بص أنت بقي يا يوسف علشان واضح ان انت معندكش كلام والفترة اللي فاتت دي كلها برضو مكنش عندك كلام.. = أنا بح
- نعم = بصي.. - طيب بص أنت بقي يا يوسف علشان واضح ان انت معندكش كلام والفترة اللي فاتت دي كلها برضو مكنش عندك كلام.. = أنا بحبك! - .. = بحبك.. مش هينفع تبقي لحد غيري، ولا انا ينفع ابقي لحد غيرك.. انتي عارفة كويس إني بحبك، وانتي بتحبيني.. مش عارف.. مش عارف، كنت غبي، قلقان.. خايف مش عارف بس كل اللي انا عارفه اني مش هسيبك تضيعي مني. - وأنت كان لازم تستني ان العريس يبقي علي الباب علشان تيجي تقولهالي! = العريس وصل حاضر يا ماما أنا جاية وراكي علطول - بقولك العريس وصل! ما انا جاية قولت يا ماما.. امشي انت وأنا هتصرف. = هتعملي ايه؟ - قولها تاني كدة.. = بحبك - طب امشي وانا هتصرف قولتلك ❤️ __ الاختيار "٢".

‏الشك مرض قادر ينهي اقوى علاقه.

‏"الإفراط في العطاء يعلم الناس استغلالك، الإفراط في التسامح يعلم الناس التهاون في حقك، الإفراط في الطيبة يجعلك تعتاد الانکسار، والإفراط في الإهتمام بالآخرين يعلمهم الإتكالية، التوازن في الفضيلة هو ضمان اتزانها، فكم من طباع جميلة إنقلبت على أصحابها بالإفراط فيها."

‏"نحن نلمع بشكل استثنائي حول من نحب، وننطفئ لو كنا حول الشخص الخاطئ، أنت لست شخصاً واحداً، أنت دائماً نتيجة تفاعل ما."

‏ليلة ٧ رمضان 🌙 " اللهّم أجبُرني جبرًا يُعوضُ قلبي عن كُل شيء".

Tunisia ❤👌🏻
+2
Tunisia ❤👌🏻

اذكروا ابي في رمضان بدعوه ... ان يغفر الله له ويرحمه ويطيب مضجعه .. لعلكم الي الله مني اقرب.

هو اعتراف حزين بس الحقيقه مش كل الانتصارات العظيمة مفرحه ، زي مثلاً نسيانك لصاحب عمرك اللي خذلك ، تجاوزك لشخص كنت بتحبه جداً ، تسيب حلم وتجري ورا حلم جديد ، كل دي انتصارات عظيمة بس فعلا حزينة جدا.