مانا
关闭频道
1 725
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-1930 天
帖子存档
1 724
خونریزی وسیع مغزی از نوع sah هست و در ادامه تاکوتسوبو هم شده که نارسایی قلب داده و الگوی سکته قلبی داره
فکر کنم امروز فوت کرد
1 724
یک استاف اتوایمیون داریم که در نوع خودش بینظیره
وسواسی و دیوونه کننده اماااااا اینقدر خوب و غلیظظظظ فحش میده که جیگرت حال میاد 🤣🤣🤣
هیچی امروز کشیکم و یک ساعت با هم داشتیم به همراه مریض فحش میدادیم 🤭
ایشالا ماه بعد بهمون خوش بگذره 🚶♀
1 724
کشیکا شلوغ و فاجعه
تمام کشیکای پره و تعطیل دو بیمارستان باید با سال یک پر بشه ، عملا دهنمون سرویسه ، بعد یکی ده روز میره آف غیر اورژانسی
1 724
ما امروز از جنگ با گروه و چیف اومدیم ؛ چرا ؟!
چون یکی از دوستان سال یک که منسوب به تو پاچه کن اعظم هستن ، ده روززززززز مرخصی میگیرن که برن سفر خارجه !!!!!!!!!!
1 724
Repost from زرافهها نمیخوابند.
واقعا فکر میکنم یکی از چیزایی که رزیدنتی شما رو درونش ورزیده میکنه، حس همدلی و همکاریه.
وقتی داری پاره میشی و هملِوِلت ازت کمک میخواد، بری کمکش کنی.
و من واقعا از اون هملِوِلم که حتی یک بار یک بار از روی دوش من برنداشته نمیگذرم.
منفعلای لعنتی توپاچهکن.
1 724
ولی من باورم نمیشه اونی که اینترنی پشت هم کشیک میخرید منم
الان حاضرم هر رووووز تا ۲ بیمارستان باشم ولی کشیک رو نمیتونم دیگه
چه کوفتیه این واقعا
البته شاید هم اورژانس اینجا منو به ستوه رسونده . واقعا سیستمشون و آدماش از هر جایی فشلتره
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
