ar
Feedback
مانا

مانا

قناة بسيطة

و امیدی که هنوز در من زنده است ... پزشک بدون سهمیه🩺👩🏻‍⚕️ @manamedic_bot :)

إظهار المزيد
1 725
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-1930 أيام
أرشيف المشاركات
چرا حقوق نمیدن ؟🚶‍♀

این روتیشن اینجوریه که هر روز یک دور باید گریه کنم و بعد برم بیمارستان وگرنه نمیشه

کاش حقوق میدادن حداقل حالم خوب شه

متنفرم از این مبحث و روتیشن و استاف وسواسیش

مرگ بر نوروافتالمولوژی

هععععععععععع اینکه دوست خودمههههههههههههههههههههه
هععععععععععع اینکه دوست خودمههههههههههههههههههههه

احتمالا آنوریسم داشته و یک‌ کریز ناگهانی فشارخون باعثش شده

خونریزی وسیع مغزی از نوع sah هست و در ادامه تاکوتسوبو هم شده که نارسایی قلب داده و الگوی سکته قلبی داره فکر کنم امروز فوت کرد

۲۷ سالشه و میگن فقط گریه کرده ...
۲۷ سالشه و میگن فقط گریه کرده ...

یک استاف اتوایمیون داریم که در نوع خودش بینظیره وسواسی و دیوونه کننده اماااااا اینقدر خوب و غلیظظظظ فحش میده که جیگرت حال میاد 🤣🤣🤣 هیچی امروز کشیکم و یک ساعت با هم داشتیم به همراه مریض فحش میدادیم 🤭 ایشالا ماه بعد بهمون خوش بگذره 🚶‍♀

این ماه از انواع و اقسام شاپ‌ها عطر خریدم ؛ تا ۴ سال بیمه شدم :)

بعد یک هفته‌اس رسیده و من تازه تونستم برم تحویل بگیرمش 🤣

کادوی تولد خودم به خودم از میرا ✨ https://t.me/Miramond_official
کادوی تولد خودم به خودم از میرا ✨ https://t.me/Miramond_official

بعد ببیننننننن یک هفته‌اس رسیده ، من تازه تونستم برم تحویل بگیرمش 🤣

کشیکا شلوغ و فاجعه تمام کشیکای پره و تعطیل دو بیمارستان باید با سال یک پر بشه ، عملا دهنمون سرویسه ، بعد یکی ده روز میره آف غیر اورژانسی

مگ من کشیک روز در میونه و امروز دومیشه و هفته بعد هم دارم

ما امروز از جنگ با گروه و چیف اومدیم ؛ چرا ؟! چون یکی از دوستان سال یک که منسوب به تو پاچه کن اعظم هستن ، ده روززززززز مرخصی میگیرن که برن سفر خارجه !!!!!!!!!!

واقعا فکر می‌کنم یکی از چیزایی که رزیدنتی شما رو درونش ورزیده میکنه، حس همدلی و همکاریه. وقتی داری پاره میشی و هم‌لِوِلت ازت کمک می‌خواد، بری کمکش کنی. و من واقعا از اون هم‌لِوِلم که حتی یک بار یک بار از روی دوش من برنداشته نمیگذرم. منفعلای لعنتی توپاچه‌کن.

در حد مرگگگگگگگ خوشمزه و پرکالریه :)
در حد مرگگگگگگگ خوشمزه و پرکالریه :)

ولی من باورم نمیشه اونی که اینترنی پشت هم کشیک میخرید منم الان حاضرم هر رووووز تا ۲ بیمارستان باشم ولی کشیک رو نمیتونم دیگه چه کوفتیه این واقعا البته شاید هم اورژانس اینجا منو به ستوه رسونده . واقعا سیستمشون و آدماش از هر جایی فشل‌تره