ch
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

前往频道在 Telegram

Your new journey and long term profit

显示更多
马来西亚26 351未指定类别
3 661
订阅者
无数据24 小时
无数据7
无数据30
帖子存档
okay, jawapannya dua dua betul . Kalau tak nak gunakan VPS, awak kena ON PC 24jam 5 hari. Sabtu Ahad boleh tutup sebab market off pada hari minggu. Tapi kekurangan nya, kena bayar electric lebih bergantung kepada spec pc korang. Solution nya lebih jimat lagi jika gunakan VPS. RM45 sahaja sebulan. Dan risiko utk PC rosak pun x ada.

Ok saya nk uji sikit. Perlu ke VPS utk run robot ?
Anonymous voting

Ramai tanya soalan tentang VPS.. secara simple nya,VPS ni server. dia sama macam computer dan vps ni running 24 7 nonstop..kalau on laptop, rosak laptop tu nanti..

sticker.webp0.06 KB

Saya nak tanya, tau ke tentang expert advisor @ robot?
Anonymous voting

Assalamualaikum. Apa khabar sahabat saya semua. Semoga dikurniakan kesihatan dan dilindungi dari wabak. Amin YRA..

Akaun standard dgn setting asal, pipstep 35 pips, BE after 20 pip..
Akaun standard dgn setting asal, pipstep 35 pips, BE after 20 pip..

Alhamdulillah, clear utk pair EJ. Tinggal pair GU untuk clearkan position.. #runrizqi #r35
Alhamdulillah, clear utk pair EJ. Tinggal pair GU untuk clearkan position.. #runrizqi #r35

Boleh cuba guna EA ini masih lagi percuma.

Di broker tifia micro akaun masih selamat set low risk.
Di broker tifia micro akaun masih selamat set low risk.

Disini lah punca kegagalan. 😁
Disini lah punca kegagalan. 😁

Ini pula akaun 1000USD dgn setting low risk..
+1
Ini pula akaun 1000USD dgn setting low risk..

Boleh nampak di bahagian info, drawdown maXimum adalah 33% sahaja. Akaun 100 usd
Boleh nampak di bahagian info, drawdown maXimum adalah 33% sahaja. Akaun 100 usd

Ini adalah return hasil dari EA R35 di tifia micro.
Ini adalah return hasil dari EA R35 di tifia micro.

Jadi kepada user EA R35, memang saya galakkan guna akaun micro 100USD dgn lot entry 0.10 atau akaun 1000USD dgn lot entry 0.01.. Untuk menambah return , boleh tambah pair.

Saya nk update berkenaan Autobot 2021.. Semua yang 100% habis dipukul ombak termasuk lah runrizqi.. Alhamdulillah, seronok da
Saya nk update berkenaan Autobot 2021.. Semua yang 100% habis dipukul ombak termasuk lah runrizqi.. Alhamdulillah, seronok dapat bersama dalam contest. Semoga bertemu lagi next contest ya.. Jangan lupa invite saya jika ya sahabat.. Punca kegagalan EA saya adalah sebabkan lot compounding yang saya gunakan dalam system EA itu. Dan punca kegagalan kedua adalah market spike jauh pada hujung bulan April. Akaun saya 1000 Usd float hingga hampir 300Usd, maka di akaun contest gagal menampung sebab equity hanya 240usd..

Apa khabar semua?
Anonymous voting

sticker.webp0.06 KB

photo content

Assalamualaikum Selamat pagi.. Minggu depan raya ke? Hasil dari copytrade R35 untuk bulan 4 sahaja.. Overall return 10% ke 20
Assalamualaikum Selamat pagi.. Minggu depan raya ke? Hasil dari copytrade R35 untuk bulan 4 sahaja.. Overall return 10% ke 20%.. Trader yg tiada masa utk trade digalakkan join. Trader yg mempunyai beribu teknik tapi tak konsisten withdraw juga kena join sebab anda akan rasakan konsisten withdraw dengan sekali deposit.. Jika anda tidak dapat untung 10%, maka anda telah rugi 10% kerana peluang itu sentiasa terbuka. Pm saya, @runadmin