ch
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

前往频道在 Telegram

Your new journey and long term profit

显示更多
马来西亚26 351未指定类别
3 661
订阅者
无数据24 小时
无数据7
无数据30
帖子存档
This week performance acc 1000usd dgn EA R35 V6.2.. So far very good..
This week performance acc 1000usd dgn EA R35 V6.2.. So far very good..

Mana yg dah verify acc tolong pm semula utk dapatkan latest EA ya.. New user nk dptkan EA juga boleh Pm @runadmin

Assalamualaikum Selamat pagi.. Runrizqi bersaing sengit dgn mujahideen.. Doakan kejayaan Runrizqi 🤲
Assalamualaikum Selamat pagi.. Runrizqi bersaing sengit dgn mujahideen.. Doakan kejayaan Runrizqi 🤲

Ramai yang bertanya tentang set yang saya gunakan. saya tunjukkan satu set yg paling sesuai untuk longterm. Ini set low risk
Ramai yang bertanya tentang set yang saya gunakan. saya tunjukkan satu set yg paling sesuai untuk longterm. Ini set low risk yang saya gunakan utk EA ini di broker tifia micro.

Assalamualaikum Salam Jumaat. Alhamdulillah syukur sgt dgn nikmat yg kita rasa di atas dunia ini.. Harus di ingat itu hanyalah sementara.. Sedekah lah sesungguhnya sedekah tidak akan buat kita miskin. Sama2 kita beramal.. Insya Allah.

Update 22 April 2021
Update 22 April 2021

COPYTRADE🔥 Apa itu CopyTrade? CopyTrade ialah sebuah sistem yang membolehkan seseorang copy trading TRADER lain atau dikenal
COPYTRADE🔥 Apa itu CopyTrade? CopyTrade ialah sebuah sistem yang membolehkan seseorang copy trading TRADER lain atau dikenali sebagai MANAGER yang mempunyai prestasi yang bagus. Anda boleh buat pilihan sama ada ingin menjadi TRADER (MANAGER) atau pun FOLLOWER. Jika anda masih baru dalam forex trading atau tidak tahu langsung tentang forex trading atau tidak ada masauntuk bertrading, anda boleh menjadi FOLLOWER sahaja iaitu copy trading MANAGER yang hebat. CopyTrade System adalah salah satu cara untuk menjana keuntungan dengan meniru pedagang lain dengan beberapa cara. sistem ini telah membuktikan keuntungan dalam dagangan matawang berdasarkan prestasi yang ditunjukkan dalam sistem performance gafx mengikut hari, minggu dan keseluruhan. Kelebihan menjadi peniru(copy) adalah :- Untuk menjana keuntungan yang lebih baik dari Forex dengan membiarkan pakar itu sendiri melakukan dagangan Forex mempelbagaikan portfolio pelaburan Forex anda, bukan hanya bergantung pada dagangan yang dilakukan oleh anda sendiri

Saya nak tnya semua tentang copytrade.
Anonymous voting

Berapa profit yang anda akan dapat jika join copytrade? Return untuk copytrade kami anggarkan adalah sebanyak : Bulanan : 10% ke 30% ⭐️ Tahunan : 200% 🌟🌟🌟 Berapa equity yang diperlukan untuk join? Tifia 100USD Lowrisk 50USD Highrisk Xeromarket 1000USD Lowrisk 500USD Mediumrisk 200USD Highrisk 100USD Very Highrisk Macam mana nk join ? PM admin @runadmin

Update copytrade RunRizqi R35 V6 di Xeromarket.. Target monthly return 10% to 20% sahaja. 2 minggu dah growth 5%.. Drawdown s
+1
Update copytrade RunRizqi R35 V6 di Xeromarket.. Target monthly return 10% to 20% sahaja. 2 minggu dah growth 5%.. Drawdown sangat rendah.. Deposit recomanded usd250 Atau 100usd utk highrisk copy 1 to 1.. Longterm setup dgn ea ini, semoga dpt kekal selamanya.. 💪🤲

Update utk copytrade RunRizqi R35 V5 di Tifia. Start dari January hingga kini kita dah growth 60% dan drawdown bawah 40%.. ki
+1
Update utk copytrade RunRizqi R35 V5 di Tifia. Start dari January hingga kini kita dah growth 60% dan drawdown bawah 40%.. kita akan manage yang terbaik utk anda semua..

Update untuk 18 March 2021. Two week to go.. Moga ada rezeki Runrizqi 💪🤲
Update untuk 18 March 2021. Two week to go.. Moga ada rezeki Runrizqi 💪🤲

The Runrizqi R35 performances on sharp enrty today ...
The Runrizqi R35 performances on sharp enrty today ...

Dah backtest EA R35? Boleh berikan feedback kepada @runadmin..

Assalamualaikum. Saya nak tanya sikit. Expert advisor ni guna untuk auto trade. Sebab tu kita panggil dia robot. So kita tak perlu hari2 tenung mt4. Plug and play dan Hujung bulan kita withdraw sahaja. Ade yg x faham guna EA ke?
Anonymous voting

Update 10 April 2021. . Runrizqi R35 V6 setup highrisk.. maintain di no 4.. boleh grow lebih jika saya tambah pair.. perlu ke
Update 10 April 2021. . Runrizqi R35 V6 setup highrisk.. maintain di no 4.. boleh grow lebih jika saya tambah pair.. perlu ke tambah pair utk 3 minggu akan dtg ? Semoga ada rezeki.. insya Allah...

Boleh cuba back test ya. Any result can reach admin @runadmin Setting as above. Lot setting If you currently have equity of $1000, then with setting of 100% you will get a lot size of 0.01 lots when 1 lot equals to $100,000. Take profit is trailing in profir 20 pips. Exponential is base on currency volatile.

Assalamualaikum, saya akan upload EA R35 V6.2 . Stay Tune!

photo content

Update
Update