Consistent EA
Ir al canal en Telegram
3 661
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
3 661
okay, jawapannya dua dua betul .
Kalau tak nak gunakan VPS, awak kena ON PC 24jam 5 hari. Sabtu Ahad boleh tutup sebab market off pada hari minggu.
Tapi kekurangan nya, kena bayar electric lebih bergantung kepada spec pc korang.
Solution nya lebih jimat lagi jika gunakan VPS. RM45 sahaja sebulan. Dan risiko utk PC rosak pun x ada.
3 661
Ramai tanya soalan tentang VPS.. secara simple nya,VPS ni server. dia sama macam computer dan vps ni running 24 7 nonstop..kalau on laptop, rosak laptop tu nanti..
3 661
Assalamualaikum.
Apa khabar sahabat saya semua.
Semoga dikurniakan kesihatan dan dilindungi dari wabak. Amin YRA..
3 661
Alhamdulillah, clear utk pair EJ.
Tinggal pair GU untuk clearkan position..
#runrizqi #r35
3 661
Jadi kepada user EA R35, memang saya galakkan guna akaun micro 100USD dgn lot entry 0.10 atau akaun 1000USD dgn lot entry 0.01.. Untuk menambah return , boleh tambah pair.
3 661
Saya nk update berkenaan Autobot 2021.. Semua yang 100% habis dipukul ombak termasuk lah runrizqi..
Alhamdulillah, seronok dapat bersama dalam contest. Semoga bertemu lagi next contest ya.. Jangan lupa invite saya jika ya sahabat..
Punca kegagalan EA saya adalah sebabkan lot compounding yang saya gunakan dalam system EA itu. Dan punca kegagalan kedua adalah market spike jauh pada hujung bulan April. Akaun saya 1000 Usd float hingga hampir 300Usd, maka di akaun contest gagal menampung sebab equity hanya 240usd..
3 661
Assalamualaikum
Selamat pagi.. Minggu depan raya ke?
Hasil dari copytrade R35 untuk bulan 4 sahaja.. Overall return 10% ke 20%..
Trader yg tiada masa utk trade digalakkan join. Trader yg mempunyai beribu teknik tapi tak konsisten withdraw juga kena join sebab anda akan rasakan konsisten withdraw dengan sekali deposit..
Jika anda tidak dapat untung 10%, maka anda telah rugi 10% kerana peluang itu sentiasa terbuka.
Pm saya,
@runadmin
