☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
前往频道在 Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
显示更多4 791
订阅者
+324 小时
+497 天
+2830 天
帖子存档
حالا که دوباره بحث بازرس-جاسوسهایِ آژانس داغ شده؛ این ویدیو از لریجانسون، افسر سابق سیا رو ببینیم که میگه آژانس بینالمللی انرژیاتمی، نام و نشانی دانشمندانایرانی رو در اختیار موساد گذاشت و ترورها کلید خورد! گروسی هم در این قتلها دست داره.
این صحبتها مطابق با دلیلِ ایران برای جاسوسیِ آژانسه؛ که منجر به اقدامِ مجلس در تعلیقِ همکاری ایران با اژانس شد. اما جبهـهٔ اصلاحات در بیانیهای که قبل از بیانیهٔ اخیر صادر کرده بود؛ این مصوبهٔ مجلس رو هم با عبارتِ «تعلیق همکاری با آژانس بینالمللی انرژیاتمی، کشور را منزویتر میکند!» زیرسوال برده بود. بدون اشاره به نقشِ واضحِ جاسوسان اژانس در ترورِ دانشمندان ما. همچنین تو همین بیانیه با اشاره به قانونِ اقدام راهبردی که به تعبیر رهبری ما رو از سرگردانی در مسئلهٔ هستهای نجات داد؛ این قوانین رو مانع احیای گفتگوها عنوان کرده بود!
آدرسهای غلط و تکراری و نسخههایِ بیفایده و پرضررِ این جماعتِ همیشه در اشتباه که غالباً منافع ملی رو به خطر انداخته؛ از عناصر اختلال در انسجامِ ملی و محاسبهٔ افکار عمومی نیست؟!
دورِ تکرار خیلی عجیبیه. اینهمه مدت همهٔ امور کشور مشغول چماقی بنام «مکانیسم ماشه» شده؛ بندِ عجیبی در برجام که ظریف در گفتگوی ویژهٔ خبری سال ۹۹ میگفت چیزی به این اسم در برجام وجود نداره. موضوعی که پذیرشش عملاً عدول از خطوط قرمزِ تعیینشده بود!
مدتهاست که این چماق توسط کشورهای اروپایی، بالاسرِ ایرانه و تبدیل به تهدید و ابزاری برای باجگرفتن از ما شده؛ طرفین اروپایی برای «تمدید» اون از ایران باج میخوان! تمدید برای حداکثر ۶ ماه، نه لغو این ساز و کار.
دقیقاً مثل ماجرای «تعلیقِ تحریم»، نه «لغوِ تحریم»! که ظریف در مجلس میگفت که هیچجای برجام «تعلیق» نیومده! و بعد از ۱۰ سال برای توجیهِ پذیرش چنین وضعیتی از «فرانچسکو» رونمایی کرد!! به همین راحتی و همینقدر عجیب.
حالا اروپاییها بابت تمدیدِ چماقِ بالاسری که آقایان در برجام در کمالِ تعجب اون رو پذیرفتن به ما میگن باید شروطِ مارو بپذیرید! اروپاییهایی که بعد از خروج امریکا از برجام، برخلافِ ایران به هیچکدوم از تعهداتشون پایبند نبودن و عملاً امریکا رو در نقضِ برجام همراهی کردن. اما اقایانِ مسئولِ وقت خوشخیالانه میگفتن «بینِ امریکا و اروپا اختلاف انداختیم!» همونموقع هم رهبری پاسخ اینارو داد که مگه مذاکره کردیم که بینِ اروپا و امریکا شکاف ایجاد بشه؟! درحالیکه این شکاف صرفاً یک اختلافِ ظاهریه، نه واقعی.
شروط اروپاییها: همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی [جاسوسان آژانس!] شفافسازی درباره محل اورانیوم غنیشده [و در ادامه احتمالاً اطلاع اسرائیل و امریکا از محل اورانیوم برای حملهٔ مجدد] و آمادگی برای مذاکره با امریکا [و احتمالاً پذیرش هر شرطی از سمت امریکا زیر سایهٔ تهدیدات مکرر و همزمان امریکاییها!]
پذیرشِ شروطِ اروپاییها و باجدادن؛ احتمالاً یعنی پذیرشِ ادامهٔ مسیر باجدادنهای بیانتها. باج بده تا یه مدت تمدیدش کنن؛ بعد باز این چماق رو بالا سرت بگیرن و ازت باجِ بیشتری بخوان تا وقتی که در شرایطِ مطلوبِ اونها قرار بگیری و خلعِ سلاح کامل بشی. در عینِ حال از تبعاتِ اجرای این مکانیسم هم نمیشه چشمپوشی کرد.
پذیرش این دورِ تکرار و پاسخگو نبودن نسبت به این شرایط بهوجود اومده، و اصرار به تکرارِ همون مسیرِ «مذاکره با امریکا گرهگشایِ همهٔ مشکلات ماست» فقط از نابغهها و اعجوبههایی مثل همین جماعتی برمیاد که در کمالِ تعجب بجای پاسخگو بودن نسبت به پذیرش و ایجاد همچین وضعیتی؛ از بقیه طلبکارن، بدون اینکه به کسی بابتِ این موارد جواب پس بدن.
دورِ تکرار خیلی عجیبیه. اینهمه مدت همهٔ امور کشور مشغول چماقی بنام «مکانیسم ماشه» شده؛ بندِ عجیبی در برجام که ظریف در گفتگوی ویژهٔ خبری سال ۹۹ میگفت چیزی به این اسم در برجام وجود نداره. موضوعی که پذیرشش عملاً عدول از خطوط قرمزِ تعیینشده بود!
مدتهاست که این چماق توسط کشورهای اروپایی، بالاسرِ ایرانه و تبدیل به تهدید و ابزاری برای باجگرفتن از ما شده؛ طرفین اروپایی برای «تمدید» اون از ایران باج میخوان! تمدید برای حداکثر ۶ ماه، نه لغو این ساز و کار.
دقیقاً مثل ماجرای «تعلیقِ تحریم»، نه «لغوِ تحریم»! که ظریف در مجلس میگفت که هیچجای برجام «تعلیق» نیومده! و بعد از ۱۰ سال برای توجیهِ پذیرش چنین وضعیتی از «فرانچسکو» رونمایی کرد!! به همین راحتی و همینقدر عجیب.
حالا اروپاییها بابت تمدیدِ چماقِ بالاسری که آقایان در برجام در کمالِ تعجب اون رو پذیرفتن به ما میگن باید شروطِ مارو بپذیرید! اروپاییهایی که بعد از خروج امریکا از برجام، برخلافِ ایران به هیچکدوم از تعهداتشون پایبند نبودن و عملاً امریکا رو در نقضِ برجام همراهی کردن. اما اقایانِ مسئولِ وقت خوشخیالانه میگفتن «بینِ امریکا و اروپا اختلاف انداختیم!» همونموقع هم رهبری پاسخ اینارو داد که مگه مذاکره کردیم که بینِ اروپا و امریکا شکاف ایجاد بشه؟! درحالیکه این شکاف صرفاً یک اختلافِ ظاهریه، نه واقعی.
شروط اروپاییها: همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی [جاسوسان آژانس!] شفافسازی درباره محل اورانیوم غنیشده [و در ادامه اطلاع اسرائیل و امریکا از محل اورانیوم برای حملهٔ مجدد] و آمادگی برای مذاکره با امریکا [و احتمالاً پذیرش هر شرطی از سمت امریکا زیر سایهٔ تهدیدات مکرر و همزمان امریکاییها!]
پذیرشِ شروطِ اروپاییها و باجدادن؛ احتمالاً یعنی پذیرشِ ادامهٔ مسیر باجدادنهای بیانتها. باج بده تا یه مدت تمدیدش کنن؛ بعد باز این چماق رو بالا سرت بگیرن و ازت باجِ بیشتری بخوان تا وقتی که در شرایطِ مطلوبِ اونها قرار بگیری و خلعِ سلاح کامل بشی. در عینِ حال از تبعاتِ اجرای این مکانیسم هم نمیشه چشمپوشی کرد.
پذیرش این دورِ تکرار و پاسخگو نبودن نسبت به این شرایط بهوجود اومده، و اصرار به تکرارِ همون مسیرِ «مذاکره با امریکا گرهگشایِ همهٔ مشکلات ماست» فقط از نابغهها و اعجوبههایی مثل همین جماعتی برمیاد که در کمالِ تعجب بجای پاسخگو بودن نسبت به پذیرش و ایجاد همچین وضعیتی؛ از بقیه طلبکارن، بدون اینکه به کسی بابتِ این موارد جواب پس بدن.
تا چشم کار میکنه عاشق جمع شده دورت! دورت بگردم آقاجان…
الهی که حرمت رو همیشه شلوغ ببینم. الهی که روز به روز اضافه شه به قلبهایی که به عشقت میتپه و وقتی مچاله میشه از سیاهیِ روزگار؛ به امیدِ دیدنِ نورِ گنبد طلایِ قشنگت راهیِ خونهات میشه. الهی که سایهٔ مهربونیِ شما رویِ این خاک مستدام باشه. الهی که این خاکِ عزیزشده به عطرِ حضورِ شما؛ عزیزتر بشه به دعایِ شما. الهی که بپذیری مارو! عینِ اون عزیزی که یه عمری خادمِ شما بود و حالا شد همسایهٔ شما، آروم گرفته زیرِ پایِ شما. شما که ولینعمتِ مایی، شما که صاحبخونهٔ مایی…
پیشنهاد میکنم حتماً صوت کامل بیانات رهبرانقلاب در مراسم عزاداریِ شهادت امامرضا(ع) رو گوش بدید. نکاتِ بسیار مهمی داره که احتمالاً و طبقِ معمول در تیترها و توییتها به این نکاتِ مهم اشارهای نمیشه.
ما استادِ بسیار خوبی در مباحث تاریخی داشتیم؛ که همیشه به ما تاکید میکرد رهبریِ آیتالله خامنهای یک رهبریِ هنرمندانهست! کسیکه نهتنها در صفِ اول حفاظت از تمامیت و منافعِ ملی کشور، بلکه در حفاظت از اتحـاد و وحدتِ ملـی هم در صفِ اوله. کسی که علیرغمِ کارشکنیِ بعضی خواص و تریبونهایِ دنبالهروی دشمن در داخل، و گروههای سیاسی که به طرقمختلف نسخهٔ تسلیم برای ایران میپیچن؛ تونسته یک نظامِ سیاسی دارایِ گروهها و نظرات سیاسی متکثر رو اینطور حولِ محور واحدی بنام «ایران اسلامی» تجمیع کنه. اهمیتِ این تجمیعِ ارادهها جایی مشخص میشه که بهمزدنِ این اتحاد و در ادامه ناامنی و آشوب و نهایتاً تجزیهٔ کشور؛ در این شرایط مهمترین راهبرد و نقشهٔ دشمنیست که در حملهٔ نظامی بهش نرسیده. و آیتالله خامنهای بیش از هرکس دیگهای این موضوعِ مهم و حیاتی رو درک کرده. ما مو میبینیم و او پیچشِ مو!
این کسانـی که میگویند که آقا شعار ندهید علیهِ آمریکا، عصبانی میشوند با شما دشمنی میکنند؛ اینها ظاهربیناند. این کسانی که تحلیل میکنند که چرا با آمریکا مذاکرهٔ مستقیم نمیکنید و مسائلتان حل نمیکنید؛ به نظرِ من ظاهربیناند. باطنِ قضیه این نیست. این مسئله حلنشدنی نیست؛ او میخواهد که ایران گوش به فرمان آمریکا باشد. ملتِ ایران از چنین اهانتِ بزرگی به شدت رنجیده میشود و در مقابلِ آن کسانی و آن کسی که چنین توقعِ غلطی از ملت ایران دارد، با همهٔ قدرت میایستد.
- رهبر انقلاب - ۱۴۰۴/۶/۲.
در خانه اگر کَس است، یک حرف بس است!
• چرا نمیفهمند؟!
امروز- رهبرِ انقلاب:
«همه مراقب باشند! طراحیِ دشمن بعد از شکست آنها در جنگِ ۱۲ روزه ایجـادِ چند صدایـی و شکستنِ اتحاد است. سپرِ پولادین اتحاد مقدس نباید خدشهدار شود.» ۱۴۰۴/۶/۲.
وقتی رهبری از واژهٔ «سپر پولادینِ اتحاد مقدس» استفاده میکنن؛ یعنی به همه روشنه که مهمترین و اصلیترین ثمرهٔ جنگ ایجاد یک اتحادِ فوقالعادهٔ ملی بود و اصلیترین خواستهٔ دشمن که بارها بهش اذعان کرده ایجادِ ناآرامیهای بعد از تفرقهست. که نتیجهای جز شکست نداره. لذا به فرمودهٔ رهبری این امرِ ملی هم به مردم و هم به مسئولین واجبه. اولین کسی که به این موضوع پایبندیِ تمام و کمال داشته و داره؛ خود رهبریه. و اولین کسی که تمام و کمال پای دفاع از کشور و ارزشهایِ کشور ایستاده هم خود رهبریه. باشد که جریانهایِ سیاسی خاص؛ این خطابهٔ مهم رو بهانهای برایِ ایجاد یک جدالِ جدید و اتهام به دیگران و نتیجتاً بهانهای برای تفرقهٔ جدید نکنن!
بحث سرِ این نیست که اختلافنظر و اختلافسلیقه وجود نداره؛ اما اونجایی ترسناک میشه که منِ مدعی بیام علناً بگم تحلیلِ ولیّامرِ جامعه با تحلیلِ من نمیخونه، پس من درستتر میگم و ایشون نه. پس من به حرفِ خودم پیش میرم نه حرفِ ایشون. سلیمان صردِ خزاعی هم با همین روشِ تحلیل مُسلم(ع) رو تنها گذاشت. چون تحلیلش با تحلیلِ سفیرِ امام ِمعصوم نمیخوند!
کتابِ خوبی هست بنامِ «مُسلم، ولیّامر است». نوشتهٔ آقای سیدعلیاصغر علوی. بخونیم.
دلم میخواد خدا بهم یهبار دیگه فرصت بده، بیام حرَمِتون و بشینم پایِ زمزمهٔ خادمایِ چایخونهتون! وقتی میخونن «ای صفایِ قلبِ زارم، هرچه دارم از تو دارم…»
بشینم یه گوشه و به صدای استکانهایِ چایخونهٔ با صفای صحن و سَراتون گوش بدم، انگار که دنیا همونجا متوقف شده! و زیرِ لب بخونم: «تا قیامت ای رضاجان؛ سر زِ خاکَت برندارم…»
دلم برای شما خیلی تنگ شده،
منی که کبوتر جَلدِ مهربونیهای شمام!
حضرتِ خورشید، جانِ من، رفیقِ من…
Repost from ☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
همین یه بخشِ کوتاه از سریالِ «ولایت عشق» که دربارهٔ زندگی امامرضاست؛ کافیه تا بُغضِ شوق و شَـرم بشینه تو گلویِ من، و هی زیرِلب بگم:
سالها میشود از خویش سؤالی دارم من اگر منتظرم؛ از چه نمُردم بیتو؟•ای مُنتهایِ آرزوی این دلِ تنگ…
یهعده به امامحسن(ع) گفتند شما حقاید! معاویه باطله! اما ولش کنید، هزینه ندیم؛ اگه تسلیم بشیم معاویه به تعهداتش عمل میکنه؛ معاویه تعهد داده!
ـ
بهخدا سوگند معاویه به هیچیک از تعهدات خودش عمل نخواهد کرد…
- استاد رحیمپور ازغدی -
یا رسولالله!
شاهد باش که در برابرِ غصهٔ این قلب زخمیِ امّتت، و در برابر رنج و جنایتی که حرامیها و فرعونیان به آنها تحمیل کردهاند ساکت نبودیم؛ شاهد باش که به رنجِ این کودکانِ بیپناه، این نوزادانِ از گرسنگیشهید شده، این زنان و مردانِ امّتت عادت نکردیم…
شاهد باش که از غصهٔ زنان و مردان و کودکان امّتت که دیگر نایی برای گریستن و جانی برای شِکوه کردن ندارند، شرمندهایم اما با شکمفربهها و عیاّشان و عافیتطلبانی که نامت را بر زبان میچرخانند و مرامت را لابهلایِ ترس و دنیاپرستـیشان دفن کردهاند؛ همنوا نبودیم. شاهد باش که با آنهایی که با سکوتشان در حکمِ سیاهیلشکرِ این ابلیسزادگانِ پلیدند و با بیطرفیشان لگد به پیکر بیجانِ مظلوم میزنند؛ همراه نبودیم. و اما شاهد باش که اگر تمامِ لشکرِ ابلیس هم به صف شوند؛ با آنها و امیال و خواستههایِ آنها، و با فریفتگانِ ابهت پوشالیشان یکی نخواهیم شد.
«هرکس صدایِ مظلومی را بشنود که از مسلمانان کمک میطلبد،و به کمکِ او نشتابد؛ مسلمان نیست.» - حضرت محمد(ص) -
Repost from ☫ مقتدرِ مَظلوم ☫
ما به شما گفته بودیم غیبت نکنید
ما به شما گفته بودیم تهمت نزنید
ما با شما شوخی نکردیم...!
استاد محمدتقی فیاضبخش
شاید ازم بپرسن اینروزا
هنوز دوسش داری؟
چی گرفتی از این سینهزدن؟
از این عزاداری…
آخه روضه میری تو این گرفتاری…؟
آره دوسش دارم،
مثلِ قــدیما…
چند مسئلهٔ مهم هست که حلش از راه دیپلماتیک و دیپلماسی غیرممکن است. برای کسی که تو را واجبالقتل میداند آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟! یاسر عرفات اسلحه را بر زمین گذاشت و با خُدعهٔ مذاکرهای که فریبش دادند؛ اسلحهٔ خودش را زمین گذاشت، خب نتیجهاش چه شد؟!
بعضیها نادانسته سخنپراکنی میکنند…
- حاجقاسـم سلیمانی -
-
به متهم رسیدگی نشود؛ مدعیالعموم میشود! طلبکار میشود! بیانیه صادر میکند و بیانیهخوان میشود!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
