☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
前往频道在 Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
显示更多4 788
订阅者
+324 小时
+567 天
+2630 天
帖子存档
که رسولِ خدا(ص) فرمودند:
داوود(ع) در دعـاهای خود میگفت: بارالهـا! من دوستـیِ تو و دوستـیِ آنكه دوستت دارد و كردارى را كه مرا به دوستیات میرساند، از تو درخواست میكنم. بارالها! دوستـیات را نزدم محبوبتر از خودم، خانوادهام و آبِ خنک قرار ده.
محبوبتر از آبِ خنک…
وقتی کلمـهٔ «حاجت» میاد؛ چـی قلقلکـت میده وقتی میخوای رغبت داشته باشی؟ وقتی چشمت میخوره به خانهٔ کعبه؛ دلت برای کی تنگ میشه؟ شوقِ کیو داری؟ اونوقته که میفهمی کی هستی؛ نظامِ محبتیِ دلت چقدر تنظیمه؟ لیلایِ دلت کیه؟ هزارو صدو هشتادو اندی سال غریبیِ امامزمان(عج) کجای رغبتهایِ دلته…؟ تو ۲۴ ساعتِ شبانهروز، چند ساعتش خالصـانه برای رفع اضطرار از وجودِ امامزمانه..؟
وَأَعْطِنا بِهِ فَوْقَ رَغْبَتِنـــا …
عزیزم اول یه چیز رو درستش کن؛ دلت!
نگـاه کن اگر «الله» رأسِ آرزوها و رغـبتهایِ دلِ توست، چهارده معصــوم و جهاد رأسِ رغبتهایِ دلِ توست؛ بشارت باد به تو سعادتِ دنیا و آخرت…
اول ببین دلت کجاست؟
Repost from نور
عمدهی عنایتِ خداوند به ما وقتیست که دل به حرکت میافتد، وقتی دل بیقرار میشود، وقتی که دلْ بخواهد. لیلةالرغائب برای چه کسانیست؟ کسانی که دلِشان رغبت دارد، دلِشان پرکشیده است، خداوند به دلها نگاه میکند که چه میخواهند؟! عزيزٌ عَلَيَّ اَنْ اَرَي الْخَلْقَ وَلا تُري.
امشب رغبتها باید به امامزمان عج منتهی شود.
کسی که «شُکرگزاری» نصیبش شد؛ انگار تازه متولد شده! چون اونموقعست که به مقامِ انسانی میرسه.
به تعبیر امامهادی(ع) اون شکرِ نعمتی که بهجا میاری، تورو به سعادت نزدیکتر میکنه تا خودِ اون نعمت! نعمت کالای دنیاست؛ اما شُکرگزاری هم خاصیتِ دنیایی داره و هم اخروی!
پس بیا یه دفتر برداریم؛ بنامِ دفتر شکرگزاری!
•استاد شجاعی| پیشنهادِ خوب!
Repost from مفرد مذکر غائب
این روزها که آمریکا حسابی نقاب دموکراسی و صلحجویی دروغین خودش رو کنار زده، یکبار دیگه فرصت رو مغتنم بشمرید تا برای همه، این حقیقت رو جابندازید؛ درگیری آمریکا با کشور عزیز ما ایران، سر اسلام و مسائل حقوقبشری و تهدید منافع منطقهای آمریکا و حمله به سفارت و این افسانهها نیست!
حتّی اگه طمع آمریکا برای حمله به «ونزوئلا» و براندازی حکومت مادورو و گرفتن نفتش رو فاکتور بگیریم و بهانهٔ دروغین کارتلهای موادّ مخدّر رو باور کنیم، «گرینلند» چیکار کرده که اینطور وقیحانه مثل ملک پدریشون باهاش برخورد میکنن و میخوان مصادرهاش کنن به نفع خودشون و در راستای زیادهخواهیهاشون؟! جزء محور مقاومته؟! به سفارت آمریکا حمله کرده؟ انرژی هستهای و موشکی داره؟! نه! فقط موادّ معدنیش واسه آمریکا وسوسهکننده است! بهش نیاز داره! تمام! نیازداشتن به یکچیز، واسه غربیجماعت یک دلیل کاملاً موجّهه!
ایران هم همینه! واسه ابرقدرتها جذّابه! جمهوری اسلامی هم بره، حکومت بعدی اگه بخواد به جای تابع آمریکا بودن، منافع ملّیش رو پیگیری کنه، با آمریکا و عموم دنیای غرب، مشکل خواهد داشت!
منتهی دشمنیشون با جمهوری اسلامی بینظیر و بیسابقه است، چون هیچ حکومتی مثل یک حکومت ارزشی دینی اسلامی، نمیتونه در مقابل این سلطهخواهیها «نه!» بگه و پای این حرفش بایسته!
قصّه اینه عزیز من..
-
واقعاً هدفِ شما از اینکه میگید دولت باید به فکر معیشت مردم باشه چیه؟ واقعا منظورتون چیه؟ اینکه رهبری در بارها خطاب به دولت تاکید میکنن که «اولویت با معیشتِ مردم است» منظورشون چیه؟
واقعا گیر پدیدهٔ عجیبی هستیم!
ول کن جعفر. جداً ول کن! تا فاصلهٔ چند کیلومتری همهچیو ول کن.
-
درسته که شیخِ پردهنشین با اون سابقهٔ «ویرانگرش» که آثار فجایعش در هر زمینهای حالا حالاها ماندگاره، روی حافظهٔ ضعیفِ جمعی حساب باز کرده و یه دوربین گذاشته جلو خودش و دورهمی گرفته با اعضای دولتش؛ با تمِ خود گویی و خود خندی! اما خیلی چیزا هست که ما یادمون نمیره. مثل همین حرفهای تلخ سردار حاجیزاده از کارشکنیهای دولت شیخ در عرصههای دفاعی!
احتمالاً سالهای قبل هم بوده اما من چون تقریباً اولینباره یه همچین چیزِ منسجمی میبینم، خیلی ذوق کردم و دلم میخواست اینجا هم بذارمش.🤍
«رسانهٔ حوزویِ مناهج» جدول مراقـبهٔ ماهِ رجب سالِ ۱۴۰۴ رو طراحی کرده و چقدر خوبه.
اعمالِ آورده شده در جدول مراقبه، مخصوص کلِ ماهه که برای راحتتر انجام دادنش و به جهت دائمالذکر بودن، به تعداد روزهایِ ماه تقسیم شده؛ به این شکل که با انجامِ اعمال و اذکار هر روز، خونهٔ مربوط به همون رو علامت میزنید. توضیحات مربوط به هر ذکر هم در صفحاتِ پایینی آورده شده.
* ذکرهارو میتونید مطابق توان خودتون انتخاب کنید؛ یعنی اگه در توانتون نیست نیاز نیست همهٔ اعمال رو انجام بدید.
-
حالا که حسن روحانی -شیخِ پردهنشینی که حالا به اون قسمتی از سناریوی خودنویسش رسیده که باید از پشتِ پرده بیرون بیاد- از برجامهای بعدی حرف زده و گفته «با اوباما سر ۳ مورد اتفاقِ نظر داشتیم که اولیش مسئلهٔ هستهای بود و ۲ تا مسئلهٔ دیگه هم بوده! و برجام بنا نبوده اول و آخر داستان باشه، بلکه برجام آغازی بود که دنباله داشت…» بد نیست این صحبتهای حاجقاسم رو دربارهٔ برجام سهضلعی بشنویم.
برجامِ اصلی در داخلِ ایرانه!
مترس از شبِ یلدا،
بهار آمدنیست،
به خاکِ کوچـهٔ دیـدار، آب میپاشند،
بخـوان ترانه، بزن تار، یار آمدنیست!
صــدایِ شیههٔ رخشش ز دور میآید،
خبر دهید به یاران؛
سوار آمدنـیست..
بس است هرچه پلنگان به ماه خیره شدند،
یگانه فاتحِ این کوهسار، آمدنیست…
ای منتهایِ آرزوی این دلِ تنگ! عالیجنابِ صبر…
امشب یکدقیقـه بیشتر
منتظرِ صبحِ این شب یلداییم؛
چشمانتظارِ خورشـید..🤍
از چه نمُردم بیتو…؟
به یادِ «آن مردِ رفته». که هنوز طولانیترین لحظاتِ من تا امروز؛ شبی از شبهایِ اردیبهشت ۱۴۰۳ بود. چشمبه راهِ آن مردِ رفته…
امروز یه خبر حسابی فضای خبریِ اینترنشنال رو ملتهب کرده بود؛ عقیل کشاورز، جاسوس موساد اعدام شد. خبرگزاری قوهٔ قضاییه یه توضیح مفصل دربارهٔ ارتباط این جاسوس با سرویسهای صهیونیستی نوشته. اردیبهشت ۱۴۰۴ گشت حفاظت ارتش در ارومیه متوجه میشه که این فرد درحال تصویربرداری از ساختمان ستاد لشکر پیادهٔ ارومیهست! و با بازرسی گوشیش همون ابتدا متوجه میشن که پیامهایی از سرشماره رژیم صهیونیستی توی گوشیش وجود داره و به همین ترتیب تحقیقات دربارهٔ جاسوس بودنش شروع میشه. عموی عقیل کشاورز سوابقِ عضویت و هواداری گروهک منافقین رو داشته. خودش از طریق فضای مجازی با سرویسهای جاسوسی اسرائیل ارتباط برقرار کرده؛ برای شروع مشخصات یه سوله رو که شایعه شده بود محلِ تولید موشکه، برای سایت ارتش اسرائیل میفرسته. بعد مشخص میشه که سال ۱۴۰۱ هم با یه گروه وابسته به منافقین همکاری میکرده و بیش از ۲۰۰ ماموریتِ ضدامنیتی از سمتِ صهیونیستها در چندشهر از جمله تهران، اصفهان، ارومیه و شاهرود انجام داده. و کلی نکات دیگه.
بخش جالب و همیشگی ماجرا واکنش اینترنشنال و بازوهایِ داخلیشه که صرفاً روی دانشجو بودنش تمرکز میکنن و هیچ اشارهای به سوابق این فرد که کاملاً ضدِامنیتی و در راستای ارتباط با موساد بوده نمیکنن. دانشجو بوده! همین. و بخش خطرناکش هدف این نوع موجسواریهاست؛ ذهنِ مخاطب به همین راحتی وارد بازیِ با القابِ اجتماعی و عرفی میشه و منحرف میشه. دانشجو مگه جاسوس میشه؟ استاد مگه جاسوس میشه؟ پیرزن مگه جاسوس میشه؟ پیرمرد مگه جاسوس میشه؟ بله ممکنه که بشه. دانشجو بودن یا نبودن مصونیتی برای جرایمی که افراد مرتکب میشن ایجاد نمیکنه.
«شما در محضـرِ خدا هستید!»
و همان خـدا از «آن مردِ رفته» دفاع خواهـد کرد...
آن مردِ رفته! آن مردِ رفته در راهِ خدمت به مردم، آن مردِ رفته لابهلایِ خاکستر و آتش، آن مردِ رفته که جمعههایش با شنبهها هیچ فرقی نداشت! آن مردِ رفته که بیبیگلها برای رفتنش اشک ریختند و گلیخانمها بعد از رفتنش هنوز دلتنگی میکنند، آن مردِ رفته که کارگران هپکو میگفتند «حالِ خوب امروز هپکو را مدیونِ اوییم» هپکو یکی از هزاران کارخانهٔ احیایی در دوران اوست. آن مردِ رفته که عبا و قبایِ خاکیش در سیل و زلزلهها هم به ذائقهٔ اشرافیها خوش نمیآمد، آن مردِ رفته که «نصاب جدیدی در خدمتگزاری ایجاد کرد»، آن مردِ رفته که «یکی از بهترین عناصرِ زیر این آسمان» بود، آن مردِ رفته که برای ما پر نکرده هنوز کسی جایش را…
علیرغــمِ تمامِ طعنهها و
ناسپاسیها
همان خدا انداخت بر روی زبانها،
نام و یادت را…
«شما در محضر خدا هستید!»
و خدا از «آن مردِ رفته» دفاع خواهد کرد...
نُطقِ تو را
تمسخُرِ اغیار خسته کرد؛
حالا چقَدر دورِ تو
خالی زِ عیبجوست..
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
