ch
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

前往频道在 Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

显示更多
4 790
订阅者
无数据24 小时
+567
+2930
帖子存档
خداوند او را رحمة‌للعالمین خواند. برای تمامِ عالَم. برای رهانیدنِ دخترکان از گورِ جهل و ستم. احیایِ فضیلت‌هایی که زنده به گور می‌شدند؛ زدودنِ قلوب از قساوت. مقدّر ساختنِ سرنوشتِ نهایی بشر. برایِ اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. آورده‌اند که هنگامِ میلادش بُت‌ها با صورت به زمین افتادند؛ پادشاهی نماند مگر آن‌که تاجَش واژگون شد و زبانش بند آمد. که در آنها نشانه‌هایی‌ست. اما در شبِ میلاد مبارک‌ترین مولودِ آفرینش؛ شیاطینی که برای حاکمیتِ ابلیس زنجیره پاره می‌کنند و خون‌ می‌ریزند و سر می‌بُرند و بچه‌ها یتیم می‌کنند و پدر و مادرها را در داغِ فرزند گریان می‌کنند؛ هنوز اشک بر گونهٔ امّتِ اسلامی می‌چکانند و عده‌ای در خواب! عافیت‌طلبانی برای ابلیس‌ دم تکان می‌دهند و یکی‌ یکی سیلی می‌خورند؛ اما با سکوت‌شان سیاهی‌لشکرِ سپاه ظلم‌اند و اشراری که با تاییدشان شریکِ این خون‌ها. اما دیری نَپاید که کاخِ ظلمِ شیاطین ویران شود؛ بُت‌هاشان با صورت به زمین افتد و زبانشان بند آید. دیری نَپاید که نوری زمین را روشن کند؛ نوری از قیامِ قائم ‌آل‌محمد(ص). - مادر فلسطینی به فرزندِ شهیدش می‌گوید: سلامِ مرا به رسول خدا برسان…

«اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم»

یا رسول‌الله! کاش در قبال آنچه که دشمنانِ تو بر قلبِ زخمیِ امّتت روا داشتند، روز محشر شرمندهٔ تو نباشیم. کاش حساب و کتابمان جدا باشد از سکوت شکم‌پرستان، و ترسِ عافیت‌طلبان.

- همون‌طور که ترامپ قاتلِ «حاج‌قاسم» بود.

اسرائیل قناعت نمی‌کند به آن‌جایی که هست؛ قدم قدم پیش می‌رود. امروز لبنان است، فردا سوریه، پس‌فردا عراق و - امام‌خمینی(ره) - ۹ شهریور ۱۳۶۱.

همزمان با فریبِ آتش‌بس و مذاکرهٔ امریکایی و حملهٔ اسرائیل برای ترور هیئت مذاکره‌کنندهٔ حماس در قطر؛ یه‌ عده از همون جماعتِ معروف مرعوبِ عاشق امریکا، می‌گفتن: «ببینید حتی حماس هم داره با امریکا مذاکره می‌کنه!» همون‌هایی که برای عکسِ یادگاری جولانی با ترامپ و بن‌سلمان هم کف‌ و خون قاطی می‌کردن و می‌گفتن «از جولانی یاد بگیرید! ببینید چطور دستش ترامپی شد و درب‌های جهان به روش باز شد و آخ‌جون مذاکره و چنان گشایشِ اقتصادی و فلان!» این جماعت هیچوقت نمی‌فهمن. وقتی مُصدِق فریبِ امریکا رو خورد نفهمیدن، وقتی لیبی طعمهٔ امریکا شد نفهمیدن، وقتی عاقبتِ اشرف‌غنی نتیجهٔ دل‌بستگی به امریکا شد نفهمیدن، وقتی امریکا از برجام خارج شد نفهمیدن، وقتی سوریهٔ بعد از اسد رو تکه‌پاره کرد نفهمیدن، وقتی وسطِ مذاکره به ایران حمله کرد هم نفهمیدن. حالا هم نمی‌فهمن. این وابستگان و شیفتگان و غلامانِ حلقه به گوشِ غرب!

- سیاست‌های فریبکارانهٔ امریکایی اسرائیلی هیچ‌وقت به این اندازه روشن نبوده. علناً می‌گه ترامپ به حماس پیشنهاد آتش‌بس داد؛ مذاکره‌کننده‌های حماس رو کشوند تو یه جلسه‌ای در دوحهٔ قطر، بعد درست موقعی که مذاکره بر سر پیشنهاد آتش‌بسِ امریکایی داشت رخ می‌داد، اسرائیل با هدف ترورِ هدفمند؛ به محلِ اون جلسه حمله کرد. نمی‌فهمم چطور هنوز به پیشنهاداتِ ترامپ که آینهٔ تمام‌نمای امریکاست می‌شه اعتماد کرد! نمی‌فهمم چطور بازم «مذاکره» می‌شه بحث اول کشور! نمی‌فهمم چطور برای شروعِ چندبارهٔ یک مذاکرهٔ بی‌فرجام؛ همچنان می‌گید امریکا باید تضمین‌های لازم(!) رو بده که وسطِ مذاکرات بهمون حمله نمی‌کنه. چطور می‌شه به تضمین‌های آبکی و قول و قرارهای امریکایی اعتماد کرد؟ نمی‌فهمم چطور معتقدید که جهان یک‌سری قواعدِ بین‌المللی داره و از سازمان‌های بین‌المللی توقع دارید که حمله به ایران وسطِ مذاکرات رو محکوم کنن و یا به حُسنِ‌نیت ایران احترام بذارن و همچنان می‌خواید برای اروپایی‌های دنباله‌رویِ امریکا، اعتماد‌سازی کنید. همه‌چیز گواهِ اینه که «اعتمادِ ما» سلب شده، نه اونا. همون‌طور که نمی‌فهمم چطور می‌شه باز به گروسیِ شریکِ قتل هزار ایرانی -که علناً گفت من حملهٔ نظامی به ایران رو محکوم نمی‌کنم- اعتماد کرد!

امشب - اسرائیل غزه رو بشدت بمباران کرد، سوریه رو هم بمباران کرد! سوریه‌ای که بعد از سقوطِ اسد تبدیل به الگویِ آزادی و آرزویِ غرب‌گرایان و براندازان برایِ ایران شده بود؛ اما ۱۱ هزار نفر از مردمش توسطِ وحوش جولانی کشته شدن، درحالی‌که جولانی حتی یک‌ گلوله در برابر تجاوزات مکررِ اسرائیل خرج نکرد! اسرائیل یکی از کشتی‌های ناوگانِ آزادی رو که برای کمک‌رسانی کاملا غیرنظامی به غزه آماده شده بود در بندری در تونس هم با پهپاد هدف قرار داد! به همین راحتی! این موجودیتِ وحشی و خون‌خوار از هر خط قرمزی عبور می‌کنه، به هیچ قاعده‌ و قانونی پایبندی نداره، علناً از نقشهٔ تصرف کشورهای دیگه پرده‌برداری می‌کنه و سازمان‌های بین‌المللی که برایِ یک دستمال قیصریه رو به آتش می‌کشیدن در برابرش کور و کَر و لالن! اما حکامِ‌عرب همچنان مثلِ سگِ پاسوخته ترسان از خشمِ کدخدایِ خودساخته‌شون؛ قدمی برای مقابله با نقشه‌ای که اسرائیل ازش رونمایی کرده برنمی‌دارن. امارات کشته شدنِ ۷ آدم‌کشِ صهیونیست در یک عملیات رو هم محکوم می‌کنه! همهٔ این‌ها به وضوح با چراغ‌سبز و حمایت کامل و مستقیمِ امریکا و شرکاش اتفاق میفته. سفیرِ امریکا در اسرائیل؛ این شرِ مطلقِ جنایتکار رو «نور مطلق» می‌دونه و به همه می‌گه که باید حمایتش کنن! اما دور و برِ ما عده‌ای گمان می‌کنن حسابِ امریکا از اسرائیل جداست و کماکان تصور می‌کنن که شاید بشه با این شیطانِ بزرگ؛ با زبان و منطقی مقبول و بُرد-بُرد حرف زد :)

- وَلَايَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ إِنَّ‌الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا سخنِ آنان [مخالفان] تو را غمگين نكند؛ زيرا عزت همه از آنِ خداست. - سورهٔ محتـرم یونـس، آیه ۶۵. - عزیز و مُرادِ ما، عزّت‌آفرینِ ما.🤍

- وَلَايَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ إِنَّ‌الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا سخنِ آنان [مخالفان] تو را غمگين نكند؛ زيرا عزت همه از آنِ خداست. - سورهٔ محتـرم یونـس، آیه ۶۵. - عزیز و مُرادِ ما، عزّت‌آفرینِ ما.🤍

این آستین ریش‌ریش را خوب ببینید. و این دست پیر و پر چین را. دوربین‌های جهان را صدا بزنید. چشم‌ها را فرابخوانید. همه را بیاوری
این آستین ریش‌ریش را خوب ببینید. و این دست پیر و پر چین را. دوربین‌های جهان را صدا بزنید. چشم‌ها را فرابخوانید. همه را بیاورید. که آن آستین سپید ساده و آن پیرهن کهنه مندرس را که نخ‌هایش بیرون زده، مقایسه کنند با کت‌وشلوارهای کلاسیک رنگ‌رنگ بر تن سیاستمداران جهان. با تحقیر یک رئیس‌‌جمهور مقابل دوربین‌ها بخاطر یک دست کت‌و‌شلوار. با آن اتاق بیضی مطلّا در کاخ سفید. با آن میز طویل و درب‌های بزرگ طلاکوب در کرملین. رداهای زربافت ریاض. نگاه‌کنید. لنزهایتان را خوب قاب ببندید. این همان آستینی‌است که علی با شمشیر کوتاه کرد و میلی به بازدوختن‌اش نداشت. آستینی که نم‌دار می‌پوشید و از جیفه دنیا لباس دیگری برنگرفته‌ بود. صاحب این لباس، یاور مستضعفان ستم‌دیده است. این تصویری از ملاقات اوست با کارگزان‌اش. می‌بینید؟ او از دنیای شما به پیرهنی سپید و انگشتری سرخ به‌ذکر «العزه‌ لله» بسنده کرده. بگویید که عزت و قدرت، دست خداست. عزت از آستین این پیرهن بیرون آمده. تا شما مشغول دنیای پرزرق و آلات طلاکوبتان‌اید، این دست پیر بیرون زده‌ از آستین، بیرق توحید را به تارک رسانده. ولو کره الکافرون! «مهدی مولایی»

﴿وَ خَسَفَ الْقَمَــرُ﴾ و ماه، بی‌نور گردد.. -سورهٔ محترم قیامة- آیهٔ ۸.
﴿وَ خَسَفَ الْقَمَــرُ﴾ و ماه، بی‌نور گردد.. -سورهٔ محترم قیامة- آیهٔ ۸.

- چه اتفاقِ باشکوهی! بیشتر از ۵۰ کشتی با حضور نمایندگانی از ۴۴ کشور دارن به سمتِ غزه می‌رن؛ با حضور نمایندگانی از پارلمان ایتالیا، لیام‌ کینگهام بازیگرِ ایرلندی، گرتا تونبرگ فعال محیط‌زیست که در کاروانِ قبلی مورد بازجویی تروریست‌های اسرائیلی قرار گرفته بود و … اتفاقی که دنیا رو تکون داده و اون‌قدر تاثیرگذاره که صهیونیست‌هایِ آدم‌کُش همهٔ سرنشینان این کشتی‌ها رو که نظامی نیستند؛ تروریست اعلام کرده و برای مقابله با اون‌ها اعلام آماده‌باش کرده! اما این‌ها همچنان مصمم به انجام ماموریت خودشون هستن. ویدیویی دیدم از سفیر امریکا در اسرائیل؛ می‌گفت «این جنگ، جنگ تمام بهشت در برابر تمام جهنمه؛ چون اسرائیل نورِ مطلقه!» تا قبل از این‌که اسرائیل به هدف «اسرائیل بزرگ» که اساساً برای همون پدیده اومده و حالا توسط غرب حمایت می‌شه اعتراف کنه؛ همه مارو به توهّم متهم می‌کردن و می‌گفتن این‌ها توهمات شماست! نه نقشهٔ اسرائیل و غرب! اما بعد از دهه‌ها جنایت‌، بعد از طوفان‌الاقصی و بعد از اعترافِ خود صهیونیست‌ها به هدف نهایی این پلیدی‌ها؛ حقیقت‌ برای فطرت‌های پاک رو می‌شه. بله این نبرد، نبرد نور با تاریکیه؛ اما حقیقت اینه که اسرائیل نمایندهٔ شر و تاریکیِ مطلقه، و وجدان‌های بیدار ازادگانِ جهان حالا به این حقیقت رسیده. حقیقتی که سال‌ها پیش امام(ره) گفت. اسرائیل غدهٔ سرطانی‌ست!

خدای من… در عالم چه خبر است؟! مگر ممکن است؟ مگر داریم؟! همین حالا، شرکت‌کنندگان روی کشتی در حال اجرای مانور هستند (اجازه تصویربرداری نداریم)؛ دقیقا همان مانورهایی که ایران در دهه شصت قبل از عملیات انجام می‌داد! من که روسیاهم، اما وقتی به چهره تک‌تک ۵۰۰ نفری نگاه می‌کنم که چند ساعت دیگر با کشتی‌ها به سمت غزه حرکت خواهند کرد، مصمم و نورانی‌اند… گویی با خداوند معامله‌ای کرده‌اند و یقین دارند که سود این معامله قطعی است. در چهره هیچ‌کدام حتی ذره‌ای ترس یا تردید دیده نمی‌شود. نمی‌دانم آیا از کودکی چنین تربیت شده‌اند، یا تحولی الهی مانند جناب حر در آن‌ها رخ داده… شاید هم این‌ها اصحاب آخرالزمانی حضرت حجت‌اند! مبالغه نمی‌کنم؛ تا کنون چنین جمعی را با این ایمان، این شور، و این تنوع باور نکردنی در دین، مذهب، ملیت، سن و جنسیت ندیده بودم… و حالا، لحظه‌ای تا حرکت تاریخی‌شان باقی مانده است! ✍️ محمدمسلم وافی ۱۵شهریور – تونس 🇵🇸🇮🇷 @C4Resistance

برای تویی که امروز به شنیدنش نیاز داری✨

- تیتر عالی! :)) این گزارشِ تسنـیم رو هم پیشنهـاد می‌کنم بخونید، عینِ همین مطالبی بود که مکرراً اینجا نوشته شده. و متاسفانه در ادبیاتِ اخیرِ اقای پزشکیان در نشست با فعالین رسانه هم دیده می‌شد. متنِ کامل گزارش.

- گزارش خوبِ فرهیختگان دربارهٔ نمادِ عبرت در سیاست‌ورزی؛ حسن روحانی! روحانی بجای حمله به منتقدین و یا برداشتنِ فازِ نصیحت؛ باید پاسخگوی افتضاحاتی باشه که کماکان دامن‌گیرِ کشوره.