ch
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

前往频道在 Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

显示更多
4 353
订阅者
-124 小时
-127
-5030
帖子存档
باید روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته باشی تا بفهمی یار، همان کسی است که وقتی هیچ چیزِ جهان با تو سازگار نیست، آغوشش را به
باید روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته باشی تا بفهمی یار، همان کسی است که وقتی هیچ چیزِ جهان با تو سازگار نیست، آغوشش را به رویت می‌گشاید؛ نه آن‌که وقتی جهان با تو می‌رقصد، به تو لبخند می‌زند. #عادله_زمانی @adelehz

تو باشگاه یه آهنگ پخش شد تا ورزش کنیم. یکی از ماها اون یکی رو بغل کرد و اشک ریخت همین....

میگفت یک نفر را دوبار پیدا نخواهی کرد حتی در همان آدم ... راست می گفت و غم می گفت . #عادله_زمانی @adelehz

تو رفتی و دلم غمین شد..mp35.92 KB

گفتن اسناد پزشکی جفری اپستین نشون می‌داده که میزان تستوسترون این آدم از یه زن جوان هم کمتر بوده یعنی عملا ،هیچ قدرت جنسی مردانه ای نداشته یه چیزایی تو مایه های آقا محمد خان قاجار!!!! اینجاست که میگن مردان واقعی به زنان و کودکان آسیب نمی رسونند و اونارو آزار نمیدن یعنی به نحوی مبنای علمی هم داره .

Repost from کاف
یهو وسط خیابون، یه پیک موتوری که داشت می‌رفت، شروع کرد با تمام توانش داد زدن. جالب‌تر از خود داد زدن، واکنش ماها بود یا در واقع نبودِ واکنش‌مون حتی یه نفر هم تعجب نکرد. انگار همه‌مون فهمیدیم یکی‌مون دیگه جا برای این همه غم و فشار تو دلش نمونده و فقط خواسته خودش روخالی کنه. 💬Rozhan NiNa @Kafiha

00989300047660

اینکه بفهمی چیز زیادی از زندگی نمیخواستی به خود خود غمناک نیست . اما این نهایت اندوه است که همان خواسته های نه چندان بزرگ نیز از تو دریغ شده اند . #عادله_زمانی @adelehz

این استوری تلگرام چه چیز خطرناکیه یه کسانی میبینن که توی هفت زندگی یادم رفته بودند .

وقتی جوانی را در سنی که نباید از دنیا می رود .تابوتش سنگین تر میشود ،حرکت جماعت عزا دار پشت سر تابوتش روان نیست باورهای قدیمی می‌گویند به دلیل آرزوهای نامرادِ جوان تابوت سنگین شده است. روح به راحتی جهان را ترک‌نمی‌کند و ناباورانه به محل مرگش برمی گردد . در مرگ باید نوعی رهایی درونی از دنیا وجود داشته باشد تا روح به آرامش برسد . این است که وقتی خانه ای جوانی را از دست می دهد اعضای خانه تا مدتها دچار بی قراری هستند .. خصوصا در هنگامه ی غروب روز @adelehz

اما تو این شرایط که سلامت روان عملا یک شوخی بنظر میرسه خیلی پیگیر این اسناد اپستین و خوندنش نباشید چون خیلی چیزهای وحشتناکی ذکر شده .

تولد منه که این شانس مایه😐

Repost from کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامه‌ریزی شده برا
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامه‌ریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه. @kafiha

من افسرده نیستم،آدمِ اندوه هم نیستم. شوخ‌طبعم؛ و با آن‌ها که به من نزدیک‌اند و دوستشان دارم،شوخی را تا مرزِ بی‌پروایی پیش می‌برم. اما این روزها خنده از لب‌هایم دورتر نشسته است. گوشم با موسیقی شاد کنار نمی‌آید و انگشتم در اکسپلور اینستاگرام،بی‌درنگ از کنارِ ویدئوهای طنز عبور می‌کند. نه از سرِ نخواستنِ شادی، که از ناتوانیِ موقتِ دل. چون غم، عطر است. یکی جایی، پنهان یا آشکار، خود را به اندوه آغشته می‌کند و لحظاتی بعد، دیگری در فضایی دورتر هوا را نفس می‌کشد و می‌گوید: «چه بوی آشنایی…» غم همین‌گونه سفر می‌کند؛ بی‌دعوت و بی‌اجازه، بر جانِ دیگری می‌نشیند. چون ما در اتاقک‌های شیشه‌ای جدا از هم زندگی نمی‌کنیم. و «ما»، جز در تماس با یکدیگر، معنایی ندارد. و من چه دارم بگویم جز این که: کاش همیشه بر جانتان عطرِ شادی بنشیند، نه این عطر سمج و تلخِ غم… #عادله_زمانی @adelehz

چشماشون و اسماشون😍❤️

من البته همیشه "شمس" هستم و یه صلاح الدین کله خر همیشه وسط راهم نشسته 😑