ch
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

前往频道在 Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

显示更多
4 455
订阅者
+7724 小时
+657
+3530
帖子存档
بعد از مدرسه اینجا دراز می‌کشیدیم غرق آرامش می‌شدیم و عمیق میخوابیدیم... @adelehz
بعد از مدرسه اینجا دراز می‌کشیدیم غرق آرامش می‌شدیم و عمیق میخوابیدیم... @adelehz

مثل بچه ای که هیشکی راهش نمیده توی هفت سنگ 🥲

رسم زمونه ... @adelehz

غروب به خانه برمیگشتم از مسیر دوچرخه سواری کنار خیابان راهم را گرفته بودم و پیش می رفتم . کلاه بزرگ کاپشنم را روی سرم انداخته بودم و عملا دیدی به اطرافم نداشتم ،اتومبیل ها بی وقفه از کنارم عبور می‌کردند... ناگهان بوی تازه ی گل هوشیارم کرد .بوی خوب گل تازه ،از همان بوهایی که وقتی در گلفروشی ایستاده ای مشامت را از آن پر میکنی . سرم را که بلند کردم دیدم وانت نیسان آبی رنگی از کنارم عبور کرد ..پشت وانت سه تاج گل بسیار بزرگ با روبانهای سیاه می رفت که در سالن یک هتل کنار عکس کسی قرار گیرد که نمی شناختمش اما می‌دانستم دیگر در این‌جهان نیست . نیمه لبخند چند لحظه ی قبل روی لبهایم ماسید . وانت را تا رسیدن به میدان بعدی با چشمانم دنبال کردم و از خودم پرسیدم آیا آن که نمیشناسمش هرگز در زندگی گلهایی به این زیبایی دریافت کرده است؟ آیا هرگز با عطر خوبِ گلهای بهاری به زندگی لبخند زده است؟ وانت در میدان به سمت مخالف پیچید و من به خانه نزدیک تر شدم در حالی که هنوز به گلهای آن ناشناس سفر کرده فکر میکردم .. #عادله_زمانی @adelehz

یه افتخار من تو زندگی اینه که رمان خوان قهارم در مورد ملاقات آدمها نظری ندارم😅

کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند کتاب هایی که می‌خوانید و انسان هایی که ملاقات می‌کنید ‍‌@adelehz

اگر دردی داری برو و برای دریا تعریف کن برای گربه ها ابرها برای گلدان های کنار پنجره درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟ - زکایی اوزگز @adelehz

چی شد که یهو همه چیز تو جامعه اینقدر مبتذل شد؟😐

انشالله که یاد بگیرید و یادتون بمونه ...
انشالله که یاد بگیرید و یادتون بمونه ...

‏اگر قرار است رابطه‌ای را تمام کنید، به شریک عاطفی‌تان توضیحی واضح و منطقی بدهید. ابهام، بزرگ‌ترین شکنجه روانی است. @adelehz

4_5886595554997181163.mp38.50 MB

بعضی آهنگها مثل عطرها هستند . فراموش شان کردی و ایضا هر آنچه با آنها آمده و رفته اما .. فقط یک لحظه نیاز ست تا بشنوی شان و همه چیز دوباره در تو تکرار شود . خاصیتی مشابهه عطرها... #عادله_زمانی @adelehz

هوا کمی گرم تر شده ست ،هنوز زود ست ولی در میانه روز، بین دویدن های روزمره هوای بهار در دلم پیچید. حس کردم دوباره پانزده ساله شدم و تب بهار و تابستان در دلم می ریزد ،بوی گلها آرامم می کند و نور کم توان بهاری بر پوستم آرامش می پاشد . و از آن زیباتر شور و غوغای نوجوانی ست که هوای عشق های اسطوره ای را می طلبد .. اما تمام این ها در کسری از ثانیه مثل پری در باد به هوا رفت چون دیگر نمی توان در هوای شانزده سالگی باقی ماند . این‌منم سالها پس از شانزده سالگی با دیدن دردها و شادی هایی که هرگز در شانزده سالگی تصورشان نمیکردم. منم که میوه ی شیرین پذیرش را چشیده ام و رفتن هایی را دیده ام که مو بر تنم راست کرده است. اما با تمام این اوصاف اندکی هوای بهاری مرا به آرزوهای در راه مانده و کوچه های بی انتهای پر از درخت توت می رساند . هوا که گرم نیست ،صاف و بدون آلودگی هم نیست . صبحها آن دل انگیزی سال‌های قبل را ندارد و من ،من هم دیگر آن شانزده ساله ی خوش خیال نیستم‌. اما یک چیز تغییر نکرده و آن خاطرات ست که اگر روزی نتوانم بیادشان بیاورم یعنی همه چیز تمام شده است. فقط همین #عادله_زمانی @adelehz

‌ بخوان آوازِ تلخت را؛ ولیکن دل به غم مَسپار... اشعارکوتاه🌱 @adelehz

من داستان‌های زیادی برای گفتن داشتم. داستانهای دردناک و فرح بخش اما من همیشه داستان تورا برای آنها تعریف میکردم . تا روزی که قلبم شکست . دیگر داستانی برای تعریف نداشتم .و تو خوب میدانی قصه های خاک گرفته ،اندوهناک ترینِ قصه هاست. #عادله_زمانی @adelehz