ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 714 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 612,并在 伊朗 地区排名第 16 972

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 714 名订阅者。

根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -256,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.63%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.22% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 293 次浏览,首日通常累积 831 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 22
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 714
订阅者
-624 小时
-317
-25630
帖子存档
جواب دادن به پیام وقتی بیشتر از ۲،۳ ساعت طول بکشه یعنی طرف مقابل علاقه ای به ارتباط نداره! تلاش نکنید.

ما آدم‌های احمقی نبودیم ساده بودیم و از روی سادگی به احمق ها اجازه دادیم تا در زندگی مان دخالت کنند!

پرسیدم : از کی فهمیدی دوستم داری؟ جواب داد : میگن هیچ کس اولین قطره بارون رو ندیده آخرین قطره‌ی بارون رو هم از بارون اول و آخرش رو هیچ کسی به یاد نداره و ندیده همه فقط خود بارون رو به یاد میارن این که از کی و کجا عاشقت شدم رو نمی‌دونم تا کجا رو هم نمی‌دونم ،فقط میدونم عاشقتم.

مشکلات بهم یاد داد: زندگیتو شخصی نگه دار. مشکلات بهم یاد داد: حد و مرز بزار تا ادمای بی لول برن کنار حتی اگر جونت وصله به اونا. مشکلات بهم یاد داد: هرجایی که هستی با هر شرایطی، اولویت زندگیت باید خودت باشه. مشکلات بهم یاد داد: قوی باش و تلاش کن درستش کنی، روزای خوش تو بعد از کنار اومدن با خودته. مشکلات بهم یاد داد: نیازی به نگه داشتن آدمای اضافی و سمی تو زندگیت نداری. مشکلات بهم یاد داد: یا به خودت میای یا اینقدر اذیتت می‌کنم که به خودت بیای. مشکلات بهم یاد داد: رنج و ناراحتی نباید مانع انجام دادن کارهات بشه، و بعضی روزها با وجود خنجری که در قلبت فرورفته و بار سنگینی که روی شونه‌هات حمل می‌کنی، باید کارهات رو با دقت و جدیت انجام بدی، چون سرعت زندگی از سرعت ترمیم شدن رنج‌های تو بیشتره. 👌

کپشن استوری اینستاگرام: made you look کاری کردم که مجبور شی نگاه کنی. looking good, living better ظاهرم خوبه، ولی زندگیم بهتره i'm back, watch yours من برگشتم، مراقب خودت باش pretty vibe وایب خوب the night of nights شبی از شب‌ها pov: trip made it out of the chat زاویه‌ی دید: سفرمون خارج از صفحه چت اتفاق افتاد what floor? (elevator pics) کدوم طبقه‌ست؟ (مختص عکسای آسانسوری) am i tanned yet? هنوزم برنزه نشدم؟ i'd be obsessed too منم بودم درگیر می‌شدم life sucks, music heals زندگی همه‌چی رو خراب می‌کنه، موسیقی درستش می‌کنه all i gotta do is me تنها کار و بارم خودمم

از اینکه باهام مثل بقیه رفتار بشه بدم میاد؛ دوس دارم یه حرفا؛یه کارا و چیزایی فقط مختص به من باشه؛فقط من

تا ابد تایپ دخترا مردیه که صبوره، مسئولیت‌ پذیر و باعرضه‌اس، فانه و ناز کشیدنو بلده..

یادآوری: هیچکس نمیتونه خونه‌ی تورو بهم بریزه، مگه اینکه خودت بهش کلید داده باشی.

از این سوالات وقتی با پارتنرت حرف کم میاری استفاده کنی بحث باز بشه: - یه آهنگی که بهت حس زندگی میده کدومه ؟ - اگه قرار بود یه نصیحت به ده سال پیش خودت بکنی چی میگفتی؟ - بهترین کادویی که تا حالا گرفتی چی بوده؟ - بهترین نصیحتی که تا حالا شنیدی چی بوده؟ - اگه پول مهم نبود چیکار میکردی ؟ - اگه زندگیت یه فیلم بود اسمشو چی میزاشتی؟ - اگه سه تا آرزو داشتی برای براورده شدن چی میگفتی؟

حرف قشنگ بلد بودن خوبه اما شبيه همون حرفا بودن قشنگ تره...🤙

وقتی برای بقیه خوب نخواید خوبیا هم از مسیرتون دور میشن دلتون سیاهه زندگیتونم سیاه میشه... راسته که میگن آدم نون دلشو میخوره!

یه دوستی حرف قشنگی زد گفت: آدمها بیشتر از حرمت نون و نمکی که باهم خوردن باید حرمت لحظاتی که کنار هم خندیدن، گریه کردن، دیوونه بازی دراوردن و خاطره هایی که ساختن رو نگه دارن...

یه دوستی میگفت: تو تا حالا کسیو دیدی پشت سرت حرف بزنه که سرش به تنش بی ارزه و آدم حسابی باشه؟ من که ندیدم... با همین دست فرمون برو جلو، چون داره آتیش میگیره که اینجوری داره پشت سرت حرف میزنه... و لطفاً بی توجه باش به حرفاشون میدونی چرااا؟؟ چون نفت میریزی رو اون آتیشه... و چقدر درست میگفت

50 کاری که باید حداقل یک‌بار توی زندگی به‌تنهایی انجام بدی: 26.تنهایی به یه کنسرت برو 27.توی بارون قدم بزن 28.یه روز بدون برنامه بگذرون و ببین کجا می‌ری 29.با خودت یه قرار عاشقانه بذار (مثلاً سینما یا شام) 30.یه کار هنری (مثلاً سفالگری) رو امتحان کن 31.یه روز کامل رو توی سکوت سپری کن 32.یه چالش ۳۰ روزه برای خودت تعیین کن و اجراش کن 33.یه بار تنهایی بری شهربازی و سوار ترسناک‌ترین وسیله‌ها بشی 34.یه شب تا صبح بیدار بمون و طلوع رو تماشا کن 35.به یه مکان مذهبی برو و سکوت و فضا رو تجربه کن 36.یه شب رو توی چادر بخواب 37.تنهایی یه پیتزا بزرگ رو کامل بخور 38.یه ویدیو ضبط کن که توش با خودت صحبت می‌کنی 39.به یه کتابخونه برو و یه کتاب کاملاً تصادفی بخون 40.یه آهنگ با صدای بلند بخون، حتی اگه خوب نمی‌خونی 41.یه بار توی هفته برای خودت گل بخر 42.یه نامه برای گذشته‌ی خودت بنویس 43.یه روز تمام بدون ساعت زندگی کن 44.یه لیست از خاطرات خوش زندگیت بنویس 45.توی یه کافه بشین و نقاشی آدمای اطرافت رو بکشی 46.از یه بازار محلی دیدن کن 47.یه غذای خیابونی توی یه جای جدید امتحان کن 48.یه نامه برای عزیزانت بنویس ولی هیچ‌وقت ارسالش نکن 49.یه چالش ذهنی (مثلاً حل یه پازل سخت) برای خودت بذار 50.یه بار بدون هدف خاصی توی شهرت دور بزن

من به این نسل تعلق ندارم! چون هنوز برام مهمه متعهد بودن چون هنوز برام مهمه پیشرفت کردن چون هنوز برام مهمه ارزش خودم رو بدونم چون هنوز برام مهمه از چه راهی پول درمیارم.. چون هنوز برام مهمه آدمارو با پولشون نسنجم... چون هنوز برام مهمه سالم زندگی کردن...!

با من قشنگ حرف بزنین اگه با من دستوری حرف بزنین دقیقا همون چیزی که شما میخواین رو من برعکسشو انجام میدم.

یکی از  وحشتناکترین تصمیمات یک زن تو عشق، «دیگه نخواستنشه» هی میمونه، صبر میکنه، منتظر میشه ، سکوت میکنه، ندید میگیره ، خودشو به نفهمیدن میزنه، با درد سازگار میشه. یهو به خودش میاد میبینه دیگه نمیخوادش. دیگه اون عشق، بی‌قراری، دلتنگی، اون ولعِ بوییدن و بغل کردن و بوسیدنش رو نداره. تازه متوجه میشه در تک تک شب و روزهایی که تنهایی سپری کرده خودش رو تیکه تیکه داخل هر اشکی که ریخته و دردی که متحمل شده و مجبور به پذیرشش شده ، جا گذاشته و الان دیگه هیچی ازش باقی نمونده. هرچیزی بشه، هر اتفاقی بیفته حتی اگر خداهم بیاد زمین و وساطت کنه. اون زن دیگه هرگز به اون عشق، به اون ادم، به اون رابطه برنمیگرده. چون معتقده آسیبی که در اون دوست داشتن دیده به مراتب کشنده‌تر بوده و دیگه هیچ امنیتی درون اون عشق براش وجود نداره. نه عشقش کم میشه. نه دوست داشتنش از بین میره. نه متنفر و بیزار میشه. فقط میفهمه بودن تو اون رابطه ازش زنی ناکافی و گریون و مغموم میسازه که هیچوقت به میزان دلخواهش دوست داشته نشده. #فرگل_مشتاقی

بذارید شما رو به این جمله ای که امروز خوندم که آب روی آتیش بود و تمومه عصبانیتم رو فروکش کرد، مهمون کنم: از این عصبانی نباش که چرا بقیه قدر ارزش و محبت تورو نمیدونن، خیلی از مواقع ما به اندازه ی شخصیت خودمون کسی رو تحویل میگیریم نه به اندازه ی ظرفیت اون شخص..!" بعضی از آدم ها رو بزرگشون کنی لبریز میشن و توهم خود بزرگ بینی در درونشون ایجاد میشه..! دست به قد و اندازه ی آدم ها نزنید.

از جوون ۳۰ساله به جوون ۲۰ساله صدامو داری؟! ۱- تو بعد رفتن هیچکس نمیمیری. ۲- اگه درس میخونی کنارش مهارت کسب کن و پول دربیار. ۳- کانکشن و دایره ارتباطات یکی از عوامل مهم موفقیته. ۴- دوست خوب و امن پیدا کن. ۵- خانواده از همه چیز مهم تره، اگه خوبش رو نداری رسیدن سخت تر اما شدنیه.

بایوهای عاشقانه کوتاه: • مولانا: در پیش دو چشم من، پیوسته خیالِ تو • نیما یوشیج: تو روشنایی قلب منی، خودم راه به هدر نداده‌ام • فروغ فرخزاد: دردِ تاریکی‌ست، دردِ خواستن • احمد شاملو: دوستت دارم؛ به نجابت باران قسم • سهراب سپهری: تو مرا آزردی که خودم کوچ کنم از شهرت • هوشنگ ابتهاج: دلم زِ نازکی خود شکست در غمِ عشق، وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی