Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 714 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 612,并在 伊朗 地区排名第 16 972 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 714 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -256,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.63%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.22% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 293 次浏览,首日通常累积 831 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 22。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 714
订阅者
-624 小时
-317 天
-25630 天
帖子存档
19 714
وقتی می گم از همه بدم میاد،
وقتی می گم از همه خسته شدم،
وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم،
منظور من از همه تو نیستی.
تو همه نیستی.
تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی.
خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن.
تو پناه گاه منی.
تو همون رنگین کمون قشنگی که تا آخر عمرم از تماشا کردنش خسته نمی شم.
همه ی آدمای زندگیم یک طرف،
توام یک طرف. فهمیدی؟
19 714
من دورو برم تا دلت بخواد :
پولدارِ گرسنه دیدم تحصیل کرده بیشعور دیدم خوشگل بی شخصیت دیدم خنگِ هفت خط دیدم زرنگ ِ تو خالی دیدم پس بیا آدم باشیم رفیق!
19 714
یه دختر با سیاست اینطوری صحبت میکنه :)
بجای چرا جواب ندادی؟
میگه؛ میدونم مشغولی ولی هر موقع وقت کردی خوشحال میشم ازت بشنوم .
بجای حوصله ام سر رفته!
میگه؛ دارم بهت فکر میکنم چیز باحالی داریم که بتونیم زودتر برنامه ریزی کنیم؟
بجای کجا میخوای غذا بخوریم؟
مثلا میگه؛ هوس سوشی کردم بیا اون رستوران جدید رو امتحان کنیم.
بجای دلم برات تنگ شده.
میگه؛ از وقتی که با هم گذروندیم خیلی لذت بردم منتظرم دوباره همدیگه رو ببینیم.
بجای از من ناراحتی؟
میگه؛ احساس میکنم یه چیزی فرق کرده بیا صحبت کنیم و حلش کنیم .
بجای میخوای یه وقتی بزاریم بیرون برویم؟
میگه؛ دوست دارم این آخر هفته همدیگه رو ببینیم
19 714
یه عده هم اومدن تو زندگیمون،
از وقت و کار و زندگی و شادیمون زدیم که تنها نباشن و شاد باشن؛
آخرش نمک خورده نخورده، نمکدونو شکستنو گذاشتن رفتن.
البته که اولین بار نیست،
بعید میدونم آخرین بار هم باشه،
بخواین میشینم داستان تک تکشونو که چجوری پشیمونم کردن بخاطر مهربونیام تعریف میکنم واستون ولی کاش یه روز یادشون بیوفته،
یه روزی که با یه نفر دیگه آشنا شدن
و اون آدم حالشونو گرفت بهتر بفهمن که
رفتارشون واقعا دور از انسانیت بوده.
19 714
اگر دوستی شما بیشتر از ۷ سال دوام بیاورد، احتمالا تا آخر عمر باقی میماند!
تحقیقات روانشناسی نشان دادهاند که دوستیهایی که بیش از ۷ سال دوام آوردهاند، قوی و معنادار هستند. این نوع روابط بر پایه اعتماد، تجربیات مشترک و حمایت متقابل شکل میگیرند.
19 714
سال جدید؟
میخوام کمتر حرص بخورم،
روتین داشته باشم و «بهش پایبند باشم»،
برای رضایت کسی، حرف دلم رو «ناگفته» نذارم،
کسی که برای خودم و اولویتهام احترام قائل نیست رو از دایره ارتباطیم خط بزنم،
و به معنای واقعی کلمه،
«میخوام مواظب خودم باشم.»
19 714
من تو جمع اصلاً آدم پررنگی نیستم،
همیشه اونی ام که ساکت میشینه و
به بقیه گوش میده اما تو خلوت
میتونه یه آدم پرحرف باشه و
کسی که تنهاییتو از بین میبره،
منو تو خلوتت بشناس نه بین کلی آدم:)
19 714
سخت ترین شب زندگی همون شبی هست که تصمیم می گیری با خودت رو راست باشی...
همه ی حرفایی که تو دلت مونده رو
به خودت میگی و اشتباهاتت رو بلند تکرار می کنی...
یادت میاد این زندگی اون چیزی نیست که می خواستی...
پس تا صبح با خودت کلنجار میری،
خودت رو بغل می کنی و می فهمی چقدر از خودت دور شدی ...
شبی که با آدمی که قبلا بودی خداحافظی می کنی و فراموش می کنی زندگی قبلی رو...
یه زندگی جدید رو شروع می کنی و دوباره به دنیا میای...
سخت ترین تصمیم رو میگیری...
تصمیم می گیری تغییر کنی...
شبی که خیلی سخت می گذره
ولی ارزشش رو داره چون خیلی زود صبح میشه...
صبحی که با روزای دیگه فرق داره ...
چون تو فرق کردی...
#حسین_حائریان
19 714
آدم نمیتونه از کسی که دوستش داره دست برداره،
یعنی اگه خودش هم بخواد دلش این اجازه رو بهش نمیده
واقعیتش اینه که شاید برای چند ساعت عصبانی بشی، اظهار بی تفاوتی کنی یا به خودت اینو تلقین کنی که دیگه پیگیرش نیستی و دست برداشتی ازش اما،
اما این دل وامونده مگه دست برداره؟مگه این دل کنده میشه؟
هزار بارم خودت رو راضی به این کنی که برات مهم نیست و بهش فکر نمیکنی اما با یه بار دیدنش یا شنیدن صداش یا حتی رسیدن یه پیام ازش قلبت شروع میکنه به تپیدن و میتونی صدای قلبت رو بشنوی
وقتی یه نفر رو از ته دل دوست داشته باشی دیگه گذشتن ازش ممکن نیست
19 714
اگه هر دوتون زیاد با هم دعوا میکنید،
و هر بار با معذرت خواهی از هم تمومش میکنید، شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای همدیگه ساخته شدین؛
مهم نیست هر چی بشه، فقط با هم بمونید
دنیا بهتون نیاز داره :) ♥️
19 714
باور کن جدی میگم!!
من وقت ندارم باهات دشمن باشم...
یا دوستت دارم
یا اصلا آدم حسابت نمیکنم:)
19 714
«کسی که خواب درستی نداره، قطعاً بیداری درستی هم نخواهد داشت.»
این توصیهی همیشگی من به تمام مراجعانم هست چون،
شب بیداری نهتنها نشوندهندهی هوش و توانایی ما نیست بلکه زمینهسازِ پیدایش اختلالات روانی در ما خواهد بود.
«خوابِ کافی» رو خیلی جدی بگیرید و دنبال راه حلی براش باشید.
19 714
یه کوچولو اعصاب و حوصله مونده برام
اونم گذاشتم واسه آدم حسابیای زندگیم
که حرفای قشنگ واسه گفتن دارن.
19 714
وقتی آدمایی که دوسشون دارم از زندگیم میرن.
اولش یخ میکنم و سرد میشم.
حس میکنم الان دیگه دنیا تمومه برام،
ادامه زندگی سخته. حس میکنم دیگه هیچی حس قدیمو نمیده.
ولی بیشتر که میشینم فکر میکنم و با خودم کلنجار میرم میفهمم که آدما میان که برن.
آدما کارشون رفت و آمده.
من فاز غم بگیرم که چی؟! خب بذار نباشن، حداقل من انقد خوب بودم که به جایی از زندگیشون برگردن به عقب نگاه کنن و حسرت بخورن که از دستم دادن.
بفهمن که اشتباه کردن. آره انقد خوب بودم واسه آدمای زندگیم، که حتی اگرم برن. عذاب وجدانی ندارم،
غصه نمیخورم که کم گذاشتم و رفت.
میشینم به این فکر میکنم که چقد خوب بودم، چقد صادقانه خوب بودم،
اما لیاقتمو نداشتن.
برن و بگردن و پیدا کنن، ولی هیشکی من نمیشه.
هیشکی دیگه نمیتونه من باشه ،
چون از هر آدمی یدونست. فقط یدونه.
19 714
«بلوغ زمانی است که دیگر از مردم نمیپرسید چرا با من تماس نمیگیرید، چرا پیام نمیدهید. شما متوجه تغییر میشوید و آن را می پذیرید؛ بدون نمایش و بدون دعوا فقط با یک لبخند دور میشوید.»
19 714
بعضی از مردم واقعاً شما را دوست ندارند. آنها فقط شما را دوست دارند زیرا
شما آنها را دوست دارید.
اینو دوباره بخون.
19 714
ناراحتی های آدمهارا جدی بگيريد!
دلخوری از آنها فرد جديدی را ميسازد!
وقتی كسی را ناراحت ميكنيد، به راحتی از كنارش نگذريد!
سعی كنيد انقدر آدمهای مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرفهايشان تشخيص دهيد كی و كجا آزرده خاطر شده اند و دلجويی كنيد تا رفع شود. ناراحتی هايی كه روی يكديگر تلنبار ميشوند از آدمها تنها افرادی سنگدل ميسازند كه تمامی قلبشان با دلخوری و ناراحتیهايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايی برای عشق و احساس ندارند!
دلخوری های آدمها را جدی بگيريد،
قبل از آنكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند!
#نيلوفر_رضايی
19 714
همیشه شاعر میگه تو خونه گریتو بکن
نذار کسی غمتو ببینه!
من میگم شادیاتم تکی بکن ،
با خودت حال کن.
این آدمایی که میبینم واقعا ارزش هیچی
جز بی تفاوتی ندارن!
19 714
پشت بی حوصلگی خیلیامون
یه زمانی کلی حوصله بوده
پشت بی تفاوتیمون کلی توجه و اهمیت بوده پشت سکوتمون کلی حرف بوده و
پشت بدبینی هامون کلی اعتماد بوده ،
آدما به الانمون نگاه میکنن
و بهمون برچسب میزنن
در حالی که نمیدونن چی بهمون گذشته
آدم یه وقتایی از اول این نیست،
این میشه..
19 714
یه بخشی از وجودم می خواد زندگی کنه،
می خواد تلاش کنه، می خواد کم نیاره،
می خواد خوش بین باشه،
انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه.
ولی یه بخشی از وجودمم می خواد نباشه، می خواد بهم ثابت کنه همه تلاشام بیهودست، تهش هیچی نیست، تهش پوچه، تهش خالیه، همه چی تاریکه.
بعضی وقتا زور یکی به اون یکی می رسه بعضی وقتام زور اون یکی،
منم گیر کردم این وسط، نمیدونم واقعا حالم خوبه یا نه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
