ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 714 подписчиков, занимая 1 612 место в категории Искусство и дизайн и 16 972 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 714 подписчиков.

Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -256, а за последние 24 часа — -6, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.63%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.22% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 293 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 831 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 22.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 714
Подписчики
-624 часа
-317 дней
-25630 день
Архив постов
جواب دادن به پیام وقتی بیشتر از ۲،۳ ساعت طول بکشه یعنی طرف مقابل علاقه ای به ارتباط نداره! تلاش نکنید.

ما آدم‌های احمقی نبودیم ساده بودیم و از روی سادگی به احمق ها اجازه دادیم تا در زندگی مان دخالت کنند!

پرسیدم : از کی فهمیدی دوستم داری؟ جواب داد : میگن هیچ کس اولین قطره بارون رو ندیده آخرین قطره‌ی بارون رو هم از بارون اول و آخرش رو هیچ کسی به یاد نداره و ندیده همه فقط خود بارون رو به یاد میارن این که از کی و کجا عاشقت شدم رو نمی‌دونم تا کجا رو هم نمی‌دونم ،فقط میدونم عاشقتم.

مشکلات بهم یاد داد: زندگیتو شخصی نگه دار. مشکلات بهم یاد داد: حد و مرز بزار تا ادمای بی لول برن کنار حتی اگر جونت وصله به اونا. مشکلات بهم یاد داد: هرجایی که هستی با هر شرایطی، اولویت زندگیت باید خودت باشه. مشکلات بهم یاد داد: قوی باش و تلاش کن درستش کنی، روزای خوش تو بعد از کنار اومدن با خودته. مشکلات بهم یاد داد: نیازی به نگه داشتن آدمای اضافی و سمی تو زندگیت نداری. مشکلات بهم یاد داد: یا به خودت میای یا اینقدر اذیتت می‌کنم که به خودت بیای. مشکلات بهم یاد داد: رنج و ناراحتی نباید مانع انجام دادن کارهات بشه، و بعضی روزها با وجود خنجری که در قلبت فرورفته و بار سنگینی که روی شونه‌هات حمل می‌کنی، باید کارهات رو با دقت و جدیت انجام بدی، چون سرعت زندگی از سرعت ترمیم شدن رنج‌های تو بیشتره. 👌

کپشن استوری اینستاگرام: made you look کاری کردم که مجبور شی نگاه کنی. looking good, living better ظاهرم خوبه، ولی زندگیم بهتره i'm back, watch yours من برگشتم، مراقب خودت باش pretty vibe وایب خوب the night of nights شبی از شب‌ها pov: trip made it out of the chat زاویه‌ی دید: سفرمون خارج از صفحه چت اتفاق افتاد what floor? (elevator pics) کدوم طبقه‌ست؟ (مختص عکسای آسانسوری) am i tanned yet? هنوزم برنزه نشدم؟ i'd be obsessed too منم بودم درگیر می‌شدم life sucks, music heals زندگی همه‌چی رو خراب می‌کنه، موسیقی درستش می‌کنه all i gotta do is me تنها کار و بارم خودمم

از اینکه باهام مثل بقیه رفتار بشه بدم میاد؛ دوس دارم یه حرفا؛یه کارا و چیزایی فقط مختص به من باشه؛فقط من

تا ابد تایپ دخترا مردیه که صبوره، مسئولیت‌ پذیر و باعرضه‌اس، فانه و ناز کشیدنو بلده..

یادآوری: هیچکس نمیتونه خونه‌ی تورو بهم بریزه، مگه اینکه خودت بهش کلید داده باشی.

از این سوالات وقتی با پارتنرت حرف کم میاری استفاده کنی بحث باز بشه: - یه آهنگی که بهت حس زندگی میده کدومه ؟ - اگه قرار بود یه نصیحت به ده سال پیش خودت بکنی چی میگفتی؟ - بهترین کادویی که تا حالا گرفتی چی بوده؟ - بهترین نصیحتی که تا حالا شنیدی چی بوده؟ - اگه پول مهم نبود چیکار میکردی ؟ - اگه زندگیت یه فیلم بود اسمشو چی میزاشتی؟ - اگه سه تا آرزو داشتی برای براورده شدن چی میگفتی؟

حرف قشنگ بلد بودن خوبه اما شبيه همون حرفا بودن قشنگ تره...🤙

وقتی برای بقیه خوب نخواید خوبیا هم از مسیرتون دور میشن دلتون سیاهه زندگیتونم سیاه میشه... راسته که میگن آدم نون دلشو میخوره!

یه دوستی حرف قشنگی زد گفت: آدمها بیشتر از حرمت نون و نمکی که باهم خوردن باید حرمت لحظاتی که کنار هم خندیدن، گریه کردن، دیوونه بازی دراوردن و خاطره هایی که ساختن رو نگه دارن...

یه دوستی میگفت: تو تا حالا کسیو دیدی پشت سرت حرف بزنه که سرش به تنش بی ارزه و آدم حسابی باشه؟ من که ندیدم... با همین دست فرمون برو جلو، چون داره آتیش میگیره که اینجوری داره پشت سرت حرف میزنه... و لطفاً بی توجه باش به حرفاشون میدونی چرااا؟؟ چون نفت میریزی رو اون آتیشه... و چقدر درست میگفت

50 کاری که باید حداقل یک‌بار توی زندگی به‌تنهایی انجام بدی: 26.تنهایی به یه کنسرت برو 27.توی بارون قدم بزن 28.یه روز بدون برنامه بگذرون و ببین کجا می‌ری 29.با خودت یه قرار عاشقانه بذار (مثلاً سینما یا شام) 30.یه کار هنری (مثلاً سفالگری) رو امتحان کن 31.یه روز کامل رو توی سکوت سپری کن 32.یه چالش ۳۰ روزه برای خودت تعیین کن و اجراش کن 33.یه بار تنهایی بری شهربازی و سوار ترسناک‌ترین وسیله‌ها بشی 34.یه شب تا صبح بیدار بمون و طلوع رو تماشا کن 35.به یه مکان مذهبی برو و سکوت و فضا رو تجربه کن 36.یه شب رو توی چادر بخواب 37.تنهایی یه پیتزا بزرگ رو کامل بخور 38.یه ویدیو ضبط کن که توش با خودت صحبت می‌کنی 39.به یه کتابخونه برو و یه کتاب کاملاً تصادفی بخون 40.یه آهنگ با صدای بلند بخون، حتی اگه خوب نمی‌خونی 41.یه بار توی هفته برای خودت گل بخر 42.یه نامه برای گذشته‌ی خودت بنویس 43.یه روز تمام بدون ساعت زندگی کن 44.یه لیست از خاطرات خوش زندگیت بنویس 45.توی یه کافه بشین و نقاشی آدمای اطرافت رو بکشی 46.از یه بازار محلی دیدن کن 47.یه غذای خیابونی توی یه جای جدید امتحان کن 48.یه نامه برای عزیزانت بنویس ولی هیچ‌وقت ارسالش نکن 49.یه چالش ذهنی (مثلاً حل یه پازل سخت) برای خودت بذار 50.یه بار بدون هدف خاصی توی شهرت دور بزن

من به این نسل تعلق ندارم! چون هنوز برام مهمه متعهد بودن چون هنوز برام مهمه پیشرفت کردن چون هنوز برام مهمه ارزش خودم رو بدونم چون هنوز برام مهمه از چه راهی پول درمیارم.. چون هنوز برام مهمه آدمارو با پولشون نسنجم... چون هنوز برام مهمه سالم زندگی کردن...!

با من قشنگ حرف بزنین اگه با من دستوری حرف بزنین دقیقا همون چیزی که شما میخواین رو من برعکسشو انجام میدم.

یکی از  وحشتناکترین تصمیمات یک زن تو عشق، «دیگه نخواستنشه» هی میمونه، صبر میکنه، منتظر میشه ، سکوت میکنه، ندید میگیره ، خودشو به نفهمیدن میزنه، با درد سازگار میشه. یهو به خودش میاد میبینه دیگه نمیخوادش. دیگه اون عشق، بی‌قراری، دلتنگی، اون ولعِ بوییدن و بغل کردن و بوسیدنش رو نداره. تازه متوجه میشه در تک تک شب و روزهایی که تنهایی سپری کرده خودش رو تیکه تیکه داخل هر اشکی که ریخته و دردی که متحمل شده و مجبور به پذیرشش شده ، جا گذاشته و الان دیگه هیچی ازش باقی نمونده. هرچیزی بشه، هر اتفاقی بیفته حتی اگر خداهم بیاد زمین و وساطت کنه. اون زن دیگه هرگز به اون عشق، به اون ادم، به اون رابطه برنمیگرده. چون معتقده آسیبی که در اون دوست داشتن دیده به مراتب کشنده‌تر بوده و دیگه هیچ امنیتی درون اون عشق براش وجود نداره. نه عشقش کم میشه. نه دوست داشتنش از بین میره. نه متنفر و بیزار میشه. فقط میفهمه بودن تو اون رابطه ازش زنی ناکافی و گریون و مغموم میسازه که هیچوقت به میزان دلخواهش دوست داشته نشده. #فرگل_مشتاقی

بذارید شما رو به این جمله ای که امروز خوندم که آب روی آتیش بود و تمومه عصبانیتم رو فروکش کرد، مهمون کنم: از این عصبانی نباش که چرا بقیه قدر ارزش و محبت تورو نمیدونن، خیلی از مواقع ما به اندازه ی شخصیت خودمون کسی رو تحویل میگیریم نه به اندازه ی ظرفیت اون شخص..!" بعضی از آدم ها رو بزرگشون کنی لبریز میشن و توهم خود بزرگ بینی در درونشون ایجاد میشه..! دست به قد و اندازه ی آدم ها نزنید.

از جوون ۳۰ساله به جوون ۲۰ساله صدامو داری؟! ۱- تو بعد رفتن هیچکس نمیمیری. ۲- اگه درس میخونی کنارش مهارت کسب کن و پول دربیار. ۳- کانکشن و دایره ارتباطات یکی از عوامل مهم موفقیته. ۴- دوست خوب و امن پیدا کن. ۵- خانواده از همه چیز مهم تره، اگه خوبش رو نداری رسیدن سخت تر اما شدنیه.

بایوهای عاشقانه کوتاه: • مولانا: در پیش دو چشم من، پیوسته خیالِ تو • نیما یوشیج: تو روشنایی قلب منی، خودم راه به هدر نداده‌ام • فروغ فرخزاد: دردِ تاریکی‌ست، دردِ خواستن • احمد شاملو: دوستت دارم؛ به نجابت باران قسم • سهراب سپهری: تو مرا آزردی که خودم کوچ کنم از شهرت • هوشنگ ابتهاج: دلم زِ نازکی خود شکست در غمِ عشق، وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی