ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 698 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 977

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 698 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -253,过去 24 小时变化为 3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.01%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 366 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 698
订阅者
+324 小时
-247
-25330
帖子存档
اتفاقی که افتاده هرچقدر تلخ دیگه تموم شده رفته! غلط بوده یا درست عمدی بوده یا غیرعمدی تموم شده رفته! زندگی دکمه بازگشت به عقب نداره آبی که ریخته شده رو نمیشه جمع کرد پس رها کن بره از گذشته عبرت بگیر توی حال زندگی کن به آينده فكر كن یادبگیر تو زندگی واسه هرچیزی که ناراحتت میکنه فقط یک بار غصه بخوری! "فقط یک بار"

اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی…

زندگی سخت‌ترین درس‌ها رو به مهربون‌ترین قلب‌ها میده!

هر چیزی که متقابل باشد تا ابد ادامه دارد!

شد، شد، نشد، اینبار بند کفشمو محکم‌تر می‌بندم انجامش میدم، اینبار با موهای سفید بیشتر، همراه با معده درد و تیر کشیدن قلبم.

آدم امن زندگی می‌دونی یعنی چی؟ یعنی اشتباهاتت رو پیشش اعتراف کنی و اون جای سرزنش دنبال راه حل باشه. از ضعف ها و مشکلات خانواده ت بهش بگی و اون نگاهش بهت تغییر نکنه. احساس نکنه بیشتر از تو می‌فهمه و نظرتو سبک بشمره. کنارش خودت باشی، راحت باشی، احساس امنیت کنی و نگران چیزی نباشی، از انجام کاری نترسی. تعصبش جلوتر از عقل و منطقش نباشه؛ توی بحث و گفتگو، درد دلهایی که باهاش کردی رونزنه توی صورتت. از رویاهات بگی و مسخره ات نکنه. کنکاش نکنه توی اتفاقات زندگیت و اجازه بده اگه راحت بودی بهش بگی. با یه کار اشتباه قضاوتت نکنه. اگه لازم بود، نظر بده، اما عقیده اش رو بهت تحمیل نکنه. بتونی محبت و ابرازعلاقه کنی بهش و نگران ازچشم افتادن نباشی. می دونی چرا عمیقاً احساس تنهایی می کنیم؟ چون تعداد آدمای امن زندگیمون به صفر میل می‌کنه!

‏به تماشای خودم بودم و دیدم، که چه بی‌رحمانه تنهاست و به ناچار قوی‌‌‌.

افرادی که دست و پاهاشون خیلی سرده، افرادی هستن که دچاره اضطراب یا افسردگین. این به این دلیل که قلب روی پمپاژ خون به مغز متمرکزه. افرادی که از این مشکل رنج می‌برن مغز‌شون هرگز در آرامش نیست، بنابراین قلب پمپاژ خون را به اندام‌هایی که اهمیت کمتری دارن متوقف می‌کنه.

‏_پرسیدم، اگه ماشینت پنجر باشه باهاش میری سرکار؟! +گفت: خب معلومه، نه _گفتم: اگه توجه‌ نکنی بری و بیایی باهاش،چی میشه؟! +گفت: خب میترکه، نابود میشه _گفتم: ما با ماشینمون اینکارو نمی‌کنیم، ولی بارها با خودمون اینکارو کردیم کیلومترها خود پنجرمونو بردیم! 📚چکیده کتاب "سیلی واقعیت" .

‏گاهی باید انتخاب کنی بین رنجی که از تغییر کردن باید بکشی، با رنجی که از ادامه وضع فعلیت باید تحمل کنی

کسیو انتخاب کن که باعث میشه پیشرفت کنی، بخندونتت، وقتی از یه چیزی ناراحت شدی از دلت در بیاره و بی‌اهمیت ازش رد نشه، بدون اینکه بهونه بیاره کنارت باشه، آرامش داشته باشی، و قدرتو بدونه.

یادآوری برای تو: شاید اگه قدر خودتو میدونستی  کمتر اذیت میشدی...🫶🫀

تا یدونه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد ، تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی که آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست ، تا کارما زنگِ خونَت رو نزنه به خودت نمیای ، تا قلبت نشکنه مغزت کار نمی افته ، تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم سخته ، تا از دستت نره قدرش رو نمی فهمی ، تا دوستات و نشناسی دو دستی به خانواده نمیچسبی ، تا پات به بازداشتگاه و زندان باز نشه نمیفهمی که آدما زیر سایه خدا بزرگ شدن اما بخشنده نشدن ! ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن و درک نکردن نیستیم ، فقط مشکل اینه که دیر به خودمون میایم ... مهم نیست چند سالته ؛ اگه اینارو درک کردی تو این زندگی و بُردی👌🏻

خیلی از شکست های عاطفی که منجر به سوگ میشه، فرد در حقیقت برای معشوقه اش گریه نمیکنه، برای خودِ نادیده گرفته شده اش گریه میکنه، خودی که انتظار داشته دیده بشه و خواسته بشه و دوست داشته بشه، و وقتی منجر به شکست میشه فرد از درون میشکنه، چون احساس طرد شدگی که بالا میاد آشناست، مارو یاد اولین احساس طرد شدن از سمت اولین چهره های دلبستگی دوران کودکیمون میندازه. انگار که بهمون یادآوری میشه تو باز خواسته نشدی! طرد شدن عزت نفس مارو دستکاری میکنه برای همین خیلی با درد و رنج همراه میشه.

یکی هم نوشته بود: غم به شما عمق می‌ده، شادی ارتفاع!

«بالا بری پایین بیای، غمی که دیروز به من دادی غم فردای خودته.»

همیشه از انتظار بدم میاد؛ انتظار صبوری می‌طلبه. انتظار خسته‌م می‌کنه، انرژیم رو می‌گیره، گولم می‌زنه، همش می‌گه بمون همه چیز خوب میشه، شرایط بهتر میشه.

‏نسبت به آدمایی‌که پشت‌سرتون بد میگن و یا بی‌دلیل باهاتون دشمنی میکنن، بی‌تفاوت باشید. چون رسالتِ شما دوری از آدمای دوزاری و بی‌مصرفه. ‏رسیدگی به حال ‌و روزِ این افراد، وظیفه پزشک و روانشناسه =))

آدمیزاد سختشه که بگه "به من توجه کن". برای همین قیل و قال راه میندازه. عصبی میشه. داد میزنه. قهر میکنه. فرار میکنه. با خودش و زمین و زمان لج میکنه. برای اینکه به چشم بیاد. برای اینکه دیده شه! تو فقط میبینی که چشماشو میبنده و داد میزنه و هیچی نمیشنوه؛ اون داره میپره و دستاشو تکون میده و میگه "هی! من اینجام! ببین منو!" داره میگه "به من توجه کن." و میدونی چقدر درموندست این جمله؟ سراسر استیصاله. و وقتی به زبون بیاد؛ اگه به زبون بیاد؛ دیگه گفتن و نگفتنش، فرقی نداره.

یه جایی هست میرسی میگی که اگه تو آنقدر راحت میتونی با نبودن من کنار بیای پس چرا من نتونم؟ میدونم که با این همه از دلبستگی که بهت دارم همخونی نداره ولی خُب من باید تلاشمو بکنم ! مرسی که با رفتارات بهم یاد دادی حتی اگه همه جوره هم کنار یه نفر باشی ، شاید یه روز کنار گذاشته بشی!حتی اگه با ذره ذره ی وجودتو دوسش داشته باشی ممکنه اون تورو اونجوری دوست نداشته باشه! پس بهتره به جای غصه خوردن و سخت گرفتن به خودم همه ی تلاشمو بکنم و مثل همیشه که خودم تنها کنار خودم بودم و از جام بلند شدم اینبار هم بلند شم و ادامه بدم .