fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 698 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 977 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 698 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -253 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.01% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 366 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 698
مشترکین
+324 ساعت
-247 روز
-25330 روز
آرشیو پست ها
اتفاقی که افتاده هرچقدر تلخ دیگه تموم شده رفته! غلط بوده یا درست عمدی بوده یا غیرعمدی تموم شده رفته! زندگی دکمه بازگشت به عقب نداره آبی که ریخته شده رو نمیشه جمع کرد پس رها کن بره از گذشته عبرت بگیر توی حال زندگی کن به آينده فكر كن یادبگیر تو زندگی واسه هرچیزی که ناراحتت میکنه فقط یک بار غصه بخوری! "فقط یک بار"

اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی…

زندگی سخت‌ترین درس‌ها رو به مهربون‌ترین قلب‌ها میده!

هر چیزی که متقابل باشد تا ابد ادامه دارد!

شد، شد، نشد، اینبار بند کفشمو محکم‌تر می‌بندم انجامش میدم، اینبار با موهای سفید بیشتر، همراه با معده درد و تیر کشیدن قلبم.

آدم امن زندگی می‌دونی یعنی چی؟ یعنی اشتباهاتت رو پیشش اعتراف کنی و اون جای سرزنش دنبال راه حل باشه. از ضعف ها و مشکلات خانواده ت بهش بگی و اون نگاهش بهت تغییر نکنه. احساس نکنه بیشتر از تو می‌فهمه و نظرتو سبک بشمره. کنارش خودت باشی، راحت باشی، احساس امنیت کنی و نگران چیزی نباشی، از انجام کاری نترسی. تعصبش جلوتر از عقل و منطقش نباشه؛ توی بحث و گفتگو، درد دلهایی که باهاش کردی رونزنه توی صورتت. از رویاهات بگی و مسخره ات نکنه. کنکاش نکنه توی اتفاقات زندگیت و اجازه بده اگه راحت بودی بهش بگی. با یه کار اشتباه قضاوتت نکنه. اگه لازم بود، نظر بده، اما عقیده اش رو بهت تحمیل نکنه. بتونی محبت و ابرازعلاقه کنی بهش و نگران ازچشم افتادن نباشی. می دونی چرا عمیقاً احساس تنهایی می کنیم؟ چون تعداد آدمای امن زندگیمون به صفر میل می‌کنه!

‏به تماشای خودم بودم و دیدم، که چه بی‌رحمانه تنهاست و به ناچار قوی‌‌‌.

افرادی که دست و پاهاشون خیلی سرده، افرادی هستن که دچاره اضطراب یا افسردگین. این به این دلیل که قلب روی پمپاژ خون به مغز متمرکزه. افرادی که از این مشکل رنج می‌برن مغز‌شون هرگز در آرامش نیست، بنابراین قلب پمپاژ خون را به اندام‌هایی که اهمیت کمتری دارن متوقف می‌کنه.

‏_پرسیدم، اگه ماشینت پنجر باشه باهاش میری سرکار؟! +گفت: خب معلومه، نه _گفتم: اگه توجه‌ نکنی بری و بیایی باهاش،چی میشه؟! +گفت: خب میترکه، نابود میشه _گفتم: ما با ماشینمون اینکارو نمی‌کنیم، ولی بارها با خودمون اینکارو کردیم کیلومترها خود پنجرمونو بردیم! 📚چکیده کتاب "سیلی واقعیت" .

‏گاهی باید انتخاب کنی بین رنجی که از تغییر کردن باید بکشی، با رنجی که از ادامه وضع فعلیت باید تحمل کنی

کسیو انتخاب کن که باعث میشه پیشرفت کنی، بخندونتت، وقتی از یه چیزی ناراحت شدی از دلت در بیاره و بی‌اهمیت ازش رد نشه، بدون اینکه بهونه بیاره کنارت باشه، آرامش داشته باشی، و قدرتو بدونه.

یادآوری برای تو: شاید اگه قدر خودتو میدونستی  کمتر اذیت میشدی...🫶🫀

تا یدونه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد ، تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی که آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست ، تا کارما زنگِ خونَت رو نزنه به خودت نمیای ، تا قلبت نشکنه مغزت کار نمی افته ، تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم سخته ، تا از دستت نره قدرش رو نمی فهمی ، تا دوستات و نشناسی دو دستی به خانواده نمیچسبی ، تا پات به بازداشتگاه و زندان باز نشه نمیفهمی که آدما زیر سایه خدا بزرگ شدن اما بخشنده نشدن ! ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن و درک نکردن نیستیم ، فقط مشکل اینه که دیر به خودمون میایم ... مهم نیست چند سالته ؛ اگه اینارو درک کردی تو این زندگی و بُردی👌🏻

خیلی از شکست های عاطفی که منجر به سوگ میشه، فرد در حقیقت برای معشوقه اش گریه نمیکنه، برای خودِ نادیده گرفته شده اش گریه میکنه، خودی که انتظار داشته دیده بشه و خواسته بشه و دوست داشته بشه، و وقتی منجر به شکست میشه فرد از درون میشکنه، چون احساس طرد شدگی که بالا میاد آشناست، مارو یاد اولین احساس طرد شدن از سمت اولین چهره های دلبستگی دوران کودکیمون میندازه. انگار که بهمون یادآوری میشه تو باز خواسته نشدی! طرد شدن عزت نفس مارو دستکاری میکنه برای همین خیلی با درد و رنج همراه میشه.

یکی هم نوشته بود: غم به شما عمق می‌ده، شادی ارتفاع!

«بالا بری پایین بیای، غمی که دیروز به من دادی غم فردای خودته.»

همیشه از انتظار بدم میاد؛ انتظار صبوری می‌طلبه. انتظار خسته‌م می‌کنه، انرژیم رو می‌گیره، گولم می‌زنه، همش می‌گه بمون همه چیز خوب میشه، شرایط بهتر میشه.

‏نسبت به آدمایی‌که پشت‌سرتون بد میگن و یا بی‌دلیل باهاتون دشمنی میکنن، بی‌تفاوت باشید. چون رسالتِ شما دوری از آدمای دوزاری و بی‌مصرفه. ‏رسیدگی به حال ‌و روزِ این افراد، وظیفه پزشک و روانشناسه =))

آدمیزاد سختشه که بگه "به من توجه کن". برای همین قیل و قال راه میندازه. عصبی میشه. داد میزنه. قهر میکنه. فرار میکنه. با خودش و زمین و زمان لج میکنه. برای اینکه به چشم بیاد. برای اینکه دیده شه! تو فقط میبینی که چشماشو میبنده و داد میزنه و هیچی نمیشنوه؛ اون داره میپره و دستاشو تکون میده و میگه "هی! من اینجام! ببین منو!" داره میگه "به من توجه کن." و میدونی چقدر درموندست این جمله؟ سراسر استیصاله. و وقتی به زبون بیاد؛ اگه به زبون بیاد؛ دیگه گفتن و نگفتنش، فرقی نداره.

یه جایی هست میرسی میگی که اگه تو آنقدر راحت میتونی با نبودن من کنار بیای پس چرا من نتونم؟ میدونم که با این همه از دلبستگی که بهت دارم همخونی نداره ولی خُب من باید تلاشمو بکنم ! مرسی که با رفتارات بهم یاد دادی حتی اگه همه جوره هم کنار یه نفر باشی ، شاید یه روز کنار گذاشته بشی!حتی اگه با ذره ذره ی وجودتو دوسش داشته باشی ممکنه اون تورو اونجوری دوست نداشته باشه! پس بهتره به جای غصه خوردن و سخت گرفتن به خودم همه ی تلاشمو بکنم و مثل همیشه که خودم تنها کنار خودم بودم و از جام بلند شدم اینبار هم بلند شم و ادامه بدم .