ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
یه جا خوندم نوشته بود: زن‌ها وقتی جاشون تو رابطه امن باشه؛ بچه می‌شن و وقتی جاشون ناامن باشه، مرد می‌شن! نمی‌گم درست یا غلطه، ولی شدیدا قابل تامله...

از یه جایی به بعد دوست نداری آدمای زیادی تو زندگیت باشن یا با آدمای زیادی ارتباط داشته باشی از یه جایی به بعد هرکی که بگه میخوام از زندگیت برم با لبخند بهش نگاه میکنی و میگی:هرجور راحتی!!!! این هر جور راحتی برای این نیست که اون آدمه برات مهم نیست یا علاقه ای بهش نداری یا هر چیزی... این هر جور راحتی برای اینه که دیگه حوصله و توان بحث کردن نداری حوصله تلاش کردن برای موندن یه آدم تو زندگیتو هم نداری حتی حوصله گفتن "نرو" هم نداری از یه جایی به بعد یه کاسه آب همیشه آماده کنار دستته هرکی که رفت پشت سرش می ریزی و میگی به سلامت....

بعضی وقت ها میگم : کاش منم یه آدم بیخیال بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نیست، اما متاسفانه يه زود رنج حساس عصبی ام!

میدونی من هیچ وقت اون چیزی که به آدما نشون دادم نبودم مثلا از شدت فروپاشی روانی در حال انفجار بودم اما انگاری وجودم سراسر، آرامش بود از شدت حسودی داشتم می ترکیدم اما یه خنده گنده رو لبام داشتم تا کسی شک نکنه به حسم از شدت غم دلم می خواست بشینم یه گوشه و های های گریه کنم اما دندونامو ریختم بیرون و نیشمو تا بناگوش باز کردم و بلند بلند خندیدم آدما هم منو دیدن و گفتن چقدر تو صبوری چقدر آرومی چقدر لبخندت قشنگه در حالی که من یه آدمم، بی قرار سراسر آشفتگی و قلبی محزون...

هیچوت نفهمیدم وقتی حالم بده چجوری باید از بقیه کمک بخوام؛ توو حال بد فقط غیب میشم و وقتی خوب شدم برمیگردم :))✨️

راستشو بخواید من زیاد گفتم: اشکال نداره بابا، پیش میاد ولی اشکال داشت، خیلی هم اشکال داشت... زیاد گفتم: نه بابا اونقدر هم سخت نیست ولی سخت بود، خیلی هم سخت بود... زیاد گفتم: نه بابا دیگه عادت کردم ولی عادت نکردم، اصلاً عادت نکردم...

بدترین لحظه؟ اونجایی که آدمِ موردعلاقه‌ات نه تنها تلاشی برایِ نگه داشتنت نمیکنه، بلکه قلبت رو هم میشکنه.

من خودم رو توی این کتابا جا گذاشتم: شب‌های روشن اثر فئودور داستایفسکی تونل اثر ارنستو ساباتو اسطوره سیزیف اثر آلبر کامو افسانه‌های تبای اثر سوفوکلس قصه‌های بهرنگ اثر صمد بهرنگی سمفونی مردگان اثر عباس معروفی جای خالی سلوچ اثر محمود دولت آبادی برادران کارامازوف اثر فئودور داستایفسکی آناکارنینا اثر لئو تولستوی روان درمانی اگزیستانسیال اثر دکتر اروین د. یالوم

ولی واقعا چرا آدمایی که چهارچوب دارن و دنبال رابطه جدی هستن اکثرا تنها میمونن؟

یکی از فاکتورهای انتخاب همسر، تاب آوریه. تحمل جاموندن از پرواز، موندن کلید پشت در، تصادف کردن وقتی پشت فرمون، سوختن غذا، فراموش کردن مدارک، گم کردن چیزیکه ممکنه تقصیری نداشتی و..به اندازه کافی سخت هست و مرد و زنم نداره! گرفتن انگشت اتهام به سمت طرف مقابل، در اون لحظه شاید آدم رو آروم کنه ولی اثر منفی عمیق روی اعتماد به نفسش میزاره، وقتی صحبت از اخلاق خوب و صبوری میشه منظور این چیزاست واگرنه تو حال خوب که همه خوش اخلاقن.

یه حرومزاده داستانو واسه بقیه از جایی تعریف میکنه که تو صبرت تموم شده بود!

اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانه‌هایی قوی اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت اراده‌ای محکم، اگر که زمانه‌ات نامهربان است، برایت دلی مهربان و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینه‌ای صبور آرزو می‌کنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شب‌هایت بی‌فکر و خیال بگذرد🌱

کاش آدما شبیه استوریاشون بودن، همونقدر خردمند، بی نیاز، عاقل، مهربون، فرهیخته، فداکار،وفادار و انسان.

جالبه هربار که دیگران دلمو میشکونن، شروع میکنم به حرف زدن با خودم. به بد و بیراه گفتن به خودم. پیش خودم اعتراف میکنم به احمق بودنم. میگم دیگه مهربون بودن،تعطیل. دیگه ساده بودن، تعطیل. دیگه مهم بودن حال دیگران برام، تعطیل. دیگه کمک کردن به حل مشکلات دیگران، تعطیل. دیگه خوب بودن، تعطیل. از امروز منم میشم آدم بده. ولی نمیدونم چرا نمیشه... نه که نتونما.... ولی انگار یه حسی جلومو میگیره. یه حسی بهم اجازه نمیده آدم بده داستان باشم...

کاش آدما شبیه استوریاشون بودن، همونقدر خردمند، بی نیاز، عاقل، مهربون، فرهیخته، فداکار،وفادار و انسان.

آدم واسه کسی که دوسش داره بلدم نباشه یاد میگیره.

با شرایط سخت کنار میام ولی حسرت اینکه همه چیز می‌تونست طور دیگه پیش بره، همیشه تو دلم می‌مونه.

‏بزرگترین ضعف من، گریه کردن موقع عصبانیته... حتی ممکنه حق با من باشه و اصلا قضیه مهمی نباشه اما من عصبی میشم و گریم میگیره. حس میکنم بدنم قدرت نگه داشتن خشم رو‌ نداره. خودشو خلاص میکنه و با اشکام میریزتش بیرون.آبروی منم میبره😒

_ممکنه ۲۵ سالگی با عشقت ازدواج کنی و به طلاق بکشه ممکنه هم ۴۰ سالگی ازدواج کنی و بهترین رابطه رو داشته باشی _ممکنه ۱۸ سالگی بهترین رشته قبول بشی ولی بعدش بیکار بشی _ممکنه هم ۳۰ سالگی کار یا رشته ای رو از صفر شروع کنی و موفق ترین بشی _ممکنه از بچگی کلی دوست و رفیق داشته باشی ولی تو سی سالگی هیچکدوم کنارت نباشن ممکنه هم توی ۳۰ سالگی دوستای جدید پیدا کنی و همیشه حمایتت کنن توی این دنیا همه چیز ممکنه رفیق زیاد خودتو درگیر الگوریتم زندگی بقیه و استاندارد های اجتماع نکن✋🏻 ❤️

بعضی وقتا سکوتت از حرف نداشتن نیست. بعضی وقتا خیلی حرف داری ولی پیش خودت میگی مگه اون قدر گفتم چی شد؟:)