ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
یه جا خوندم نوشته بود: زن‌ها وقتی جاشون تو رابطه امن باشه؛ بچه می‌شن و وقتی جاشون ناامن باشه، مرد می‌شن! نمی‌گم درست یا غلطه، ولی شدیدا قابل تامله...

از یه جایی به بعد دوست نداری آدمای زیادی تو زندگیت باشن یا با آدمای زیادی ارتباط داشته باشی از یه جایی به بعد هرکی که بگه میخوام از زندگیت برم با لبخند بهش نگاه میکنی و میگی:هرجور راحتی!!!! این هر جور راحتی برای این نیست که اون آدمه برات مهم نیست یا علاقه ای بهش نداری یا هر چیزی... این هر جور راحتی برای اینه که دیگه حوصله و توان بحث کردن نداری حوصله تلاش کردن برای موندن یه آدم تو زندگیتو هم نداری حتی حوصله گفتن "نرو" هم نداری از یه جایی به بعد یه کاسه آب همیشه آماده کنار دستته هرکی که رفت پشت سرش می ریزی و میگی به سلامت....

بعضی وقت ها میگم : کاش منم یه آدم بیخیال بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نیست، اما متاسفانه يه زود رنج حساس عصبی ام!

میدونی من هیچ وقت اون چیزی که به آدما نشون دادم نبودم مثلا از شدت فروپاشی روانی در حال انفجار بودم اما انگاری وجودم سراسر، آرامش بود از شدت حسودی داشتم می ترکیدم اما یه خنده گنده رو لبام داشتم تا کسی شک نکنه به حسم از شدت غم دلم می خواست بشینم یه گوشه و های های گریه کنم اما دندونامو ریختم بیرون و نیشمو تا بناگوش باز کردم و بلند بلند خندیدم آدما هم منو دیدن و گفتن چقدر تو صبوری چقدر آرومی چقدر لبخندت قشنگه در حالی که من یه آدمم، بی قرار سراسر آشفتگی و قلبی محزون...

هیچوت نفهمیدم وقتی حالم بده چجوری باید از بقیه کمک بخوام؛ توو حال بد فقط غیب میشم و وقتی خوب شدم برمیگردم :))✨️

راستشو بخواید من زیاد گفتم: اشکال نداره بابا، پیش میاد ولی اشکال داشت، خیلی هم اشکال داشت... زیاد گفتم: نه بابا اونقدر هم سخت نیست ولی سخت بود، خیلی هم سخت بود... زیاد گفتم: نه بابا دیگه عادت کردم ولی عادت نکردم، اصلاً عادت نکردم...

بدترین لحظه؟ اونجایی که آدمِ موردعلاقه‌ات نه تنها تلاشی برایِ نگه داشتنت نمیکنه، بلکه قلبت رو هم میشکنه.

من خودم رو توی این کتابا جا گذاشتم: شب‌های روشن اثر فئودور داستایفسکی تونل اثر ارنستو ساباتو اسطوره سیزیف اثر آلبر کامو افسانه‌های تبای اثر سوفوکلس قصه‌های بهرنگ اثر صمد بهرنگی سمفونی مردگان اثر عباس معروفی جای خالی سلوچ اثر محمود دولت آبادی برادران کارامازوف اثر فئودور داستایفسکی آناکارنینا اثر لئو تولستوی روان درمانی اگزیستانسیال اثر دکتر اروین د. یالوم

ولی واقعا چرا آدمایی که چهارچوب دارن و دنبال رابطه جدی هستن اکثرا تنها میمونن؟

یکی از فاکتورهای انتخاب همسر، تاب آوریه. تحمل جاموندن از پرواز، موندن کلید پشت در، تصادف کردن وقتی پشت فرمون، سوختن غذا، فراموش کردن مدارک، گم کردن چیزیکه ممکنه تقصیری نداشتی و..به اندازه کافی سخت هست و مرد و زنم نداره! گرفتن انگشت اتهام به سمت طرف مقابل، در اون لحظه شاید آدم رو آروم کنه ولی اثر منفی عمیق روی اعتماد به نفسش میزاره، وقتی صحبت از اخلاق خوب و صبوری میشه منظور این چیزاست واگرنه تو حال خوب که همه خوش اخلاقن.

یه حرومزاده داستانو واسه بقیه از جایی تعریف میکنه که تو صبرت تموم شده بود!

اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانه‌هایی قوی اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت اراده‌ای محکم، اگر که زمانه‌ات نامهربان است، برایت دلی مهربان و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینه‌ای صبور آرزو می‌کنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شب‌هایت بی‌فکر و خیال بگذرد🌱

کاش آدما شبیه استوریاشون بودن، همونقدر خردمند، بی نیاز، عاقل، مهربون، فرهیخته، فداکار،وفادار و انسان.

جالبه هربار که دیگران دلمو میشکونن، شروع میکنم به حرف زدن با خودم. به بد و بیراه گفتن به خودم. پیش خودم اعتراف میکنم به احمق بودنم. میگم دیگه مهربون بودن،تعطیل. دیگه ساده بودن، تعطیل. دیگه مهم بودن حال دیگران برام، تعطیل. دیگه کمک کردن به حل مشکلات دیگران، تعطیل. دیگه خوب بودن، تعطیل. از امروز منم میشم آدم بده. ولی نمیدونم چرا نمیشه... نه که نتونما.... ولی انگار یه حسی جلومو میگیره. یه حسی بهم اجازه نمیده آدم بده داستان باشم...

کاش آدما شبیه استوریاشون بودن، همونقدر خردمند، بی نیاز، عاقل، مهربون، فرهیخته، فداکار،وفادار و انسان.

آدم واسه کسی که دوسش داره بلدم نباشه یاد میگیره.

با شرایط سخت کنار میام ولی حسرت اینکه همه چیز می‌تونست طور دیگه پیش بره، همیشه تو دلم می‌مونه.

‏بزرگترین ضعف من، گریه کردن موقع عصبانیته... حتی ممکنه حق با من باشه و اصلا قضیه مهمی نباشه اما من عصبی میشم و گریم میگیره. حس میکنم بدنم قدرت نگه داشتن خشم رو‌ نداره. خودشو خلاص میکنه و با اشکام میریزتش بیرون.آبروی منم میبره😒

_ممکنه ۲۵ سالگی با عشقت ازدواج کنی و به طلاق بکشه ممکنه هم ۴۰ سالگی ازدواج کنی و بهترین رابطه رو داشته باشی _ممکنه ۱۸ سالگی بهترین رشته قبول بشی ولی بعدش بیکار بشی _ممکنه هم ۳۰ سالگی کار یا رشته ای رو از صفر شروع کنی و موفق ترین بشی _ممکنه از بچگی کلی دوست و رفیق داشته باشی ولی تو سی سالگی هیچکدوم کنارت نباشن ممکنه هم توی ۳۰ سالگی دوستای جدید پیدا کنی و همیشه حمایتت کنن توی این دنیا همه چیز ممکنه رفیق زیاد خودتو درگیر الگوریتم زندگی بقیه و استاندارد های اجتماع نکن✋🏻 ❤️

بعضی وقتا سکوتت از حرف نداشتن نیست. بعضی وقتا خیلی حرف داری ولی پیش خودت میگی مگه اون قدر گفتم چی شد؟:)