ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 714 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 612 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 972 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 714 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.63‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.22‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 293 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 831 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 22.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 714
المشتركون
-624 ساعات
-317 أيام
-25630 أيام
أرشيف المشاركات
وقتی می گم از همه بدم میاد، وقتی می گم از همه خسته شدم، وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم، منظور من از همه تو نیستی. تو همه نیستی. تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی. خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن. تو پناه گاه منی. تو همون رنگین کمون قشنگی که تا آخر عمرم از تماشا کردنش خسته نمی شم. همه ی آدمای زندگیم یک طرف، توام یک طرف. فهمیدی؟

من دورو برم تا دلت بخواد : پولدارِ گرسنه دیدم تحصیل کرده بیشعور دیدم خوشگل بی شخصیت دیدم خنگِ هفت خط دیدم زرنگ ِ تو خالی دیدم پس بیا آدم باشیم رفیق!

یه دختر با سیاست اینطوری صحبت می‌کنه :) بجای چرا جواب ندادی؟ میگه؛ میدونم مشغولی ولی هر موقع وقت کردی خوشحال میشم ازت بشنوم . بجای حوصله ام سر رفته! میگه؛ دارم بهت فکر میکنم چیز باحالی داریم که بتونیم زودتر برنامه ریزی کنیم؟ بجای کجا میخوای غذا بخوریم؟ مثلا میگه؛ هوس سوشی کردم بیا اون رستوران جدید رو امتحان کنیم. بجای دلم برات تنگ شده. میگه؛ از وقتی که با هم گذروندیم خیلی لذت بردم منتظرم دوباره همدیگه رو ببینیم. بجای از من ناراحتی؟ میگه؛ احساس میکنم یه چیزی فرق کرده بیا صحبت کنیم و حلش کنیم . بجای میخوای یه وقتی بزاریم بیرون برویم؟ میگه؛ دوست دارم این آخر هفته همدیگه رو ببینیم

یه عده هم اومدن تو زندگیمون، از وقت و کار و زندگی و شادیمون زدیم که تنها نباشن و شاد باشن؛ آخرش نمک خورده نخورده، نمکدونو شکستنو گذاشتن رفتن. البته که اولین بار نیست، بعید میدونم آخرین بار هم باشه، بخواین میشینم داستان تک تکشونو که‌ چجوری پشیمونم کردن بخاطر مهربونیام تعریف میکنم واستون ولی کاش یه روز یادشون بیوفته، یه روزی که با یه نفر دیگه آشنا شدن و اون آدم حالشونو گرفت بهتر بفهمن که رفتارشون واقعا دور از انسانیت بوده.

اگر دوستی شما بیشتر از ۷ سال دوام بیاورد، احتمالا تا آخر عمر باقی می‌ماند! تحقیقات روانشناسی نشان داده‌اند که دوستی‌هایی که بیش از ۷ سال دوام آورده‌اند، قوی و معنادار هستند. این نوع روابط بر پایه اعتماد، تجربیات مشترک و حمایت متقابل شکل می‌گیرند.

‏سال جدید؟ می‌خوام کمتر حرص بخورم، روتین داشته باشم و «بهش پایبند باشم»، برای رضایت کسی، حرف دلم رو «ناگفته» نذارم، کسی که برای خودم و اولویت‌هام احترام قائل نیست رو از دایره ارتباطیم خط بزنم، و به معنای واقعی کلمه، «می‌خوام مواظب خودم باشم.»

من تو جمع اصلاً آدم پررنگی نیستم، همیشه اونی ام که ساکت میشینه و به بقیه گوش میده اما تو خلوت میتونه یه آدم پرحرف باشه و کسی که تنهاییتو از بین میبره، منو تو خلوتت بشناس نه بین کلی آدم:)

سخت ترین شب زندگی همون شبی هست که تصمیم می گیری با خودت رو راست باشی... همه ی حرفایی که تو دلت مونده رو به خودت میگی و اشتباهاتت رو بلند تکرار می کنی... یادت میاد این زندگی اون چیزی نیست که می خواستی... پس تا صبح با خودت کلنجار میری، خودت رو بغل می کنی و می فهمی چقدر از خودت دور شدی ... شبی که با آدمی که قبلا بودی خداحافظی می کنی و فراموش می کنی زندگی قبلی رو... یه زندگی جدید رو شروع می کنی و دوباره به دنیا میای... سخت ترین تصمیم رو میگیری... تصمیم می گیری تغییر کنی... شبی که خیلی سخت می گذره ولی ارزشش رو داره چون خیلی زود صبح میشه... صبحی که با روزای دیگه فرق داره ... چون تو فرق کردی... #حسین_حائریان

آدم نمیتونه از کسی که دوستش داره دست برداره، یعنی اگه خودش هم بخواد دلش این اجازه رو بهش نمیده واقعیتش اینه که شاید برای چند ساعت عصبانی بشی، اظهار بی تفاوتی کنی یا به خودت اینو تلقین کنی که دیگه پیگیرش نیستی و دست برداشتی ازش اما، اما این دل وامونده مگه دست برداره؟مگه این دل کنده میشه؟ هزار بارم خودت رو راضی به این کنی که برات مهم نیست و بهش فکر نمیکنی اما با یه بار دیدنش یا شنیدن صداش یا حتی رسیدن یه پیام ازش قلبت شروع میکنه به تپیدن و میتونی صدای قلبت رو بشنوی وقتی یه نفر رو از ته دل دوست داشته باشی دیگه گذشتن ازش ممکن نیست

اگه هر دوتون زیاد با هم دعوا میکنید، و هر بار با معذرت خواهی از هم تمومش می‌کنید، شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای هم‌دیگه ساخته شدین؛ مهم نیست هر چی بشه، فقط با هم بمونید دنیا بهتون نیاز داره :) ♥️

باور کن جدی میگم!! من وقت ندارم باهات دشمن باشم... یا دوستت دارم یا اصلا آدم حسابت نمیکنم:)

«کسی که خواب درستی نداره، قطعاً بیداری درستی هم نخواهد داشت.» این توصیه‌ی همیشگی من به تمام مراجعانم هست چون، شب بیداری نه‌تنها نشون‌دهنده‌ی هوش و توانایی ما نیست بلکه زمینه‌سازِ پیدایش اختلالات روانی در ما خواهد بود. «خوابِ کافی» رو خیلی جدی بگیرید و دنبال راه‌ حلی براش باشید.

یه کوچولو اعصاب و حوصله مونده برام اونم گذاشتم واسه آدم حسابیای زندگیم که حرفای قشنگ واسه گفتن دارن.

وقتی آدمایی که دوسشون دارم از زندگیم میرن. اولش یخ میکنم و سرد میشم. حس میکنم الان دیگه دنیا تمومه برام، ادامه زندگی سخته. حس میکنم دیگه هیچی حس قدیمو نمیده. ولی بیشتر که میشینم فکر میکنم و با خودم کلنجار میرم میفهمم که آدما میان که برن. آدما کارشون رفت و آمده. من فاز غم بگیرم که چی؟! خب بذار نباشن، حداقل من انقد خوب بودم که به جایی از زندگیشون برگردن به عقب نگاه کنن و حسرت بخورن که از دستم دادن. بفهمن که اشتباه کردن. آره انقد خوب بودم واسه آدمای زندگیم، که حتی اگرم برن. عذاب وجدانی ندارم، غصه نمیخورم که کم گذاشتم و رفت. میشینم به این فکر میکنم که چقد خوب بودم، چقد صادقانه خوب بودم، اما لیاقتمو نداشتن. برن و بگردن و پیدا کنن، ولی هیشکی من نمیشه. هیشکی دیگه نمیتونه من باشه ، چون از هر آدمی یدونست. فقط یدونه.

«بلوغ زمانی است که دیگر از مردم نمیپرسید چرا با من تماس نمیگیرید، چرا پیام نمیدهید. شما متوجه تغییر میشوید و آن را می پذیرید؛ بدون نمایش و بدون دعوا فقط با یک لبخند دور میشوید.»

بعضی از مردم واقعاً شما را دوست ندارند. آنها فقط شما را دوست دارند زیرا شما آنها را دوست دارید. اینو دوباره بخون.

ناراحتی های آدمهارا جدی بگيريد! دلخوری از آنها فرد جديدی را ميسازد! وقتی كسی را ناراحت ميكنيد، به راحتی از كنارش نگذريد! سعی كنيد انقدر آدمهای مقابلتان را بشناسيد كه از تك تك حرف‌هايشان تشخيص دهيد كی و كجا آزرده خاطر شده اند و دلجويی كنيد تا رفع شود. ناراحتی هايی كه روی يكديگر تلنبار مي‌شوند از آدمها تنها افرادی سنگدل ميسازند كه تمامی قلبشان با دلخوری و ناراحتی‌هايشان از ديگران پر شده است و ديگر جايی برای عشق و احساس ندارند! دلخوری های آدمها را جدی بگيريد، قبل از آنكه از دستشان بدهيد و تركتان كنند! #نيلوفر_رضايی

همیشه شاعر میگه تو خونه گریتو بکن نذار کسی غمتو ببینه! من میگم شادیاتم تکی بکن ، با خودت حال کن. این آدمایی که میبینم واقعا ارزش هیچی جز بی تفاوتی ندارن!

پشت بی حوصلگی خیلیامون یه زمانی کلی حوصله بوده پشت بی تفاوتیمون کلی توجه و اهمیت بوده پشت سکوتمون کلی حرف بوده و پشت بدبینی هامون کلی اعتماد بوده ، آدما به الانمون نگاه میکنن و بهمون برچسب میزنن در حالی که نمیدونن چی بهمون گذشته آدم یه وقتایی از اول این نیست، این میشه..

یه بخشی از وجودم می خواد زندگی کنه، می خواد تلاش کنه، می خواد کم نیاره، می خواد خوش بین باشه، انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه. ولی یه بخشی از وجودمم می خواد نباشه، می خواد بهم ثابت کنه همه تلاشام بیهودست، تهش هیچی نیست، تهش پوچه، تهش خالیه، همه چی تاریکه. بعضی وقتا زور یکی به اون یکی می رسه بعضی وقتام زور اون یکی، منم گیر کردم این وسط، نمیدونم واقعا حالم خوبه یا نه.