ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
546
订阅者
+624 小时
+497
+5530
帖子存档
آخه کی می‌تونه به اون بالشت رویایی نه بگه.

منظورتون چیه کارکتر هیسونگ‌مورد علاقمه بدجور درکش میکنم

چرا خندم گرفت.

در کنار بدبختی های خودم حالا باید نگران مشکلات روانی جیک و هیسونگ هم باشم.

آخرش ونتوس و لوین بخاطر میناج آشتی می‌کنن مطمئن باشید

من یک ای‌یوی جدا فقط مخصوص میناج می‌خوام مریم

الان میان میگن به نظرتون ساین میناج چیه

بحثشو باز نکن بحثشو باز نکن.

به‌نظر من که فقط میناج.

ولی چطوری مثلا

هیسونگ بدبخت کاره‌ای نیست

ام ببخشید تق تق... چرا من فکر میکنم که هیسونگ قرار بزاره تو کاسه ی جیک

نه من راضی‌ام نه جیک

https://t.me/cytir/3167 می‌دونی چیه ؟! من رو فقط برای جیک بکش

ولی معمولاً آدم‌هایی که اینطوری نشون می‌دن بیشتر از هر چیزی خودشونو اذیت می‌کنن

دقیقاً همینطوره

https://t.me/cytir/3162 دوستم چیزی که خیلی نمایان هست اینه که هیسونگ ( به نظر من ) یک غرور گنده داره و حتی اگر یک روز نمی‌دونم موقع بازی توپش بره و بخوره به خورشید و خورشید رنگش بنفش بشه هیسونگ اینطوری عه که : مگه من مقصرم؟!نه خورشید می‌تونست جا خالی بده

:))

https://t.me/cytir/3163 حقیقت را در صورتم کوبیدی:))

"چرا باهام اینجوری کردن؟ یعنی دوستم نداشتن؟ چرا ازم نخواست بیام پای تخته؟ معلمم ازم متنفره مگه نه؟"