ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
555
订阅者
+624 小时
+497
+5530
帖子存档
https://t.me/cytir/3159 من حتی میتونم شرط ببندم که توی دوران مدرسه هم تمامی کتاب های درسیش یک گوشه هاییش خط خطی شده و برای خودش حرف زده

حالا از این آدم بخواه که از یه نفر معذرت خواهی کنه

حتی وقتی سونگهون رو می‌بینه یه جوری می‌پره بهش انگار مقصر تمام مشکلاتش سونگهونه

چون ببخشید هیسونگ اسکرین اصلا می‌تونه قبول کنه که جایی اشتباه کرده؟

https://t.me/cytir/3151 جالبش اینه که با حساب اینکه جیک ترس بیشتری برای بروز احساساتش داره، این هیسونگ بود که وقتی دعواشون شد براش سخت‌تر بود که حرف بزنه

جی با همه سگه ولی برای جونگوون "اشکالی نداره می‌تونم تنها برم"

من در برابر کل دنیا طرف جی هستم انقدر که این بچه مظلومه و قلبم براش آتیش میگیره دلم میخواد بغلش کنم و بگم عزیزم منم همینطور

من که می‌دونم جیک بیست تا دفترچه خاطرات توی اتاقش داره ولی نمی‌تونم اثبات کنم (می‌تونم)

جیک برای واقعی :
جیک برای واقعی :

چون مسئله‌اش فقط هیسونگ نیست، جیک نمی‌خواد لوین رو هم مثل ونتوس از دست بده

:((

https://t.me/cytir/3139 بخاطر این که شاید زیادی درکش میکردم و خودم رو توش میدیدم برای خودم سخت بود که بگم کاراش منطقین، برمیگرده به داستان های ناجالب خودم اما دلیل دیگه ای هم داشت چون فکر میکردم که جیک چرا باید هیسونگ رو انقدر جدی بگیره و براش مهم باشه که با سونگهون رو به رو شه

دیگه دیگه

https://t.me/cytir/3142 شوخیش هم زشت بود

توی این مسئله خیلی مقابل همدیگه‌ان و تا موقعی که نتونن به تعادل برسن فقط اذیت میشن

اما تفاوتشون اینه که ترس جیک برای بروز احساساتش انقدر زیاده که هر دفعه بیشتر ازشون اجتناب می‌کنه

بخاطر اینه که هیسونگ نمیتونه احساساتش رو کنترل کنه و حتی جیک هم همینطور

یکی دیگه از تضاد های جیک و هیسونگ اینه که هیسونگ همه احساساتش رو درجا بروز میده مثل وقتی که جیک برایواولین بار اومد به لوین یا وقتیدسونگهون رو توی ونتوس دید ولی جیک با وجود همه ببببدبختی‌هاش یه دلقک به تمام معنا باقی می‌مونه

اه می‌بوسمت کلییی

من مطمئنم تو خیلی بهتر از چیزی که فکر می‌کنی می‌نویسی چون همین که براش هیجان داری و دوست داری که براش وقت بذاری یه نشونه بزرگه :(