uk
Feedback
screen

screen

Відкрити в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
555
Підписники
+624 години
+497 днів
+5530 день
Архів дописів
آخه کی می‌تونه به اون بالشت رویایی نه بگه.

منظورتون چیه کارکتر هیسونگ‌مورد علاقمه بدجور درکش میکنم

چرا خندم گرفت.

در کنار بدبختی های خودم حالا باید نگران مشکلات روانی جیک و هیسونگ هم باشم.

آخرش ونتوس و لوین بخاطر میناج آشتی می‌کنن مطمئن باشید

من یک ای‌یوی جدا فقط مخصوص میناج می‌خوام مریم

الان میان میگن به نظرتون ساین میناج چیه

بحثشو باز نکن بحثشو باز نکن.

به‌نظر من که فقط میناج.

ولی چطوری مثلا

هیسونگ بدبخت کاره‌ای نیست

ام ببخشید تق تق... چرا من فکر میکنم که هیسونگ قرار بزاره تو کاسه ی جیک

نه من راضی‌ام نه جیک

https://t.me/cytir/3167 می‌دونی چیه ؟! من رو فقط برای جیک بکش

ولی معمولاً آدم‌هایی که اینطوری نشون می‌دن بیشتر از هر چیزی خودشونو اذیت می‌کنن

دقیقاً همینطوره

https://t.me/cytir/3162 دوستم چیزی که خیلی نمایان هست اینه که هیسونگ ( به نظر من ) یک غرور گنده داره و حتی اگر یک روز نمی‌دونم موقع بازی توپش بره و بخوره به خورشید و خورشید رنگش بنفش بشه هیسونگ اینطوری عه که : مگه من مقصرم؟!نه خورشید می‌تونست جا خالی بده

:))

https://t.me/cytir/3163 حقیقت را در صورتم کوبیدی:))

"چرا باهام اینجوری کردن؟ یعنی دوستم نداشتن؟ چرا ازم نخواست بیام پای تخته؟ معلمم ازم متنفره مگه نه؟"