سفارت خانه شاهنشاهی
前往频道在 Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
显示更多未指定国家未指定类别
254
订阅者
+524 小时
+417 天
+4130 天
帖子存档
داداش خواهش میکنم مزخرفات امید دانا رو تحویل ما نده.
پست امروزشم که دیدید خودش ناامید شده بود
آمریکا هم وظیفه ای برای رژیم چنج نداره نسبت به ایرانیا
الان باید بدنبال الترناتیو و راه جایگزین باشیم نه اینکه روی اسب بازنده شرط ببندیم
با احترام ادمین شتابگر(اینجا هم ادمینم)
داداش کصخلی جدی؟ خب معلومه چون این مذاکره ی اصلی نبوده اصلا تنها چیزی که راجبش تصمیم گرفتن آتش بسته ۶۰ روزه و اینکه تو این ۶۰ روز راجب توافق اصلی حرف بزنن بوده پس خواهشا پنیک نکنید با تشکر🙏🙏🙏
Repost from N/a
دوستان با توجه به اتفاقاتی که داره میافته و چیزایی که دارم میبینم:
اپوزوسیون بنظر میاد شکست رو پذیرفته، و از همه مهمتر با شبه کودتای اصلاح طلبا و قالیباف کار برای براندازی خیلی خیلی سختر شده.
چرا؟ چون احتمالا با برداشته شدن تحریم های بانکی و مالی ایران توسط آمریکا(یکی از شروط توافق) و باز شدن فروش نفت ایران عملا ملت انگیزه خودشون رو برای براندازی ج.ا از دست میدن.
همچنین الان شرایط یکم از تنش پایین اومده و باید دید شروط دقیق توافق چیه.
اما با همه این اوصاف اگر در انتخابات اسرائیل نتانیاهو شکست بخوره،شما رژیم چنج رو تموم شده بدونید و ج.ا رو ابدی
@RadicalAccelerator
کیرم تو کیران این چه ملتیه اخه یارو با پرچم شیروخورشید رفته تیم ج.ا رو تشویق کرده ادم این چیزارو که میبینه از این ملت واقعا ناامید میشه
عمو روبیو خواهش میکنم یه کاری بکن اخه اگه پیت هگستث بره دیگه کی برامون شنا بزنه😭😭😭😭
کص ننت اروپایی کاکولده بیغیرت تو برو اول خارمادرتو از زیر مسلکونایی که ریختن تو اروپا نجات بده بعد بیا اینجا مین روبی شروع کن
ولی... تو گفتی زنارو از ساختمون پرت میکنی پایین و به بچه ها تجاوز میکنی... تو تمام این مدت بهم دروغ گفتی نه نه نه نه
حجییی بخدا بازی با بلژیکو میبریم ژنرال قلعه نویی هنوز تاکتیک های ناشناختشو رو نکرده به مولا😭😭😭😭
حجییی تغییر رژیم اتفاق افتاده دیگه مگه نمیدونی جناب پرزیدنت شیش دور تغییر رژیم دادن؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
