ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
254
المشتركون
+524 ساعات
+417 أيام
+4130 أيام
أرشيف المشاركات
داداش خواهش میکنم مزخرفات امید دانا رو تحویل ما نده. پست امروزشم که دیدید خودش ناامید شده بود آمریکا هم وظیفه ای برای رژیم چنج نداره نسبت به ایرانیا الان باید بدنبال الترناتیو و راه جایگزین باشیم نه اینکه روی اسب بازنده شرط ببندیم با احترام ادمین شتابگر(اینجا هم ادمینم)

داداش کصخلی جدی؟ خب معلومه چون این مذاکره ی اصلی نبوده اصلا تنها چیزی که راجبش تصمیم گرفتن آتش بسته ۶۰ روزه و اینکه تو این ۶۰ روز راجب توافق اصلی حرف بزنن بوده پس خواهشا پنیک نکنید با تشکر🙏🙏🙏

توافق هم بشه بهتره زودتر سقوط میکنن

پنیک ممنوع

Repost from N/a
دوستان با توجه به اتفاقاتی که داره می‌افته و چیزایی که دارم میبینم: اپوزوسیون بنظر میاد شکست رو پذیرفته، و از همه مهمتر با شبه کودتای اصلاح طلبا و قالیباف کار برای براندازی خیلی خیلی سختر شده. چرا؟ چون احتمالا با برداشته شدن تحریم های بانکی و مالی ایران توسط آمریکا(یکی از شروط توافق) و باز شدن فروش نفت ایران عملا ملت انگیزه خودشون رو برای براندازی ج.ا از دست میدن. همچنین الان شرایط یکم از تنش پایین اومده و باید دید شروط دقیق توافق چیه. اما با همه این اوصاف اگر در انتخابات اسرائیل نتانیاهو شکست بخوره،شما رژیم چنج رو تموم شده بدونید و ج.ا رو ابدی @RadicalAccelerator

کیرم تو کیران این چه ملتیه اخه یارو با پرچم شیروخورشید رفته تیم ج.ا رو تشویق کرده ادم این چیزارو که میبینه از این ملت واقعا ناامید میشه

عمو روبیو خواهش میکنم یه کاری بکن اخه اگه پیت هگستث بره دیگه کی برامون شنا بزنه😭😭😭😭

فالکون داری چه غلطی میکنی اخه😭😭😭😭

کص ننت اروپایی کاکولده بیغیرت تو برو اول خارمادرتو از زیر مسلکونایی که ریختن تو اروپا نجات بده بعد بیا اینجا مین روبی شروع کن

عاقبت:

ماکه منتظریم

مادرجنده لازم نکرده بری عمو لیندزیه ماهم مثل خودت کصخل کنی

آرش انال داری با خودت چیکار میکنی؟

عاقبت فنای ممد دد:

ولی... تو گفتی زنارو از ساختمون پرت میکنی پایین و به بچه ها تجاوز میکنی... تو تمام این مدت بهم دروغ گفتی نه نه نه نه

حجییی بخدا بازی با بلژیکو میبریم ژنرال قلعه نویی هنوز تاکتیک های ناشناختشو رو نکرده به مولا😭😭😭😭

اخ اخ ممد دد داره به کونش فشار میاد دوستان😭😭😭

حجییی تغییر رژیم اتفاق افتاده دیگه مگه نمیدونی جناب پرزیدنت شیش دور تغییر رژیم دادن؟

ایول توافقو باید اینجوری گایید

ای بنیامینه نامرد چیکار املاکیه مظلوم داشتی گولش زدی اخه😭😭😭😭😭😭