ch
Feedback
my soul...

my soul...

前往频道在 Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

显示更多
未指定国家未指定类别
202
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
خندیدم تا وانمود کنم حالم خوب است گریه کردم تا سبک شوم به خواب پناه بردم تا از رنج هایم بگریزم اما بار غم، همچنان بر دوش جانم سنگینی می‌کرد.

انگار گَرد مرگ پاشیدن رو شهر.

quawlnDrpTxvsmGe.mp311.01 MB

photo content

شرح حال فقط اونجا که صائب میگه: «احـوالِ خود به گریـه اَدا مـی‌کنیم مـا‌.»

بدتر از مرگ می‌دانی چیست؟ اینکه شورِ زندگی را از تو بگیرند.

گفتی که خواب علاجِ خستگی‌ست، اما من از بیداری‌هایِ مداومِ روحم در رنجم. اِی کاش میشد از این کالبدِ بهانه‌گیر گریخت و میانِ اَبری، در دور دست‌ها گُم شد...

His safe place 🦖🛋 📚

‏بعضی‌ وقت‌ها ‏شاید بزرگ‌ترین دستاورد یک نفر ‏این است که در انتهای روز ‏خودش را نکشته باشد.

❤️‍🩹🌱

پانچ💔
پانچ💔

جدی من نمی‌دونم باید با این همه خشمی که درونم رو پر کرده چیکار بکنم ؟؟!

تابوت جوان سنگین است، نه از وزن بدن، که از وزن آرزو.

نه که ‏ قبل این آدم‌های سالمی بودیم و زندگی عادی داشتیم، ولی حتی به اون نکبت قبل این هم‌ نمی‌تونیم برگردیم. ، شهر مرده. هر روز صبح بیدار می‌شی خیره می‌شی به جایی تو هوا و فکر می‌کنی چه احمقانه که باید بری سرکار که دیرت نشه، درس بخونی که امتحانتو نیوفتی. چه دغدغه‌های مضحک پوچی. و چه استرس هایی که سر اینا می کشیم

ولی نسل هفتاد و هشتاد خیلی سعی کرد زندگی کنه خیلی بیش از حد ..

اوضاع یجوریه که هر لحظه منتظرم یکی بیاد منو از خواب بیدار کنه و بگه :چیزی نیست ،داشتی کابوس می دیدی ..

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

کاش این خبرا تموم شه، دیگه حس و حال خبر خوندنم ندارم، دلم میخاد یماه بعد بیدار شم و ببینم همه چیز تموم شده..

ما همگی نفرین شدیم وگرنه این همه عذاب عادی نیست.