ch
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

前往频道在 Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

显示更多
未指定国家未指定类别
214
订阅者
无数据24 小时
+157
+1130
帖子存档
؛
؛

به عنوان آدمی که کسی اینجا منتظرش نیست زیادی دنبال کانفیگم...:)

دریا باش؛ که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود، نه اینکه تو متلاطم شوی.

فکر کردن در این دنیا امتیاز نیست؛ مجازاتی است که نصیب عده‌ی کمی می‌شود.

و روزی دیگر خواستنش را به یاد نمی‌آوری، اما همیشه بخشی از قلبت غمگین است بی‌آنکه دلیلش را بدانی.

گاهی لازمه به خودت یادآوری کنی توی بازی زندگی کارت‌های فاجعه‌ای دستت افتاده بوده ولی تو فوق‌العاده بودی.
اروین د یالوم

من باید غمگین باشم تا بنویسم؛ نکند غمِ تازه‌ی من شوی؟

یادآوری امروز:
فقط برای چیز‌هایی که با آن‌ها آینده دارید انرژی بذارید، حتی آدم ها.

کاش شرایط می‌ذاشت دغدغمون اندازه سنمون باشه...

سپس تمام آنچه گمان می‌کردی پذیرفته‌ای باز به سمت تو برمی‌گردد و عمیقا غمگینت می‌کند.

تمام حرف بر سر حرفی است که از گفتن آن عاجزیم...
یدالله رویایی

من در سخن گفتن ناتوان بودم امیدوار بودم در خواندن چشم هایم ماهر باشی...:)

و تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد..!
عباس معروفی

تقریبا از اکثر چیزهای عام پسند خوشم نمی‌آید و سلیقه من نیستند... من شیفته چیزهایی می‌شوم که عمیق، اصیل و دور از تایید جمع‌اند.

چشمانت برف است، لبهایم شب؛ برف همیشه شب را به سکوت وادار می‌کند.

می‌شوم بیدار و می‌بینم کنارم نیستی حسرتت سر می‌گذارد بی تو بر بالینِ من... #حسین_منزوی

ـ شعله ورم کن|طاهره مافی
ـ شعله ورم کن|طاهره مافی

در رستاخیزِ باد و زمستان، آنجا که شاخه‌ها برهنه‌اند دلتنگی سهمِ کدام است، درخت‌ها یا برگ‌ها؟

چند بار بهتان گفتم که اشتباه اساسی شما کم بها دادن به اهمیت چشم است.. زبان آدمی شاید بتواند حقیقت را کتمان کند ولی چشم ها هرگز!
مرشد و مارگاریتا

هیچ‌چیز در دنیا از رنجی که یک انسان در سکوت تحمل می‌کند دردناک تر نیست.
فئودور داستایفسکی | ابله