خطِ دل
Kanalga Telegram’da o‘tish
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
214
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+157 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
214
و روزی دیگر خواستنش را به یاد نمیآوری، اما همیشه بخشی از قلبت غمگین است بیآنکه دلیلش را بدانی.
214
گاهی لازمه به خودت یادآوری کنی توی بازی زندگی کارتهای فاجعهای دستت افتاده بوده ولی تو فوقالعاده بودی.
اروین د یالوم
214
تقریبا از اکثر چیزهای عام پسند خوشم نمیآید و سلیقه من نیستند...
من شیفته چیزهایی میشوم که عمیق، اصیل و دور از تایید جمعاند.
214
در رستاخیزِ باد و زمستان، آنجا که شاخهها برهنهاند دلتنگی سهمِ کدام است، درختها یا برگها؟
214
چند بار بهتان گفتم که اشتباه اساسی شما کم بها دادن به اهمیت چشم است.. زبان آدمی شاید بتواند حقیقت را کتمان کند ولی چشم ها هرگز!
مرشد و مارگاریتا
214
هیچچیز در دنیا از رنجی که یک انسان در سکوت تحمل میکند دردناک تر نیست.
فئودور داستایفسکی | ابله
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
