ar
Feedback
ليه؟

ليه؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

هنا ستجد ما يشبهك… أفكار مرّت في بالك وسكنت صدرك دون أن تقولها، ومشاعر خبّأتها عن العالم وظننت أنها لا تخص أحدًا غيرك. ستقرأ كلمات كأنها كُتبت عنك، كأن الحرف يعرف صمتك وما عجزت أن تعبّر عنه. للتبادل🥰 @x_Ayotaa @Maha_Samir

إظهار المزيد
العراق73 719الفئة غير محددة
489
المشتركون
-224 ساعات
+27 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
وقتٌ مُجاب، وربّ وهَّاب! عسَانا نُذكَر في دعَواتِكُم ..🩷

‏فِي الجنّة لن نفترق ، ولن نخاف البُعد ، ولا الموت ، ولا الظروف ولا السفر ، لَن نغار ولن ننام ولن نتعب ؛ في الجنة لا بُكاء ولا جروح ولا دمُوع ولا ألم ولا إبتلاء ؛ ستمُوت هناك خُصيلات الشّيب وهالات العَين وإجهاد السّهر ودمُوع الحنِين في الجنة سنرىٰ اللّهَ ورسوله ﷺ.

يارب ندخل الجنه يارب

كدهو اهه😡😂 حد يطول انى اكون عمته اخص😏

عيب قصدي انك لسه صغيره على الكلمه وكدهو 😂

اي دا وه حاسة ان ف بتهزأ😳😂

على آخر الزمن اقولك يا عمتي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عمتك بتوقعك خدى بالك عشان افشكلها من الاول ويبقا يوم مميز جدا بقا

يوه بس اليوم هيضيع كدا 😂

لا اتقلى كدا يعنى مش معنى ان احنا نيجي خطوبتك تاجلى مواعيدك لازم تسيطرى من الاول كدا

يعني أأجل خروجه بكره ؟

خلاص يستى استنينا بكرة بقا نيجي نلبس الشبكة 😉

قولت اه اهو يلا يستي

كل حاجة جاهزة قولى انتى اه بس🙈 عندك ساعتين وعندى ساعتين ويكون مميز عندنا احنا الاتنين😉😂😂😂

مش هلحق في يوم يعني اتقي الله

انا كان قصدي عليكي وكنت هجيلك علفكرة لما تعمليها يلا ملكيش ف الطيب 🌚

روحي نامي يحبيبي السهر غلط عليكي

صلى عالنبي بكرة فيه خطبة لى مش عايزاها تكون اتنين اله😡

مش هينفع اليوم دا يضيع كدا اسمعي الكلام 😡

انا عملت يومين. الاسبوع دا كفاية عليا اوى 😂 ربنا يعطيها الصحة هتعمل هيا