ar
Feedback
سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

الذهاب إلى القناة على Telegram

زباله دونی آشغالای بازیافت نشده و بی معنی اینجا یک مکان کوییرفرندلی هست اگر هموفوب ترنسفوب کوییرفوب زنستیز و مسلمان هستید سیکتیر کنید ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=7154382465

إظهار المزيد
608
المشتركون
+624 ساعات
+227 أيام
+27230 أيام
أرشيف المشاركات
یه همچین چیزیه اسمشون

من از خونه های سمت دراک خوشم میاد

همونجا ما کل زندگیمونو بفروشیم طویله نمیتونیم بخریم

https://t.me/mlpsimp/19654 عامو اونجا که پر خلوییه با عفیف

تازه اینجا گوسفندم میارن میچرونن اسب چیه

https://t.me/mlpsimp/19649 این قضیه واسم قفل بود یعنی چی پایین شهر اسب سواری الو

And I'm not even joking they literally do ts every weekend

اسب سواری میکنن بعد کل پیاده رو جلوی خونمون پر عن اسب میشه

آخر هفته ها اسباشونو میارن اینجا پایین شهر

میدونید این شیرازی پولدارا که بالاشهر زندگی میکنن

اتفاقا گاوا هم همین آناتومی رو دارن بنظرم

https://t.me/mlpsimp/19637 نه ولی یبار تو شمال داشتیم غذا میخوردیم یه گاو اومد جلومون وایساد شاشید بعد رفت