ar
Feedback
سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

الذهاب إلى القناة على Telegram

زباله دونی آشغالای بازیافت نشده و بی معنی اینجا یک مکان کوییرفرندلی هست اگر هموفوب ترنسفوب کوییرفوب زنستیز و مسلمان هستید سیکتیر کنید ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=7154382465

إظهار المزيد
587
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+797 أيام
+23730 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+264
في 33 قنوات
مايو '26
+54
في 9 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+4
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+2
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+50
في 13 قنوات
Get PRO
يناير '26
+47
في 14 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+224
في 21 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+70
في 5 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
23 يونيو+32
22 يونيو0
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو+3
15 يونيو+14
14 يونيو+12
13 يونيو+35
12 يونيو+8
11 يونيو+18
10 يونيو+9
09 يونيو+7
08 يونيو+2
07 يونيو0
06 يونيو+5
05 يونيو0
04 يونيو+1
03 يونيو0
02 يونيو+103
01 يونيو+15
منشورات القناة
f_edjjvqmwzvlkjxpvuqiuhqjwqcnfrn.mp31.22 MB

2
اینکه من چندین سال تلاش کردم با هنرم و نقاشیام توی تلگرام وارد کامیونیتی آرت بشم و بقیه منو بشناسن باهاشون ولی در آخر با دلقک بازی و کص گفتن شناخته شدم
4
3
میدونید چی ناراحتم میکنه به غیر از پدر مادر زندگی بی پولی تراما دیسفوریا و مشکلات روانیم؟
4
4
آقا اگر میخواید خودتونو بکشید حداقل چهارتا نارنجک ببندید برید تو حسینیه ای مسجدی جایی ده تا مسلمونم با خودتون ببرید
5
5
بعل ارزان قیمت نه اما بنده به اندازه کافی برای آتش زدن ارزان هستم
3
6
بعل ارزون قیمت کسی سراغ نداره ما هم آتیش بزنیم
2
7
دوتا گلوله
1
8
نمیخوام
17
9
یعنی باور کنید نگاه پیرمرد ها قابل تحمل تر است
17
10
دخترا ترسناکن U can't
18
11
وقتی دخترای خوشگل توی خیابون بهم نگاه میکنن که شبیه یک راسوی آکوارد تنها در بین جمعیت درحال حرکت هستم به جای جیغ زدن و کشتن خودم سرم رو پایین میندازم
22
12
لا يوجد نص...
17
13
If you're so funny why are you on your own tonight
20
14
میذاشتی ادیتش کنم
23
15
بابا کی اینو شیر کرد مسخرم میکنن بقیه
22
16
لا يوجد نص...
26
17
حالا بی‌خیال سرم چرا اینقدر درد میکنه
26
18
Deadlyinside دید من بیشتر از اون از درون مرده ام لف داد
24
19
You'll find moon at night strangely empty because when you call my name through there'll be no answer
29
20
You will look into the faces of the passers by hoping for something that will for an instant bring me back to you
29