fa
Feedback
سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

رفتن به کانال در Telegram

زباله دونی آشغالای بازیافت نشده و بی معنی اینجا یک مکان کوییرفرندلی هست اگر هموفوب ترنسفوب کوییرفوب زنستیز و مسلمان هستید سیکتیر کنید ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=7154382465

نمایش بیشتر
587
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+797 روز
+23730 روز
آرشیو پست ها
چون تمام راه های موجود برای ادامه پیدا کردن و بهتر شدن و درست شدنش رو میری و دیگه بیخیالش میشی ولی یه رابطه یکی دو ماهه اذیتت میکنه چون همش به این فکر میکنی اگر فلان کارو میکردم چی اگر فلان چیزو میگفتم چی

ولی نظریه ی کم طرفدار من اینه که رابطه هرچی طولانی تر بشه راحت تر مووان می‌کنی

نمیدونم شاید باید ناراحت باشم بابتش و آدم غیر عادی ای هستم

حتی یه گردنبند برام درست کرده بود که هروقت میرم بیرون میپوشمش ماهی یبار هم یادم نمیاد قضیش چی بوده و چطور گیرم اومده

من هر روز از وسایلی که اکسم بهم داده استفاده میکنم حتی یه ضد آفتاب هم برام خریده بود هر روز صبح میزنمش و اصلا اینطور نیستم که چیزیو یادم بندازه یا ناراحتم کنه

ولی اگه یروز برن انگار هیچوقت نبودن

مثلا من الان خیلی دوستامو دوست دارم از داداشم سورنا تا کسایی که چندماه یبار باهاشون حرف میزنم

این پنج سال انگار هیچوقت وجود نداشته

من خیلی راحت آدمارو فراموش میکنم اما اینطور نیست که وقتی هستن بهشون اهمیت ندم

اینارو که از خودم در نمیارم

اصلا بنظرم چیزی برای مووآن کردن وجود نداشت

۵ سال توی رابطه بودی؟ چجوری مووآن کردی لطفا بگو

بعد رفتم اسمش رو چک کردم فهمیدم مال خودمه :)

اینطوری بودم که پشمام این چقدر منه

برخورد کردم به یه سبد خرید که سلیقش خیلی شبیه من بود

داشتم تو سبد خریدای باسلام مردم میگشتم

Repost from Jack, I swear
چه امشب تلگرام خلوته همه تایم خوابشونو درست کردن *بمبستیک ساید عای

خیلی خوشحالم که منو اکسم حساب مشترک نزدیم وگرنه بخاطر پول تمام پنج سال خاطرات خوبمون رو می‌شستم میذاشتم کنار