سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️🌈🏳️⚧️
الذهاب إلى القناة على Telegram
زباله دونی آشغالای بازیافت نشده و بی معنی اینجا یک مکان کوییرفرندلی هست اگر هموفوب ترنسفوب کوییرفوب زنستیز و مسلمان هستید سیکتیر کنید ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=7154382465
إظهار المزيد587
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+797 أيام
+23730 أيام
أرشيف المشاركات
یادمه یبار یه کچل کوتوله ی مشدی منو استاک میکرد چون اسمم مثل اسم پارتنرش بود
از اون دوست ماینر خواهرم که استاکم میکنه و اسکچ بوکمو خونده میترسم
ولی نمیتونم ثابتش کنم فقط همه ی پیامای چنل پرایوت شیر میخورن
کی اهمیت میده من چی میخوام اصلا پوینت کراش داشتن و دوست داشتن یطرفه رو درک نکردم
اینقدر دلایل بزرگتر برای گریه کردن و ناراحت بودن دارم که کات کردن و اینها حتی توی ده تای اول هم نبوده و نیست
من از نظر روحی هم توی وضعیتی نیستم که رابطه ناراحتم کنه
چون تمام راه های موجود برای ادامه پیدا کردن و بهتر شدن و درست شدنش رو میری و دیگه بیخیالش میشی
ولی یه رابطه یکی دو ماهه اذیتت میکنه چون همش به این فکر میکنی اگر فلان کارو میکردم چی اگر فلان چیزو میگفتم چی
ولی نظریه ی کم طرفدار من اینه که رابطه هرچی طولانی تر بشه راحت تر مووان میکنی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
