fa
Feedback
سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

سیرک ملپ واحد جرائم خشن اکواستریا🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

رفتن به کانال در Telegram

زباله دونی آشغالای بازیافت نشده و بی معنی اینجا یک مکان کوییرفرندلی هست اگر هموفوب ترنسفوب کوییرفوب زنستیز و مسلمان هستید سیکتیر کنید ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=7154382465

نمایش بیشتر
587
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+797 روز
+23730 روز
آرشیو پست ها
دیگر خواهیم دید که چه خواهد شد

همه چیز زندگیم رو اینجا گفتم انگار

هنوز آیدی محافظ پرایوتش رو دارم

یادمه یبار یه کچل کوتوله ی مشدی منو استاک میکرد چون اسمم مثل اسم پارتنرش بود

از اون دوست ماینر خواهرم که استاکم میکنه و اسکچ بوکمو خونده میترسم

ولی نمیتونم ثابتش کنم فقط همه ی پیامای چنل پرایوت شیر میخورن

همینکه یکنفر دوستم داشته باشه برام کافیه

کی اهمیت میده من چی میخوام اصلا پوینت کراش داشتن و دوست داشتن یطرفه رو درک نکردم

اگر ببینم اذیت میشه دیگه چرا بمونم

تا زمانی که اون آدم باهام خوشحاله منم خوشحالم باهاش

خیلی دارم راجب خودم حرف میزنم

شاید اگه سه سال پیش کات میکردم فرق میکرد اوضاع

اینقدر دلایل بزرگتر برای گریه کردن و ناراحت بودن دارم که کات کردن و اینها حتی توی ده تای اول هم نبوده و نیست

من از نظر روحی هم توی وضعیتی نیستم که رابطه ناراحتم کنه

چون تمام راه های موجود برای ادامه پیدا کردن و بهتر شدن و درست شدنش رو میری و دیگه بیخیالش میشی ولی یه رابطه یکی دو ماهه اذیتت میکنه چون همش به این فکر میکنی اگر فلان کارو میکردم چی اگر فلان چیزو میگفتم چی

ولی نظریه ی کم طرفدار من اینه که رابطه هرچی طولانی تر بشه راحت تر مووان می‌کنی