ar
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

الذهاب إلى القناة على Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

إظهار المزيد
إيران128 935الفئة غير محددة
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
همسر عزیزم لطفا اگه بَد غذا هستی هیچوقت منو پیدا نکن🙏🏻☘️

Kojayi.mp38.11 MB

مامانم بخاطر اینکه تو لیست شِیر اینستام نفر دوم بود ناراحت شد. چقدر نازی تو زن.🥲🫂💘

سوخت گیریِ امروز

حیف که نیستی.mp312.94 MB

photo content
+2

Sepehr Khalse Adama.mp31.82 MB

به چشم های خود نگاه کنید و اجازه دهید عشق جاری شود: با چشم هایی برخورد کردم که امن ترین و البته غمگین ترین نگاه جهان را داشت.امن چون همیشه منتظرم بوده و غمگین از گمشدگیِ طولانی اش. تو را دیدم که چگونه با صبر و امیدواری تا اینجا را ادامه داده ای. دوام می آوردی،درست همان زمان هایی که فکر می کردم هیچ ادامه ای وجود نخواهد داشت. شاهد بودم که چگونه با اینکه نادیده ات می گرفتم،تلاش می کردی دیده شوی و به من بگویی: ((درد هم عبور می کند،من کنارت هستم)). اما من سال ها صدایت را نشنیدم و سال ها با انکارِ حضورِ تو واردِ رابطه ها شدم و فقط تو میدانی که حتی در رابطه ها چقدر تنها بودم. برای تمام این سال ها از تو ممنونم. برای تمام لحظاتی که دوام آوردی و در گوشِ من زمزمه می کردی که ((این نیز می گذرد)) اما این بار این تغییرات،لحن سرزنش نخواهد داشت.صبور تر خواهم شد و راحت تر با نقص ها کنار خواهم آمد. تو با تمام ضخمی بودنت و با تمام گذشته ای که داشته ای و با تمام تصمیم ها،هنوز وجود داری و خوشحالم که در جایی در مسیرِ مرورِ خودم و خاطراتم،پیدایت کردم. کنارت خواهم ماند.این بار صبور و امیدوار. با هم عبور خواهیم کرد از درد ها و بحران ها. با هم عبور خواهیم کرد از تغییراتی که لازم است انجام دهیم. با هم گذر خواهیم کرد از هر لحظهٔ این زندگیِ غیر قابل پیش بینی. ممنونم((خودم)).
“تکه هایی از یک کل منسجم”
فصل دوم،
دوست داشتن خودمان و شروع تغییرات

اون دختر گاهی وقتا به مزخرفات اهمیت میده، گاهی وقتا بلند میخنده... گاهی وقتا زندگی رو نمیفهمه گریه میکنه و ساعت ها تو رختخوابش مچاله میشه، یه روز ساکته انگار همچیز لعنتیه،اما روز بعد با غمگین ترین آهنگ هام میرقصه. اون دختر... میدونه که زندگی همینه. بدون هدایت،بدون نقشه،بدون هیچ چیز ثابتی... هیچ دستورالعملی وجود نداره. میدونه که لبخند ها میان و میرن. و نمیتونه و قرار نیست چیزیو نگه داره. در آخر، میدونه هیچی باقی نمیمونه،جز احساسی که تجربه کرده. اون دختر...طوری زندگی میکنه که انگار فردایی وجود نداره...

اگه طبق قول و قراری که با خودم گذاشتم تا قبل از ساعت ۲ بخوابم،تقریبا کل کارای امروزم به فنا میره و قاعدتا به هیچ کاریم نرسیدم
اگه طبق قول و قراری که با خودم گذاشتم تا قبل از ساعت ۲ بخوابم،تقریبا کل کارای امروزم به فنا میره و قاعدتا به هیچ کاریم نرسیدم! ولي اگه بخوام اون بیل بیلکای گرد همشون تیک بخورن باید امشبو قانون شکنی کنم و تا هر وقت که کارام تموم بشه بیدار بمونم! پ ن: میدونم این اتفاق دوباره تکرار میشه ولی تا جای ممکن سعی میکنم که نشه.🤡🤌🏻

امشب خیلی “ای حریر بی تحمل ای شکستی تر از گل” هستم.

photo content
+1

بیدار شدن و بوس بوسی شدن تو خواب صبح جمعه توسط بابا به صرف صبحونه و سنگگ تازه>>>>>🫠✨🦋🌱🌼☁️🌞🥞

بنظرم هر چیزی رو تجربه نکردن باعث افتخاره.

Ebi Ghebleh.mp34.18 MB

🆔 @fatehbdnmusic.mp39.86 MB

Hamsafar 2.mp310.70 MB

sticker.webp0.08 KB

امشب بعد از مدت ها قبل ساعت ۲،۳،۴ دارم میخوابم و خوشحالم. امیدوارم فقط ادامه دار باشه🦦