ar
Feedback
Sweet Home

Sweet Home

الذهاب إلى القناة على Telegram

                Lost in my thoughts ,, 🔛 Find me ,, t.me/nonebrlbot ? ?

إظهار المزيد
إيران89 638الفئة غير محددة
1 402
المشتركون
+2124 ساعات
+217 أيام
+2130 أيام
أرشيف المشاركات

عزیزم، چه ناز بود

ولم کن(:

امباپه در مقابل هالند

بچه ها فرانسه و نوروژ با هم بازی دارن

ژاپن بزن.

یه جدیدش رو بخرید.

اها

رفتیمم براش غذا گذاشتیماا

احتمالا گرسنگی

فرض کن

تازه رسیدیم

ما از ۶ خونه نبودیم

نه بخدا

ث

کشتیش؟

کیانا؟؟؟

....

.....

پیوی میفرستم برات(: