uz
Feedback
Sweet Home

Sweet Home

Kanalga Telegram’da o‘tish

                Lost in my thoughts ,, 🔛 Find me ,, t.me/nonebrlbot ? ?

Ko'proq ko'rsatish
Eron89 638Toif belgilanmagan
1 402
Obunachilar
+2124 soatlar
+217 kunlar
+2130 kunlar
Postlar arxiv

عزیزم، چه ناز بود

ولم کن(:

امباپه در مقابل هالند

بچه ها فرانسه و نوروژ با هم بازی دارن

ژاپن بزن.

یه جدیدش رو بخرید.

اها

رفتیمم براش غذا گذاشتیماا

احتمالا گرسنگی

فرض کن

تازه رسیدیم

ما از ۶ خونه نبودیم

نه بخدا

ث

کشتیش؟

کیانا؟؟؟

....

.....

پیوی میفرستم برات(: