Azizi’s Warm Corner
الذهاب إلى القناة على Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
إظهار المزيدإيران34 149الفئة غير محددة
8 646
المشتركون
-4024 ساعات
-4 3617 أيام
+69630 أيام
أرشيف المشاركات
8 650
بنظرم افراد دورت هم بپا ویس هم دارن ازت میفرستن که چه چیزهایی گفتی قبلا و چه عقایدی داری 😂😂
8 650
تصویری هم که بدست من رسوندن از این شخص که مدیریت انی پلاس رو داره جالبه!
برای تایم 401 و خیزش در پی کشته شدن خانوم مهسا امینی هستش
و به وضوح حتی اون تایمم به مردمی نما بودنش اعتراف داشته
ای بابا آقا احمد 😂
بنابراین اگرم حرکتی مردمی توی این سالها زدن میشه نتیجه گرفت به قول خودشون خط وسط رو گرفتن
8 650
4 روز دیگه از 404 not found میریم توی 405 Method Not Allowed
دقت کنی 401هم که بودیم لیترالی Unauthorized رو تجربه کردیم
اگر با همین الگوریتم قراره پیش بریم که خیلی بد میشه تا خود 599 ارور خالصه که
8 650
این مورد هم تکرار میکنم حواستون رو خوب جمع کنید
کانفیگ فروشی حرف از با فلان شرکت قرارداد داریم زد و تعداد کاربر، حجم و بازه زمانی نامیزونی داد بهتون و بهونه آورد بدونید که با هیچ شرکتی قرارداد نداره و هدفش اینه صرفا اوتباندی که داره رو به تعداد افراد بیشتری بفروشه و سود بیشتری کنه
در ضمن دقیقا کدوم شرکتی میاد قرارداد ببنده برای کار غیر قانونی 😂
فاکینگ قرارداد بستن یه فرایند قانونیه چطوری برای یه کار غیرقانونی قرارداد ببندن آخه
این سیاه بازی هارو بذارید کنار و مثل آدم رقابت کنید و خدمات درست تحویل بدید به مشتری
اگر نمیتونید پایدار نگهدارید تضمینی ندید هیچوقت و اگر وسط سرویسدهی معمولی قطعی و مشکلی پیش اومد موظفید مابهالتفاوت رو پس بدید
8 650
واقعیته که تفکر ناخواسته اکثریت مردم توی ایران چپ هستش بر خلاف چیزی که روش پافشاری دارن
8 650
با تمام بخشهای حرفت موافقم جز یه بخشش که اونم شاید صرفاً سوءتفاهم باشه ولی بهنظرم اگر دربارهش صحبت نکنیم سنگینتره.
8 650
تا وقتی مقابله با کم فروشی و نوید مسئولیت جا نیوفته جامعه چپ میمونه
بزرگترین حرکت جوامل راست بازار آزاد و افراد آگاه هستش
بازار آزاد رقابت روی قیمته
بی درو پیکر نیست که طرف بیاد پول بگیره خدمات رو کامل نده و چیزی بهش نگن
و بازار چپ و چپولانه قیمت کنترل شده داره و هیچکس تخمشم نیست مسئولیت و وظیفه در قبال مشتری که میشه بازار الان ایران و تفکر ۹۰ درصد مردم!
8 650
خلاصه کلام
ضریب گذاشتن روی حجم : کم فروشی و اسکمه
پس ندادن مابهالتفاوت بعد از قطعی وسط بازه زمانی اشتراک: اسکم و نبود مسئولیت
پول گرفتی خدمات بدی نمیتونی پس باید پول بخشی که نتونستی رو پس بدی
8 650
برا دوستم گرفتم چون کانفیگفروشهای درستوحسابی یا سر قضایای چند روز پیش به فنا رفتن یا فروش رو بستن. دیگه چارهای نبود.
8 650
ضریب که کلا بولشته. نمیدونم این کانفیگفروشها چی پیش خودشون فکر کردن که همچین چیزی میکنن تو پاچه ملت.
8 650
تو پول گرفتی برای فلان مقدار گیگ و فلان روز به طرف کانفیگ متصل بدی
اگر کم فروشی ای توی حجم قراردادی با مشتری با اسم ضریب کنی این لیترالی اسکمه
اگر در روز اتصال اختلالی پیش بیاد قطع بشه و نتونی در کوتاه ترین زمان اختلال رو مدیریت کنی باید اضافی اون بازه زمانی رو در بیاری و پس بدی
تو پول گرفتی برای خدماتی که ارائه میدی
نه اسم خدمات و بهونه و...
8 650
وقتی ضمانتی نداده، بنده مخالفم.
اگر پول پس بده قطعاً دمش گرمه ولی اگر نده هم مشکلی نداره.
ولی به هرحال در اینکه تا لحظه آخر باید تلاش کنی کاربرهات رو وصل نگهداری شکی نیست.
8 650
کسی که فروخته قطع شده وسط اتصال موظف هستش که مابهالتفاوت رو در بیاره و وجه باقی مونده رو پس بده به مشتری
8 650
هیچکس توی این اوضاع نمیتونه ضمانت ۱۰۰ درصدی بده به همین دلیل لطفاً اگر هم چیزی میخرید و قطع میشه نرید بندازیدش توی این لیستهای «اسکم» مگر اینکه خودش تضمین داده باشه یا پولتون رو گرفته باشه و چیزی تحویل نداده باشه. (مقصود حرفم اینه که لیست اسکم باید مخصوص اسکمرهای واقعی باشه نه افرادی که به هر دلیلی موفق نشدن وصل نگهتون دارن.)
8 650
ببینید تضمینی نیست وصل بمونه
صبح اشتراک تست یه ساعتش رو گرفتم کار کرد دلو زدم به دریا و 250 دادم اشتراک یه ماهش رو گرفتم
چیزی دانلود نمیتونید کنید صرفا میشه باهاش هراز گاهی پیام ارسال کرد توی تلگرام
و بازهم من تضمینی نمیدم
خرید با خودتون طرف هم نمیشناسم
@AzirProxyBot
8 650
#پیام_ناشناس
عزیزیجان سلام. ببخشید امروز دیدم نوشتید با پروکسی وصل شد. میخواستم اگه ممکنه آیدی جایی که پروکسی خریدید رو بفرمایید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
