ar
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

الذهاب إلى القناة على Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

إظهار المزيد
4 090
المشتركون
+124 ساعات
-97 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
‏تمت تصفية اللونج وذبحه سواء البتكوين أو الايثيريوم السوق خلال الفتره دي جدا سئ وخطر . شخصيا من بعد دخول Ldo و Ena ووضع وقف خساره علي اغلب الصفقات مش علي خساره كبيره .. واكتر من مره حذرت الجدد في السوق يفضل الابتعاد . هل هدخل صفقات واستغل أي ارتداد ؟ صراحه هنتظر الصوره توضح اكتر .وابدا اراقب واخد صفقه أو اتنين من خلال بيانات الاونتشين خلال الايام القادمه العملات زي م قولت من فتره عندها مشكله في اختراق مقاومات رئيسيه وكل ارتداد كان مضاربي لا اكثر . عملة ‎#Link مثلا نزل عليها اخبار شراء مؤسسات واخبار كتير ايجابيه لكن اشوفها واخده ترند هابط عملة ‎#avax واخده ترند هابط غير عملات تانيه افضل مراقبتها قبل اتخاذ قرار الدخول ننتظر لبعد عطلة نهاية الأسبوع افضل . x.com/Efhamcrypto/st…‎

‏اليوم اجتماع الفيدرالي لتحديد سعر الفايده واللي هيتم تخفيضها بنسبه كبيره بواقع 25 نقطه . الاسواق دايما تتفاعل بشكل سريع مع ق
‏اليوم اجتماع الفيدرالي لتحديد سعر الفايده واللي هيتم تخفيضها بنسبه كبيره بواقع 25 نقطه . الاسواق دايما تتفاعل بشكل سريع مع قرارات الفيدرالي وعلي الاغلب تكون حركات سريعه وعنيفه لتصفية مناطق الشورت واللونج قبل م نشوف استقرار علي الاسعار

‏صباحكم خير . من فتره حصلت نفس المشاكل بين ترامب والصين والأغلبية كانوا متخوفين ومعاهم حق حاليا كمان يخافوا لكن بعدها شوفنا م
+1
‏صباحكم خير . من فتره حصلت نفس المشاكل بين ترامب والصين والأغلبية كانوا متخوفين ومعاهم حق حاليا كمان يخافوا لكن بعدها شوفنا موجه ممتازه للعملات . منتظر حاليا أداء أفضل لعملات الديفاي اللي نزلتها مؤخرا مثل ‎#Ena ‎#Ldo عملة ‎#Ondo لفتت نظري في شى جيد وهو خاصية ال PNL علي ‎@nansen_ai اللي اتكلمت عنها عنها في اللايف أمس . وهو أن محافظ كتير لاتزال محتفظه بنسب جيده من العمله اشاره جيده عليها موفقين

https://x.com/i/spaces/1dRKZarRYBoxB رابط المساحه

‏تقارير التضخم جائت ايجابيه للأسواق ننتظر ارتداد جيد للعملات عملة ‎#Ena تسير علي التحديث
‏تقارير التضخم جائت ايجابيه للأسواق ننتظر ارتداد جيد للعملات عملة ‎#Ena تسير علي التحديث

المساحه غدا علي تويتر باذن الله https://x.com/Efhamcrypto/status/1981348497061302383?t=tK1vuWamj95KNZr20lSeDw&s=19

علي Defillama العمله واخده ترتيب خامس افضل بروتوكول ديفاي ومعديه بروتوكولات قويه زي Pendle , Sky اما قولت السوق مش سئ معناه ا
علي Defillama العمله واخده ترتيب خامس افضل بروتوكول ديفاي ومعديه بروتوكولات قويه زي Pendle , Sky اما قولت السوق مش سئ معناه ان حتي وقت السلبيه والانهيارات تقدر تلاقي فرص لكن لازم تستثمر في وقتك وشغلك ومتعتمدش فقط علي الشارت وموفقين

التجميع علي العمله اخر 7 ايام من طرف الحيتات او المشاهير يعتبر مش سئ مع العلم العمله عندها طرح بشكل شهري لعملات جديده
التجميع علي العمله اخر 7 ايام من طرف الحيتات او المشاهير يعتبر مش سئ مع العلم العمله عندها طرح بشكل شهري لعملات جديده

عملة #Ena لازم العوده اعلي 0.4642 واغلاق يومين بعدها هنشوف الهدف الاول والثاني ان شاء الله كسر 0.39 مره تانيه باغلاق يومي مش
عملة #Ena لازم العوده اعلي 0.4642 واغلاق يومين بعدها هنشوف الهدف الاول والثاني ان شاء الله كسر 0.39 مره تانيه باغلاق يومي مش جيد للعمله

سواء استفدتم من Ena أو LDO سحب جزء من الأرباح مش خيار سئ للجزء المضاربي من المحفظه https://x.com/Efhamcrypto/status/1979857404658622697?t=DjdvrYhg9yFvxZfU2TN7aA&s=19

العرض ده لكل مستخدمي Okx من العرب https://x.com/Efhamcrypto/status/1978870885001105936?t=5LFoBjsrcwp1rbtAaBfCOQ&s=19

‏200.000.000. تمت تصفيتهم من سوق الكريبتو اليوم .

‏نسيب المنصه الصفراء والمرتزقه ونرجع للسوق دي افضل العملات حاليا ‎#Ondo ‎#Uni ‎#Op.‎#Zk ‎#Arb توكلوا علي الله ودخول تدريجي لل
+1
‏نسيب المنصه الصفراء والمرتزقه ونرجع للسوق دي افضل العملات حاليا ‎#Ondo ‎#Uni ‎#Op.‎#Zk ‎#Arb توكلوا علي الله ودخول تدريجي للي ملحقش هبوط أمس .

https://x.com/Adams_K1/status/1976780276778123431?s=19 أمس خرجت مع اخي وصديقي آدم كمال في لايف اسمعوه هيفيدكم باذن الله

‏لا تسمع للي يقول قلت لكم هبوط ولا اللي يقعد يقولك الي القمر الموضوع كله عندك مجموعة معطيات وتحليل فني بيساعدك علي ايجاد فرص . ‎#Near ‎#Sei جيدين لكن ‎#Near أعطيت مناطق دخول عند أقل من 2.75 وقد كان ‎#Sei جيده حاليا وواقفه علي دعم قوي . لا تتداول بدون وقف خساره ولو جديد في السوق خليك بره حاليا واتعلم فقط وفرصتك هتيجي

✅‏صباحكم خير ✅العملات لازم تخترق المقاومات المهمه مره تانيه عشان نقدر نقول الاتجاه قوي ومكمل . معانا قيعان اعلي من قيعان فعلا في اغلب العملات 📌لكن المقاومات الرئيسيه مازال اختراقها صعب اخر فتره . 📌والعملات بترتد من عندها مره تانيه والموضوع ده اتكرر في اكتر من عمله زي ‎#Zro ‎#Arb 📌📌انا حاليا مش سلبي ولازالت منتظر موجه إيجابيه لكن معطيات السوق كلها لازم تتعامل معاه بشكل جيد ومجرد من العاطفه حاليا في عملات شارتاتها اتغيرت ✅عملة ‎#Near مثلا الشارت الخاص بيها افضل من شارت ‎#Avax مع أن الموضوع ده كان معكوس من حوالي شهرين 🟢الموضوع شرحه يطول والافضل نعمل لايف اليوم او غدا ان شاء الله ايه رايكم ؟🟢 وجمعه مباركه 🌹✅

‏فيديو جديد وتحديث عملة ‎#Ldo https://youtu.be/CEain-gryFw

‏مراكز اللونج المفتوحه حال وصول البتكوين الي 117,605 والايثيريوم الي 4.277 تصل في المجموع الي 10 مليار . زي ما حصل وتم تصفية
+1
‏مراكز اللونج المفتوحه حال وصول البتكوين الي 117,605 والايثيريوم الي 4.277 تصل في المجموع الي 10 مليار . زي ما حصل وتم تصفية الشورت واللونج في مناطق ال 117 وال 109 من قبل ممكن نشوف حركه لتصفية المراكز دي قبل استكمال الصعود