ar
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

إظهار المزيد
1 112
المشتركون
+124 ساعات
+317 أيام
+11430 أيام
أرشيف المشاركات
خودکشی رازه اونیکی نه😭

چرا

نه اون بخش رازه کوچیکمه

کاش چنل ژنیا رو چک نمی‌کردم الان

..

من رو بخش خودکشی زوم دارم فقط خداروشکر

بچه ها من هرشب جق میزنم اونم با فکر به یکی

من وقتی مودت بده افتابی نمیش- روانتو بهم نزنیم

راز چیه

نه عزیزم

شبیه راز بود..

...

..

کی گفتم این رازه

امیدوارم ممبرام به رازت احترام بزارن

صداقت مهم ترین چیزه

خیلی صادقانه بود

...

خودکشی و خودکنی

الانم بستگی به مودم داره یه جورایی