uk
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Відкрити в Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Показати більше
1 112
Підписники
+124 години
+317 днів
+11430 день
Архів дописів
خودکشی رازه اونیکی نه😭

چرا

نه اون بخش رازه کوچیکمه

کاش چنل ژنیا رو چک نمی‌کردم الان

..

من رو بخش خودکشی زوم دارم فقط خداروشکر

بچه ها من هرشب جق میزنم اونم با فکر به یکی

من وقتی مودت بده افتابی نمیش- روانتو بهم نزنیم

راز چیه

نه عزیزم

شبیه راز بود..

...

..

کی گفتم این رازه

امیدوارم ممبرام به رازت احترام بزارن

صداقت مهم ترین چیزه

خیلی صادقانه بود

...

خودکشی و خودکنی

الانم بستگی به مودم داره یه جورایی