About Alphagirl🪽✨
الذهاب إلى القناة على Telegram
اینجا تعلق من به دنیای نوشتن است✍🏻🐼همین👀 شاید کمی همراه با حقایق تلخ و چاشنی طنز🙂↕️🪐 اینجا هیچچیز آنطور که باید نیست🕊️🫧 کتابخوانی: @ketabgardonn ناشناس: @Alphagirl84Bot
إظهار المزيد327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+257 أيام
+8230 أيام
جاري تحميل البيانات...
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+84
في 3 قنوات
مايو '26
+52
في 7 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+8
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+44
في 5 قنوات
Get PRO
يناير '26
+16
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+176
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '250
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '250
في 4 قنوات
Get PRO
سبتمبر '250
في 8 قنوات
Get PRO
أغسطس '250
في 2 قنوات
Get PRO
يوليو '250
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '250
في 1 قنوات
Get PRO
مايو '25
+12
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '250
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '250
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+14
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+16
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '240
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+70
في 0 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 24 يونيو | +1 | |||
| 23 يونيو | +1 | |||
| 22 يونيو | +3 | |||
| 21 يونيو | +7 | |||
| 20 يونيو | +8 | |||
| 19 يونيو | +11 | |||
| 18 يونيو | +1 | |||
| 17 يونيو | +1 | |||
| 16 يونيو | +2 | |||
| 15 يونيو | +4 | |||
| 14 يونيو | +1 | |||
| 13 يونيو | +5 | |||
| 12 يونيو | +2 | |||
| 11 يونيو | +3 | |||
| 10 يونيو | +4 | |||
| 09 يونيو | +2 | |||
| 08 يونيو | +3 | |||
| 07 يونيو | +1 | |||
| 06 يونيو | +6 | |||
| 05 يونيو | +4 | |||
| 04 يونيو | +5 | |||
| 03 يونيو | +4 | |||
| 02 يونيو | +1 | |||
| 01 يونيو | +4 |
منشورات القناة
| 2 | نیکی و بدی که در نهاد بشر است
شادی و غمی که در قضا و قدر است
با چرخ مکن حواله کاندر ره عقل
چرخ از تو هزار بار بیچارهتر است | 95 |
| 3 | ناح ولش کن
ارزش نداره اینجا رو آلوده کنیم✨
این شبا ما رو هم فراموش نکنین لطفا🩵🌻 | 55 |
| 4 | امیدوارم خدا خودش کمک کنه بهمون که مسیرمون هیچ وقت به آدمهایی شبیه به شما نیوفته.
بنظرم بهترین دعا برامونه🤍 | 2 |
| 5 | من معذرت میخوام از این جمع
توی این شب مقدس هم هستیم
ولی اون فرد مادر و پدر نامشخصی که تشریف اورد ناشناس و پیام فرستاد اونقدر هم جرات نداشت به ثانیه هم نکشیده بات رو بلاک کرد؛ بابا این همههههه تومار نوشتی خب چقدر تو وقت داری فکر کردی منم عین تو میشینم میخونمش؟😔😂 | 2 |
| 6 | هر چند وقت یه بار میای میگی دوستمم نمیشی، فقط با احساساتم بازی میکنی😔 | 24 |
| 7 | سلاااام🥳 | 35 |
| 8 | بابت این موضوع، بیش از یکماهه که حقوق نگرفتم🙂 | 3 |
| 9 | حالا نمیدونما ولی دلم میخواد اون آخرش هر ردی ازم میمونه؛ واسه خودم ارزشمند باشه.
یعنی همینطوری الکی بیثمر تموم بشه رو دوست ندارم. | 131 |
| 10 | خاک به سرم
چقدر بی نوزاکت شدم | 1 |
| 11 | من الان نه منبع رو بلدم
نه سوالات بچهها رو با دقت گوش کردم😔 | 1 |
| 12 | این کلاساش جدی برگزار میشد
بچهها اینقدر سوالات سانسوری میپرسیدن
استاد گفت خودتون برین مطالعه کنین😔😂منبع هم که مشخصه | 1 |
| 13 | عه؟
خب دارم نرم میشم
موسیقی رو میتونه این چیزای بیتربیتی رو از ذهنم پاک کنه😔هممم | 2 |
| 14 | یا منم بازی یا بازی خرااااااب | 1 |
| 15 | منم فردا امتحان دانش خانواده و جمعیت دارم؛ از اولش توضیح میدم که چطوری بچههامو بیتربیت بار بیارم | 3 |
| 16 | بعد فرداش روز جهانی موزیک بود...ادم می مونه چی بگه | 3 |
| 17 | یعنی ما، ماه تولدمون توی June شده؛ یا روز جهانی سگ زشت بود یا روز جهانی پدرسگ بود یا روز جهانی بیاعصاب
بیاین برین جمعش کنین😭 | 8 |
| 18 | عام راستش من میخوام تجربه خودمو بگم.
من نزدیک به دوسال تجربه دارم توی زمینه شاغل بودن و اگه بخوام در خلاصهترین حالتش رو بگم اینه که من توی هر تیمی که ورود کردم پر از انگیزه بودم و پر از ایدههای مختلف و کارم هم ایجاب میکرد که چنین ذهنیتی داشته باشم؛ اما یه چیز رو خوب متوجه شدم و اونم اینه که تا لیدر اصلی تیم نخواد اتفاقی نمیوفته. یعنی شما ساعتها از تجربیات و انگیزهها و ایدهها باهاشون حرف بزن بازم نهایتا بازی رو به همون سبک خودشون ادامه میدن.
من این تجربه و این حس عدم رضایتت رو بارها با تمام وجودم درک کردمش چون میدونم چقدر بده که تو پر از ایده باشی و تفکر نفر مقابلت برخلاف تو.
ببین دو راه داری
اگر طرف مقابل انتقاد پذیر هست که خب باهاش در میون میذاری و با هم تغییرات ایجاد میکنین...
اگر هم حرف، حرفِ خودشه؛ بنظرم تو به دید یک تجربه گام گذاشتی توی این مسیر پس تا جایی که میتونی کانکشنها و چیزایی که به دردت میخوره رو از شغلت بگیر و بعد در جای بهتری به صورت قویتر ازشون استفاده کن.
من این اشتباه رو کردم و خودم رو فدای یک سیستمی کردم که اعتقادی به تغییر نداشت؛ نمیگم مسیرشون کاملا اشتباه بود ولی با تغییر میتونست هزاران پله بهتر بشه. در نهایت من تصمیم گرفتم تجربیاتم رو خودم در جای دیگهای پیاده کنم اونجا رو با همون ایدههای خودشون پیش ببرم.
بنظرم این بالانس خوب بود و الان توی یکسال خداروشکر پیشرفت بینظیری برای خودم داشتم.
نگاهت اگر تجربی باشه خیلی راحتتر با قضیه برخورد میکنی تا صرف اینکه برای تغییر دادن دنیای مقابلت اقدام کنی. | 44 |
| 19 | میشه سوال منم بپرسی؟
من اولینباره شغل فروشندگی انتخاب کردم. قبلاً توی سیاست فروش و نحوه کار فقط خودم بودم و خودم ولی ایبار طرف از روشهای منسوخ استفاده میکنه برای فروش و انتظار داره منم همونا پیاده کنم. جواب میدن روشهاش مثلاً اون حاضر نیست برچسب محصول رو بزنه جلوی چشم مشتری و با تکنیک صلب تفکر، تخفیف یهویی و... جنس رو فروش میده
اما من همیشه روی ایجاد صمیمیت و اعتماد تمرکز داشتم و خواهم داشت. یعنی برچسب قیمت هر محصول روش باشه!
یا اون حاضر نیست اجناس قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ رو فروش بده و میگه اگر یه جنس بالاتر خریدن و خواستن اینو درکنارش بخرن، بفروش!
من باشم کلی جنس رنج دویست تا یه تمن میارم که همه مدل قشر خریدارم باشه 💔
اذیتم، خیلی اذیتم و میخوام تجربه کسب کنم تو این زمینه حداقل اما ذهنم دائم میره توی حالت بقا و میخواد فرار کنه از اینجا ❤️🩹 روشی چیزی برای دووم آوردن... | 57 |
| 20 | چه برابر پیش رفت😂 | 39 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
