𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃
الذهاب إلى القناة على Telegram
koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot
إظهار المزيد1 979
المشتركون
-524 ساعات
+57 أيام
+7430 أيام
أرشيف المشاركات
1 978
بچه ها راجب این موضوع یچیزی بگم چون چنل خودم پرید سعی کنید چنل nsfw از چنل اصلی جدا باشه چون امکان پریدن هستش اگر ریپورت بشید بعد زیاد به محتوای +18 بودنش تو کپشن اشاره نکنید حتما اسپویلر بزنید و چنلو پرایوت کنید من وقتی ارتیستا میان این محتوا رو تو چنل اصلیشون میذارن تنو بدنم میلرزه جدی چون میدونم ممکنه ریپورت بشه چنلشون
1 978
من اونقدر یه مدت فوبیا گرفته بودم که با خودم فکر میکردم شاید باید روی نوک ممه های کارامم سانسور بذارم
1 978
جدی برام عجیبه تو تلگرام بن شدن ... اخه هرچقدرم محتوا چیز باشه انقدر فساد تو تلگرام دیدم که nsfwپیشش خداس...
1 978
هیچ دشمنی بزرگ تر از خود ارتیست برای خودش نیست اونقدر که تو همون یک ساعت که داره طراحی میکنه همزمان هم خودشو شدیدا مورد انتقاد قرار میده هم تخریب میکنه.
1 978
و خب اکثر ارتیستا مدام با بی نقص بودن دستو پنجه نرم میکنن من همیشه با خودم میگم مفهوم ارتیست اتفاقا ایراد داشتنه
زمانی که بی نقص باشی نمیتونی خودتو آپدیت کنی و یه چیز جدید به دیگران نشون بدی یا حتی اونا پیشرفتت رو ببینن تو هر ارتیستی رو ببینی که بهترین کار رو داره یه دو سه ماه بعدش باز یه چیز جدید بهش اضافه میشه ثابت نمیمونه هیچوقت
1 978
اینجور پیاماتون واقعا لطف شمارو به من میرسونه❤️
در واقع من یسری ادم دورم دارم که بهم نزدیکن همیشه به عنوان انتقاد میرم ازشون صادقانه میپرسم اونا از روی ترحم نمیان بهم بگن که کارت خیلی خوبه میان یسری چیزایی که توش پیشرفت داشتمو بهم میگن و یسری ایرادات که باید رفع کنمشون تو چپترای بعد همین باعث شده از چپتر اول تا اینجا خیلی ایرادات رو از بین ببرم.
1 978
من هیچی از ارت و اینا نمی دونم و من واقعا در جایگاهی نیستم که نظر بدم اما به عنوان یه بیننده از دور احساس می کنم آرتت از چپتر اول با این چپتر آخری که دادی خیلیی پیشرفت کرده نمیگم اولش بد بود اولش هم فوق العاده بود به دید خودم ولی الان خیلی بیشتر از فوق العاده شده
امیدوارم همینجوری ادامه بدی و خسته نبوشیی🫂✨🥲🧚🏼♀
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
