ru
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Открыть в Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Больше
1 979
Подписчики
-524 часа
+57 дней
+7430 день
Архив постов
از خانوادت کسی هست تو چنلت باشه؟ خیلی کنجکاوم

بچه ها راجب این موضوع یچیزی بگم چون چنل خودم پرید سعی کنید چنل nsfw از چنل اصلی جدا باشه چون امکان پریدن هستش اگر ریپورت بشید بعد زیاد به محتوای +18 بودنش تو کپشن اشاره نکنید حتما اسپویلر بزنید و چنلو پرایوت کنید من وقتی ارتیستا میان این محتوا رو تو چنل اصلیشون میذارن تنو بدنم میلرزه جدی چون میدونم ممکنه ریپورت بشه چنلشون

تو یه جنگ بی پایانم با طراحی موی سفید #haru
تو یه جنگ بی پایانم با طراحی موی سفید
#haru

sticker.webp0.13 KB

من اونقدر یه مدت فوبیا گرفته بودم که با خودم فکر میکردم شاید باید روی نوک ممه های کارامم سانسور بذارم

جدی برام عجیبه تو تلگرام بن شدن ... اخه هرچقدرم محتوا چیز باشه انقدر فساد تو تلگرام دیدم که nsfwپیشش خداس...

محتوایی که من دارم از همین الان بن شدس تو سروش

وای مگه تلگرامم نکنه سروش شده بن میکنه_ https://t.me/itstartarus/13310

به عنوان کسی که چنل nsfw یک بار ریپورت شده پریده روحو از تنم جدا کردی ممنون 🫶

بچه ها چنل کویو کجا غیب شد یهو؟

هیچ دشمنی بزرگ تر از خود ارتیست برای خودش نیست اونقدر که تو همون یک ساعت که داره طراحی میکنه همزمان هم خودشو شدیدا مورد انتقاد قرار میده هم تخریب میکنه.

من هر ارتیستی رو میبینم تو هر سطح کاری مطمئنم ۱۰۰ خودشو در اون لحظه گذاشته

و خب اکثر ارتیستا مدام با بی نقص بودن دستو پنجه نرم میکنن من همیشه با خودم میگم مفهوم ارتیست اتفاقا ایراد داشتنه زمانی که بی نقص باشی نمیتونی خودتو آپدیت کنی و یه چیز جدید به دیگران نشون بدی یا حتی اونا پیشرفتت رو ببینن تو هر ارتیستی رو ببینی که بهترین کار رو داره یه دو سه ماه بعدش باز یه چیز جدید بهش اضافه میشه ثابت نمیمونه هیچوقت

اینجور پیاماتون واقعا لطف شمارو به من میرسونه❤️ در واقع من یسری ادم دورم دارم که بهم نزدیکن همیشه به عنوان انتقاد میرم ازشون صادقانه میپرسم اونا از روی ترحم نمیان بهم بگن که کارت خیلی خوبه میان یسری چیزایی که توش پیشرفت داشتمو بهم میگن و یسری ایرادات که باید رفع کنمشون تو چپترای بعد همین باعث شده از چپتر اول تا اینجا خیلی ایرادات رو از بین ببرم.

من هیچی از ارت و اینا نمی دونم و من واقعا در جایگاهی نیستم که نظر بدم اما به عنوان یه بیننده از دور احساس می کنم آرتت از چپتر اول با این چپتر آخری که دادی خیلیی پیشرفت کرده نمیگم اولش بد بود اولش هم فوق العاده بود به دید خودم ولی الان خیلی بیشتر از فوق العاده شده امیدوارم همینجوری ادامه بدی و خسته نبوشیی🫂✨🥲🧚🏼‍♀

خستگی موند تو تنم

sticker.webp0.11 KB

ری اکشناتون خیلی بی حاله

هر چپتر که میره جلو باید خودمو بیشتر بکشم

من مردم برای این چپتر..چقدر..ارتت حس میکنم خفن تر تر شده T T