ar
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

الذهاب إلى القناة على Telegram
683
المشتركون
-124 ساعات
-177 أيام
-12830 أيام
أرشيف المشاركات
Burak Bulut - Sen Bir Aysın.mp37.84 MB

اگه دل کسی رو شکستی یا آبرویی رو به ناحق بردی دیگه هیچ وقت رو به هیچ آسمونی برای خوشبختیت دعا نکن!

نگران نیستم. همه چیز درست میشود. آب ریخته روی زمین جمع نه، اما خشک میشود. قلب شکسته خوب نه، اما ترمیم میشود. و هنوز هم میتوان، در گلدانی شکسته گل کاشت …

کارما خیلی طولش می‌ده، من اسلحه می‌خوام. ‌

Kerim Araz Taladro - Kurşun.mp38.54 MB

آخرین پروانه ات هم مرد در قلبم،تو آزادی:)

کاش روزا اینقد خسته بشیم اینقد خسته بشیم که شبا موقع خواب، بیخوابی نزنه به سرمون بعدش فکر بیاد بعدش غم بیاد بعدش درد بیاد و کلی سوالای بدون جواب و واقعا خوشبخت ترین آدما اونایی هستن که تا شب سرشون به بالشت میرسه به خواب میرن

اگه توهم تعطیلات عید همش خونه بودی، با دوستات بیرون نرفتی، درساتو نخوندی، همش خواب بودی،حوصله شروع کردن درس و دانشگاه رو نداری و مهم تر از همه اعصاب هیشکیو نداری سلام!

Candan-Ercetin-Yalan-320.mp39.57 MB

زمین میچرخه، صحنه ها تکرار میشن و نقشا جا به جا.

حق:))))))

Repost from ﮼دیوانه‌
‌ ‏شنیدین میگن چیزی که نمیکشدت قویترت میکنه؟ دروغ میگن، چیزی که نمیکشدت، خوش بینی و بیگناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به ادمها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی ایا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟ چیزی که نمی‌کشدت، قسمتهایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری.

mr_kiarash_mohem_nist 128.mp310.85 MB

remix_hichkas&shayea&naaji&sadegh&sorena_bi_ramagh.mp312.76 MB

عمیقاً دلم یه اتفاقی میخواد که هیچ وقت انتظارشو نداشتم تمومه این بگایی هارو بشوره ببره و از ته دل خوشحال بشم

sticker.webp0.06 KB

_از خودم معذرت میخوام واسه همه وقتایی که قدرم دونسته نشد اما همچنان ادامه دادم....

@RapiWar - Hala Ke Man Inam - The Don.mp38.51 MB

‏دلم تنگ شده،نمی‌دونم برای چی و کی ولی حال دلتنگی دارم.

:)))))