حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد683
المشتركون
-124 ساعات
-177 أيام
-12830 أيام
أرشيف المشاركات
اگه دل کسی رو شکستی
یا آبرویی رو به ناحق بردی
دیگه هیچ وقت رو به هیچ آسمونی
برای خوشبختیت دعا نکن!
نگران نیستم. همه چیز درست میشود. آب ریخته روی زمین جمع نه، اما خشک میشود. قلب شکسته خوب نه، اما ترمیم میشود. و هنوز هم میتوان، در گلدانی شکسته گل کاشت …
کاش روزا
اینقد خسته بشیم
اینقد خسته بشیم
که شبا موقع خواب، بیخوابی نزنه به سرمون
بعدش فکر بیاد
بعدش غم بیاد
بعدش درد بیاد
و کلی سوالای بدون جواب
و واقعا خوشبخت ترین آدما اونایی هستن
که تا شب سرشون به بالشت میرسه
به خواب میرن
اگه توهم تعطیلات عید همش خونه
بودی، با دوستات بیرون نرفتی، درساتو
نخوندی، همش خواب بودی،حوصله
شروع کردن درس و دانشگاه رو نداری
و مهم تر از همه اعصاب هیشکیو نداری
سلام!
Repost from ﮼دیوانه
شنیدین میگن چیزی که نمیکشدت قویترت میکنه؟
دروغ میگن، چیزی که نمیکشدت، خوش بینی و بیگناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به ادمها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی ایا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟
چیزی که نمیکشدت، قسمتهایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری.
عمیقاً دلم یه اتفاقی میخواد که هیچ وقت انتظارشو نداشتم تمومه این بگایی هارو بشوره ببره و از ته دل خوشحال بشم
_از خودم معذرت میخوام واسه همه وقتایی که قدرم دونسته نشد اما
همچنان ادامه دادم....
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
