ar
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

الذهاب إلى القناة على Telegram
683
المشتركون
-124 ساعات
-177 أيام
-12830 أيام
أرشيف المشاركات
کاش برمیگشتم به تایمی که تنها دغدغم حل کردن پیک نوروزی بود.

Meysam-Ebrahimi-Tars-128.mp33.14 MB

Moein Z - Male Man Bash.mp314.62 MB

یکی بیاد بریم کیش :))))

نه تمرکز دارم، نه توان زندگی کردن، نه تنوعی، نه اتفاق خوبی، هیچی، هیچی!

امیدوارم امسال شرایطم جوری بشه که همه منو بخاطر پولم بخوان.

Masoud Sadeghloo - Mashti.mp37.40 MB

Tugce, Emre Sakar - Neden Hala Benimlesin.mp35.46 MB

از نرسیدن‌ها خستم، امسال دیگه باید سال رسیدن باشه.

4_6041821600129487259 (1).mp37.39 MB

عیدتون مبارک رفقا🌱🩵

از اینکه زمستون تموم شد خیلی خیلی خوشحالم🥹🥲هرچن هوا سرد و بارونیه ولی خب حداقل میدونم رفتیم بهار😁🌸

امیدوارم اون اشک هایی که توی ۱۴۰۲ ریختی باعث سبز شدن و شکوفا شدن آرزوهات در ۱۴۰۳ بشه✨️🌱

ماهی بشی میشم دریاترین عاشق:))

Poobon - Atishe (320).mp36.71 MB

امیدوارم سال اینده سال بهتری باشه چون اگه نباشه واقعا دیگه نمیکشم.

از بالا رفتن سنم ناراحت نیستم اینکه هیچی از جوونیم نفهمیدم و کارای هیجان انگیز و جذاب انجام ندادم غمگینم.

Remix Rapi Matrooke.mp310.61 MB

@LetsListene-MIXRAP - Sangin 3.mp33.69 MB

O başımın tacı Ama kalbime bi yabancı...