"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
إظهار المزيد630
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
هرچه نگاه میکنم، هیچچیز مرا ب زندگی وابستگی نمیدهد...
هیچچیز و هیچکس !
چطور میتوانم باد را بخاطر صدای زوزهاش سرزنش کنم؟!
وقتی این من بودم ک پنجره را باز گذاشت...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
